親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 12441


3321#
發表於 09-3-27 11:13 |只看該作者
fi-fi>>請問知唔知d 人去陽明山邊看台北夜景邊吃晚飯, 有邊d 飯店呀?? 我見d 人影得好靚.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 9345


3322#
發表於 09-3-27 12:38 |只看該作者
helenjoe,

對,不過金石堂不是用7-11,是用全家的...但就多個選擇,可以揀門市取貨...最好是"無論多少金額都可以免運費"


原帖由 helenjoe 於 09-3-27 09:43 發表


hi fi-fi,

我想訂博客來, 如果金石堂又如何呢? 也是7-11取貨付錢嗎?

或者我追返你d 舊post看下先, thanks.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3323#
發表於 09-3-27 12:50 |只看該作者
Jennie,

屋頂上
http://www.compei.com/thetop/d.html

原帖由 Jennie 於 09-3-27 11:13 發表
fi-fi>>請問知唔知d 人去陽明山邊看台北夜景邊吃晚飯, 有邊d 飯店呀?? 我見d 人影得好靚.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12441


3324#
發表於 09-3-27 14:44 |只看該作者
010>>上好覆o左我啦!

但我又唔太明佢講乜 " *加床不加床墊", 你地知唔知點解??

耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3325#
發表於 09-3-27 14:51 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-27 12:50 發表
Jennie,

屋頂上
http://www.compei.com/thetop/d.html


thx. 有冇印象由台北車站去陽明山車程要幾耐呀?? 呢間好romantic....
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3326#
發表於 09-3-27 15:08 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-26 21:58 發表
monkichi

問2: 帶住4個小朋友(會推bb車), 去夜市食晚餐ok嗎?? 計劃去饒河街夜市係因為順路, 同埋算係見識下台灣的夜市. 如果唔方便/好"lea hea", 唔去都得. 請指教.
推住bb車,唔可能入到饒河街夜市/士林夜市

問1: ...


fi-fi,
thanks for your reply.

我仲有野想問
1) 咁「台灣故事館」(o係統一元氣館) 仲有無?? 我手上本旅遊書(07年)話暫停營業, 但又仲聽到有人談及呢個地方. 如果仲有的話, 適唔適合我地 d 小朋友(10 歲 & 4 歲)玩呢?
2) 新光摩天大樓46樓展望台係咪執左喇??
3) 我地買 package 時送左一程飛狗車票, 但我剛在網上 check 過, 飛狗好似唔經台北車站喎. 請問係咪呢? 唔知我有無睇錯或睇漏.


別墅

積分: 673


3327#
發表於 09-3-27 15:52 |只看該作者
借問, 睇閱兵去邊度方便d/好睇d?
係咪1 個鐘1場? thx!!!


別墅

積分: 673


3328#
發表於 09-3-27 15:55 |只看該作者
台北去瑞芳嘅火車票, 有無得上網訂?
or, 知唔知website呢?
thx!


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


3329#
發表於 09-3-27 16:06 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-26 21:58 發表
monkichi

問2: 帶住4個小朋友(會推bb車), 去夜市食晚餐ok嗎?? 計劃去饒河街夜市係因為順路, 同埋算係見識下台灣的夜市. 如果唔方便/好"lea hea", 唔去都得. 請指教.
推住bb車,唔可能入到饒河街夜市/士林夜市

問1: ...


如果你早d去around 5點係入到架,
我親身試過推住2個bb車都入到士林夜市,
不過6點左右一定離開,
因為6點開始, 多人到迫死你呀!


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3330#
發表於 09-3-27 17:42 |只看該作者
原帖由 minghei 於 09-3-27 15:52 發表
借問, 睇閱兵去邊度方便d/好睇d?
係咪1 個鐘1場? thx!!!

hi minghei,
我睇過忠烈祠的換兵, 整個過程大約二十分鐘, 我覺得好好睇呀!! 不過忠烈祠個地點有少少吊腳.

如果講方便, 國父紀念館近捷運站, 交通方便好多. 不過我未睇過, 唔知有無忠烈祠咁好睇.

睇書話換兵係每個小時整點前大約十分鐘左右開始, 每日最後一次會提早d, 大約四點四十分開始.


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3331#
發表於 09-3-27 17:44 |只看該作者
原帖由 janice_BB 於 09-3-27 16:06 發表


如果你早d去around 5點係入到架,
我親身試過推住2個bb車都入到士林夜市,
不過6點左右一定離開,
因為6點開始, 多人到迫死你呀!

janice_BB,
thx, 咁我睇下安唔安排到早d去.


男爵府

積分: 9345


3332#
發表於 09-3-27 19:39 |只看該作者
Jennie,

唔通是"硬板床"?點訓呀~~

原帖由 Jennie 於 09-3-27 14:44 發表
010>>上好覆o左我啦!

但我又唔太明佢講乜 " *加床不加床墊", 你地知唔知點解??
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3333#
發表於 09-3-27 19:44 |只看該作者
monkichi
1) 咁「台灣故事館」(o係統一元氣館) 仲有無?? 我手上本旅遊書(07年)話暫停營業, 但又仲聽到有人談及呢個地方. 如果仲有的話, 適唔適合我地 d 小朋友(10 歲 & 4 歲)玩呢?
還在...乜有暫停過咩?
http://www.taiwanstoryland.com.tw/
你去我個"王國誌"度睇睇,有2個blog是關於"台灣故事館"的,入面都好多相,你睇完應該會"心中有數"

2) 新光摩天大樓46樓展望台係咪執左喇??
唔好嘥錢喇,想睇景....應該去101

3) 我地買 package 時送左一程飛狗車票, 但我剛在網上 check 過, 飛狗好似唔經台北車站喎. 請問係咪呢? 唔知我有無睇錯或睇漏.
啱,飛狗是不經台北車站的,如果.....是我,我會唔要呢張免費飛狗,改搭國光囉
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


別墅

積分: 673


3334#
發表於 09-3-27 21:03 |只看該作者
唔...咁睇吓去完中正紀念堂, 小朋友嘅反應再決定去唔去國父紀念館LU
fan shuuu


原帖由 monkichi 於 09-3-27 17:42 發表

hi minghei,
我睇過忠烈祠的換兵, 整個過程大約二十分鐘, 我覺得好好睇呀!! 不過忠烈祠個地點有少少吊腳.

如果講方便, 國父紀念館近捷運站, 交通方便好多. 不過我未睇過, 唔知有無忠烈祠咁好睇.

睇書話換兵係每個 ...


別墅

積分: 673


3335#
發表於 09-3-27 21:10 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-27 19:44 發表
monkichi
1) 咁「台灣故事館」(o係統一元氣館) 仲有無?? 我手上本旅遊書(07年)話暫停營業, 但又仲聽到有人談及呢個地方. 如果仲有的話, 適唔適合我地 d 小朋友(10 歲 & 4 歲)玩呢?
還在...乜有暫停過咩?
http://www ..

留意吓, 加咗價呀...大人全票nt200, 超值票nt280(送nt150代用卷), 小童90cm以上nt130
營業時間短咗1030-2030


別墅

積分: 673


3336#
發表於 09-3-27 21:11 |只看該作者
各位台柱, 你地知嘛?!

台北去瑞芳嘅火車票, 有無得上網訂?
or, 有無website呢?
thx!


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3337#
發表於 09-3-28 11:41 |只看該作者
Hi fifi .安安.各位

想問吓我住國聯, 在北台機場落機後, 應該撘咩車到呀?
小人國係咪可撘捷運呀?

有邊間日本餐好味, 可否介紹?
謝謝


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


3338#
發表於 09-3-28 12:49 |只看該作者
我9號晚上11時到台灣, 請問我應在香港or台灣那處對換貨幣?


大宅

積分: 3193


3339#
發表於 09-3-28 15:34 |只看該作者

花蓮

花蓮

各位

我和2位老人家和2小孩(7歲和4歲),妹妹共6人訂了13/4-17/4到台北+花蓮

Day 1 12:00港龍機->台北(住台北皇朝)在酒店附近(有沒有好沒好介紹?)-->淡水-->士林夜市晚餐

Day 2 火車去花連兆豐-->想住農場但很貴及聯絡不到他們; 所以想訂民宿6人房(小熊森林),晚上去市中心和自強食野 (其實有沒有時間去其他地方?)
租車會好點嗎? 問過詳島旅遊, 但無回應http://tw.myblog.yahoo.com/hualienguide/article?mid=610&prev=-1&next=109
可不可話我知點租車?


Day 3
租車去太魯閣+7星及其他地方玩,晚上南濱放天燈或立川漁場晚餐, 住水岸小築

Day 4 早上回台北
Day 5 HK

可以建議嗎?


子爵府

積分: 14500


3340#
發表於 09-3-28 17:34 |只看該作者
你地好!我有事請教,我係4/2-4/5去台北,想問下
1.那邊有無儲值電話卡開架?如有,應在那裡買?
2.兌換台幣在香港定台灣機場換呢?
3.我見地圖上有個叫"全家"的名,其實是什麼鋪黎?

多謝解答.

[ 本帖最後由 muihsu 於 09-3-28 17:38 編輯 ]
]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo