跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7796


3321#
發表於 08-9-24 23:08 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-24 23:00 發表

扣佢人工~~~:;pppp:

要扣佢就c囉~~!之前打爛咗幾多嘢啊~!!
佢仲走去浸我啲東菇嚟炒蛋添啊~~!!!


男爵府

積分: 8233


3322#
發表於 08-9-24 23:08 |只看該作者
過程如何??
講黎聽下啦~~~


原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:05 發表

hi
今朝6點半同個仔拎籌驗腎,好彩無事呀


大宅

積分: 2838


3323#
發表於 08-9-24 23:08 |只看該作者
報告:
我家姐喺東亞到做,佢到依家都仲未返屋企,好大機會要做通宵呀


男爵府

積分: 7796


3324#
發表於 08-9-24 23:09 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:00 發表
咪咁啦~~
一個月啫~~
冇佢又點會有你c6呢~~
咁又點會有made in vages嘅vianne呢~~~
係咪~~
包容d~~ 包容d~~


我冇話佢啲咩~~~!唉...!總之家家有本難唸的經啦



男爵府

積分: 8233


3325#
發表於 08-9-24 23:09 |只看該作者
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
今日學校停課之麻~~~

原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:07 發表



Bonnie,你睇waiwai幾有效率,你都要學吓啦


男爵府

積分: 8233


3326#
發表於 08-9-24 23:10 |只看該作者
東菇炒蛋....fushion菜喎~~
好吃冇啫~~
佢識浸左先煮咪算叻囉€~~


原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:08 發表

要扣佢就c囉~~!之前打爛咗幾多嘢啊~!!
佢仲走去浸我啲東菇嚟炒蛋添啊~~!!!


男爵府

積分: 7796


3327#
發表於 08-9-24 23:10 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:02 發表
咁貴!!!
我買$8.2咋~~

$8.2都係長身啲嗰樽...


子爵府

積分: 11870


3328#
發表於 08-9-24 23:10 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:06 發表

oic~~~~~!祝浩浩公公~~~福如東海~~~壽比南山~~~

kawaiimama果日d相影得好靚,係未copy落黎就可以自已keep個file?我c6講好正
同多謝你的招呼
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3329#
發表於 08-9-24 23:11 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:10 發表
東菇炒蛋....fushion菜喎~~
好吃冇啫~~
佢識浸左先煮咪算叻囉€~~

佢炒嚟自己食啊!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 8233


3330#
發表於 08-9-24 23:11 |只看該作者
咁我都明.....
講就易, 做就難囉..........


原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:09 發表


我冇話佢啲咩~~~!唉...!總之家家有本難唸的經啦


大宅

積分: 2838


3331#
發表於 08-9-24 23:12 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:09 發表
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
今日學校停課之麻~~~


咁你聽日再早啲去排啦


男爵府

積分: 8233


3332#
發表於 08-9-24 23:12 |只看該作者
唔係呀, 有長身嘅咩???

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:10 發表

$8.2都係長身啲嗰樽...


大宅

積分: 2838


3333#
發表於 08-9-24 23:12 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:11 發表

佢炒嚟自己食啊!!!!!!!!!!!!


佢都幾識食喎


男爵府

積分: 7796


3334#
發表於 08-9-24 23:12 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:10 發表

kawaiimama果日d相影得好靚,係未copy落黎就可以自已keep個file?我c6講好正
同多謝你的招呼


哎呀...其實有啲失敗之作, 我冇upload上網咋...mouth:
唔使客氣啦~~~~~


男爵府

積分: 8233


3335#
發表於 08-9-24 23:13 |只看該作者
真識食....認真識食......
你有冇收埋你d花膠魚翅果d野呀......

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:11 發表

佢炒嚟自己食啊!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11870


3336#
發表於 08-9-24 23:13 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:09 發表
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
今日學校停課之麻~~~

唔係呀,專登請假排隊,尋晚越諗越驚,不過我老細都追 call我返工開會
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3337#
發表於 08-9-24 23:14 |只看該作者
waiwai去左邊呀~~~
等緊你呀.......


男爵府

積分: 7796


3338#
發表於 08-9-24 23:14 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:12 發表
唔係呀, 有長身嘅咩???

um...我嗰樽4吋高囉...!我見比啲healthy's time高啲咋


男爵府

積分: 8233


3339#
發表於 08-9-24 23:15 |只看該作者
咁點啫.....
快d講黎聽下啦~~~
好心急呀~~


原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:13 發表

唔係呀,專登請假排隊,尋晚越諗越驚,不過我老細都追 call我返工開會


大宅

積分: 2838


3340#
發表於 08-9-24 23:15 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:13 發表
真識食....認真識食......
你有冇收埋你d花膠魚翅果d野呀......


哈哈,你屋企仲請唔請人呀,但係我淨係識食架咋,嘢唔好叫我做呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo