sabina_bb 寫道:
係呀好多張我緊係想餵人奶啦 :mrgreen: 攞呢d奶粉諗住唔要都可以攞去二手市場賣. 咁我今次好大機會揀a+
我諗我都會比奶粉collins飲囉. 我亞嫂個女都仲飲緊a+4號佢已讀緊k3. 不過個個cases唔同既, kinki又唔肯飲水. 我有個friend佢餵人奶餵到個b讀k1佢先stop. 咁因為人奶比較淡佢個女唔肯飲奶粉(試左好多隻都係唔肯飲) 咁佢都比鮮奶個女飲, 宜家讀緊k2. 佢都無咩問題.
所以我覺得無咩所謂囉. :lol:


聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係呀好多張我緊係想餵人奶啦 :mrgreen: 攞呢d奶粉諗住唔要都可以攞去二手市場賣. 咁我今次好大機會揀a+
我諗我都會比奶粉collins飲囉. 我亞嫂個女都仲飲緊a+4號佢已讀緊k3. 不過個個cases唔同既, kinki又唔肯飲水. 我有個friend佢餵人奶餵到個b讀k1佢先stop. 咁因為人奶比較淡佢個女唔肯飲奶粉(試左好多隻都係唔肯飲) 咁佢都比鮮奶個女飲, 宜家讀緊k2. 佢都無咩問題.
所以我覺得無咩所謂囉. :lol:
[/quote]