在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2087


3341#
發表於 04-9-22 17:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
今日搭車有個街坊話英兿好?

當我去過依2間睇之後,我個人覺得激活好過佢.


大宅

積分: 2087


3342#
發表於 04-9-22 17:53 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 )))))))))))))))))))你依家方唔方便可否借個有電話線的電話比我試一試係唔係電話公司條線問題定係我屋企電話問題,我剩係得一部無線,我打電話比你搵唔到你呀!thank you


大宅

積分: 4316


3343#
發表於 04-9-22 19:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
你們平時咁晚睡覺,第二日唔使一早起身湊仔&女?


christymammy: 要揍仔好累hehe因為唔夠訓有時都迫自己早d等仔仔都早d訓...........所以有私人時間就無左d訓覺時間law... :-( 我都可能同仔仔報激活不過遲d我想打左水豆針先hehe~)

kgpooh: 我返左入來la....使唔使我幫手呀.. :mrgreen:


大宅

積分: 4316


3344#
發表於 04-9-22 19:28 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

evawong216 寫道:
我日日都同囡囡訓到十二點成一點先起床,之後我囡囡4點又訓午睡,訓到六點就起床.甘我有兩個鐘自由時間.


eva: 你個女夜晚幾點訓呀.....我個仔都訓到成12:00架...不過佢夜晚成2點先訓.....(都係我衰鬼咁夜訓hehe)


大宅

積分: 4316


3345#
發表於 04-9-22 23:28 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hello~~~~

今日部機又好慢la.... :-(


複式洋房

積分: 437


3346#
發表於 04-9-22 23:37 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:

hello!如果你仔仔報激活咪做同學?


大宅

積分: 2368


3347#
發表於 04-9-22 23:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]hello :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3348#
發表於 04-9-22 23:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

女女18個月都唔肯食飯有咩idea?


大宅

積分: 4316


3349#
發表於 04-9-22 23:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
paiwai:

hello!如果你仔仔報激活咪做同學?


christymammy: 係呀~~~

heiray: hello 咁晏去左街呀?


大宅

積分: 4316


3350#
發表於 04-9-23 00:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

christymammy: 我個仔仲衰呀...要自己"不"唔比我餵架...所以食好少飯架o乍....唉...想佢肥都幾難呀....(有時用筷子夾d飯比佢食law...佢都係有時食下架o乍...成日自己"不"又搵隻手"拿"d飯玩


大宅

積分: 2368


3351#
發表於 04-9-23 00:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :今日悶得滯去咗mama到食飯,所以咪咁晏先出去囉 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3352#
發表於 04-9-23 00:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

死啦~~~~~呢排條腰骨好鬼痛,有咩辦法整整佢 :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3353#
發表於 04-9-23 00:23 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:

我走啦!今日唔舒服食咗藥!下次傾!

各位晚安!


大宅

積分: 2087


3354#
發表於 04-9-23 00:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
死啦~~~~~呢排條腰骨好鬼痛,有咩辦法整整佢 :cry: :cry:

你係好疲倦痛還是唔小心用錯力整痛呀!


大宅

積分: 2368


3355#
發表於 04-9-23 00:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3356#
發表於 04-9-23 00:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :我有無整到,我都唔知呀 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3357#
發表於 04-9-23 00:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
paiwai:

我走啦!今日唔舒服食咗藥!下次傾!

各位晚安!

早d抖!


大宅

積分: 2368


3358#
發表於 04-9-23 00:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :你簽名相個到,你用邊個網update咗d相再放落去呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3359#
發表於 04-9-23 00:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2 :我有無整到,我都唔知呀 :mrgreen: :mrgreen:

我諗係抱希希時姿勢唔好,依家搽d安美露會舒服好多架.
你無睇今晚(青出於藍)嗎 ?個女人都有講煲xx豬腰湯,你阿媽應該都識的 加埋出去"鍊"吓骨我諗會好好多.


大宅

積分: 2368


3360#
發表於 04-9-23 00:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :我無睇呀,等我問下mama先.
"鍊"骨好貴架,我就唔"寫"得 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo