跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


3321#
發表於 09-8-29 13:48 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 09-8-29 13:20 發表


謝謝...唔知幾錢? 貴唔貴ga
希望d日常用品可以又平又好用!

我諗係藥房買會平d.


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3322#
發表於 09-8-29 16:48 |只看該作者
我諗d媽媽都出晒去shopping lor....


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3323#
發表於 09-8-29 18:37 |只看該作者
babeBBDoll,

我今日無去護協呀, 改咗去行 jusco. 見到啲bb嘢都做緊減價.

chu chu 九折
minimoto 八折
amor bb 衫 九折, 某d貴貨再有九折
有d厚/薄包被 $99-$299 八折

雖然嚟兩日jusco做感恩節, 只 for 服裝部/超市/電器部, 但bb部不適用.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3324#
發表於 09-8-29 18:38 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 09-8-29 16:48 發表
我諗d媽媽都出晒去shopping lor....


係呀, 星期六、日, 啲mami通常同老公出去掃貨ga.


大宅

積分: 1540


3325#
發表於 09-8-29 19:17 |只看該作者
回來啦!!!始終屋企最舒服...


大宅

積分: 4922


3326#
發表於 09-8-29 19:33 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 07:17 PM 發表
回來啦!!!始終屋企最舒服...


去咗邊到威啊?。。。


男爵府

積分: 5770


3327#
發表於 09-8-29 19:40 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 18:37 發表
babeBBDoll,

我今日無去護協呀, 改咗去行 jusco. 見到啲bb嘢都做緊減價.

chu chu 九折
minimoto 八折
amor bb 衫 九折, 某d貴貨再有九折
有d厚/薄包被 $99-$299 八折

雖然嚟兩日jusco做感恩節, 只 for 服裝部/ ...

咁你有冇買嘢?


男爵府

積分: 5770


3328#
發表於 09-8-29 19:41 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 19:17 發表
回來啦!!!始終屋企最舒服...

你飲完茶有冇行街街呀?


男爵府

積分: 5770


3329#
發表於 09-8-29 19:43 |只看該作者
威院有bb醫療事故,真係離譜!!!


別墅

積分: 581


3330#
發表於 09-8-29 19:49 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 10:15 發表


wellcome 有咩 ? 唔覺既 ~~
我唸住我而家得閒又有時間咪買定多d囉 ~~ 我唸住唔夠再買十包八包, 再唔夠就叫老公或媽咪買 ~~~


我見好多藥房都有,都係貴護協一、兩蚊,你可以留意屋企附近d藥房有冇得買。


小B女~~


別墅

積分: 581


3331#
發表於 09-8-29 19:55 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 12:07 發表


我買左本書叫 "靚靚媽咪全攻略" 係仁安醫院出, 有坐月食譜, 我覺得唔錯, 你地可以睇下岩唔岩你地買 ~~~
指甲鉗, 吸鼻器, 即棄乳墊 呢三樣野我買左我差 BB床, 奶樽, BB 車未買 ~~ ...



你有冇興趣係大圖圍姿采訂奶樽呀~~我想訂,但我買唔夠$800,如果你有興趣,可以睇下大家住得近唔近,可以唔可以一定訂。


小B女~~


別墅

積分: 581


3332#
發表於 09-8-29 19:58 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 09-8-29 12:44 發表
請問邊隻牌子BB沐浴露好? 洗奶樽和BB杉又用邊隻好?


BB沐浴露 未決定,可能用johnson
洗奶樽 chuchu
BB衫 威潔


小B女~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3333#
發表於 09-8-29 20:31 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 19:17 發表
回來啦!!!始終屋企最舒服...


我都係咁話... 出面熱c人呀


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3334#
發表於 09-8-29 20:33 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 19:40 發表

咁你有冇買嘢?


我只係買咗兩件 bb 冬天夾衣... bb衫果 part 完成哂啦.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3335#
發表於 09-8-29 20:33 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 19:43 發表
威院有bb醫療事故,真係離譜!!!


d姑娘又做錯嘢.... 誤打嗎啡針. 真係過份.

[ 本帖最後由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:35 編輯 ]


大宅

積分: 4684


3336#
發表於 09-8-29 20:34 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 12:34 發表


我尋日行經 sogo 的polo都見到做減價, 但無入去睇. 你記住返嚟回報吓啦. 買得開心d.


我差唔多五點就同老公行完街返黎喇, 熱到冇咩心機行, 行左陣 landmark 同太子大廈, 去 Polo 再去飲茶, 飲完茶就返屋企, 返到黎仲同買比阿仔d野影相, 相影完相應該五點到就訓著左, 點知六點幾無端端抽筋抽醒好痛呀 ~~~ 岩岩食完飯洗完碗 !!!
(聽講) 太子大廈既 polo 童裝先係折上折, 其他地方如sogo, duty free 係得七至八折, 我而家係七至八折再50% off, 不過今日已經冇咩野買bb女野多過bb男, 我一陣會個 update 個 blog, 有興趣可以去睇睇 ~~
我買左 $ 480, 買左幾樣野 ~~~
好似聽日 last day, 如路過可以去望下, 但係唔好專登去, 因為真係80-90%清晒咁, 冇咩野買或者你地會去買大人, 都有七至八折 and 50% off, 再過去睇bb衫啦, 我老公都左件 polo shirt, 一件袖衫, 加兩對襪係我既 total $5XX
不過都唔係好多款, 因為我朋友尋日有去今朝再去佢話尋日多d野買 ~~~
報告完畢 ~~~


大宅

積分: 4684


3337#
發表於 09-8-29 20:36 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:36 發表
我剛又洗完bb衫, 終於洗哂, 仲有床上用品未洗, 仲煲左桑耇生蛋茶+花生麥米粥, 今晚同老公各自做甜點..

中午要去番青衣同奶奶飲茶, 之後去行街街, 其實做完之前d野個人都濕哂, 唔想出街但又冇辦法 ... ...


嘩 ~~ 你真係好多 BB 衫, 仲未洗晒 !!!
要洗多幾多機呀 ?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3338#
發表於 09-8-29 20:40 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 20:34 發表


我差唔多五點就同老公行完街返黎喇, 熱到冇咩心機行, 行左陣 landmark 同太子大廈, 去 Polo 再去飲茶, 飲完茶就返屋企, 返到黎仲同買比阿仔d野影相, 相影完相應該五點到就訓著左, 點知六點幾無端端抽筋抽醒好痛呀 ...


我尋日睇醫生, 都經過 landmark, 但老公話唔入去行喎... 不過, 我見 sogo 個間 polo 好似都係賣大人衫多d, 所以無入去睇啦.

我剛 update 完自己個 blog 呀, 放咗 阿b 的 4D 相. 見你個 blog 都 update 咗好多嘢喎...自己衫都唔少bor, 勁!
等我今晚夜d, 去你個 blog 睇吓先...

我以家去煑粥啦, 想食清d.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3339#
發表於 09-8-29 20:42 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 20:36 發表


嘩 ~~ 你真係好多 BB 衫, 仲未洗晒 !!!
要洗多幾多機呀 ?


係囉... LeungBBB 好似巳洗咗好多bb衫, 都未洗完. 我阿b果d, 我估一機都洗完... d衫衫咁細件, 又無人送, 只買咗少少jar.


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


3340#
發表於 09-8-29 20:42 |只看該作者
我呀 .. 我聽日同埋老公一齊去呀!!

原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 10:25 發表
有邊個媽咪會去聽日文化中心~BABY OUTLET 果個講座呀 ???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo