在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3321#
發表於 04-9-22 01:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 我奶奶係醫院生完來睇我....話幾好面色wor...不過返左屋企佢就話係醫院時面色好d wor...


大宅

積分: 2368


3322#
發表於 04-9-22 01:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我有個朋友都係開刀,佢話好舒服喎,又唔痛,我都唔係好信
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3323#
發表於 04-9-22 01:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai :我姑奶佢地話可能係痔瘡喎 :exclaim: :exclaim:

痔瘡其實係出面定係入面呢 ?


大宅

積分: 2368


3324#
發表於 04-9-22 01:54 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :我都係呀,我mama話d臉色嚇死佢呀,返到屋企有無嘢喎 ?-( ?-(

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3325#
發表於 04-9-22 01:57 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :我記得佢地話痔瘡係入面,我地生過時用力過頭,整到佢出咗嚟,咁咪會痛囉,係咪真我就唔知喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3326#
發表於 04-9-22 01:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
paiwai :我姑奶佢地話可能係痔瘡喎 :exclaim: :exclaim:

痔瘡其實係出面定係入面呢 ?[/quote]

好似有份內痔同外痔架


大宅

積分: 2368


3327#
發表於 04-9-22 02:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

有份架 ?-( ?-( ?-(

paiwai 寫道:
[quote]
kgpooh2 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
paiwai :我姑奶佢地話可能係痔瘡喎 :exclaim: :exclaim:

痔瘡其實係出面定係入面呢 ?[/quote]

好似有份內痔同外痔架[/quote]
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3328#
發表於 04-9-22 02:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我訓先啦聽日要早起身,早抖咁多位


大宅

積分: 4316


3329#
發表於 04-9-22 02:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

各位: 因為今日我去左石澳bbq...所以我而家要睇番今日個集"金枝欲蒘"呀.....你地傾la.....告辭la........ (我諗我睇完你地都訓左la :-(


大宅

積分: 4316


3330#
發表於 04-9-22 02:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 早抖~


大宅

積分: 2368


3331#
發表於 04-9-22 02:06 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3332#
發表於 04-9-22 02:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我行開咗一陣~~妳地就走晒嗱~~ :cry: :cry:


複式洋房

積分: 437


3333#
發表於 04-9-22 12:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你們平時咁晚睡覺,第二日唔使一早起身湊仔&女?


大宅

積分: 2368


3334#
發表於 04-9-22 15:06 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy:我第2日大概10點幾至起生,有時大佬早起生,咁就要早d喇,但係都習慣咗咁夜瞓,好果咁早瞓係瞓唔著 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


別墅

積分: 663


3335#
發表於 04-9-22 15:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我日日都同囡囡訓到十二點成一點先起床,之後我囡囡4點又訓午睡,訓到六點就起床.甘我有兩個鐘自由時間.


大宅

積分: 2368


3336#
發表於 04-9-22 15:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

evawong216 :嘩~~~~~你就好啦,咁多自由時間 :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3337#
發表於 04-9-22 16:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:
你仔仔係咪讀梗激活playgroup
我唸住報10月,11:15a.m.比女女


大宅

積分: 2368


3338#
發表於 04-9-22 16:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy :我無同佢報playgroup呀,如果係想問playgroup d嘢,係可以問下kgpooh2佢會清楚d :mrgreen: :mrgreen

咁你報咗未呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3339#
發表於 04-9-22 16:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:
唸住這幾日報?
報埋n1班次!


複式洋房

積分: 437


3340#
發表於 04-9-22 16:23 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今日搭車有個街坊話英兿好?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo