親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


別墅

積分: 651


3341#
發表於 09-3-28 23:44 |只看該作者
原帖由 mrs.so 於 09-3-28 12:49 發表
我9號晚上11時到台灣, 請問我應在香港or台灣那處對換貨幣?



百年找換有限公司

中環
德輔道中 61-65
華人銀行大廈 1703
(Tel: 2523 3403)
http://berlincompanyexchangelimited.blogspot.com/
11 Mar 1:4.36
12 Mar 1:4.29
13 Mar 1:4.32
14 Mar 1:4.32
16 Mar 1:4.32
17 Mar 1:4.30
18 Mar 1:4.30
19 Mar 1:4.28
20 Mar 1:4.26
21 Mar 1:4.26
23 Mar 1:4.26
24 Mar 1:4.26
25 Mar 1:4.27
26 Mar 1:4.27
27 Mar. 1:4.26
28 Mar. 1:4.26


近期的對換率


大宅

積分: 3901

畀面勳章


3342#
發表於 09-3-29 00:13 |只看該作者
不用訂, 你去到台北車站的售票處告知售票員買到瑞芳的車票就可以; 有些列車還可以用悠遊咭.

原帖由 minghei 於 09-3-27 21:11 發表
各位台柱, 你地知嘛?!

台北去瑞芳嘅火車票, 有無得上網訂?
or, 有無website呢?
thx!


大宅

積分: 1093


3343#
發表於 09-3-29 01:17 |只看該作者
fi-fi,

請問深坑豆腐街除了吃豆腐外, 還有什麼東西看? 有什麼特別? 值不值得去呢? 因為一行有大有細, 行程不想大緊湊


複式洋房

積分: 264


3344#
發表於 09-3-29 01:36 |只看該作者

回覆 # 的文章

台北隨處都有電話停.你只須在便利店買張電話卡就可用.NT100 有交易.
在台灣機場換錢最好. 另一選擇, 可用香港提款卡在台灣柜元機'禁'錢. 我在3月初禁左nt12000, 回港打部 是$2727.


子爵府

積分: 14500


3345#
發表於 09-3-29 02:20 |只看該作者
原帖由 zanida 於 09-3-29 01:36 發表
台北隨處都有電話停.你只須在便利店買張電話卡就可用.NT100 有交易.
在台灣機場換錢最好. 另一選擇, 可用香港提款卡在台灣柜元機'禁'錢. 我在3月初禁左nt12000, 回港打部 是$2727. ...


多謝你的解答,那些電話卡是否可以打長途回港呢?或者有無一些好像增值卡(連電話號碼的)到時插卡就用得果d,因為今次旅行留下細女比婆婆睇住,想方便香港的家人聯絡.
]


伯爵府

積分: 15067


3346#
發表於 09-3-29 08:06 |只看該作者
想問台灣故屋, 唔係台灣故事館, 佢有2 間店, 一間大安, 一間士林, 請問係唔係每間館都有個個主題, 每個主題都有唔同既故事時間

呢個係好似睇戲咁既, 每場都要買飛, 但係每次可以聽到幾多個故事? 每個故事幾耐?

平日時間表 10:30  13:30  15:00  16:30  19:00
國定假日時間表 10:30  13:30  15:00  16:30  每週一公休

駛唔駛訂定飛?


別墅

積分: 651


3347#
發表於 09-3-29 10:45 |只看該作者
原帖由 muihsu 於 09-3-29 02:20 發表


多謝你的解答,那些電話卡是否可以打長途回港呢?或者有無一些好像增值卡(連電話號碼的)到時插卡就用得果d,因為今次旅行留下細女比婆婆睇住,想方便香港的家人聯絡. ...


係機場大堂, 有間叫"大哥大"的, 有電話卡賣(有電話號碼的), 要比埋護照登記先可以賣給妳, 香港人多數都係係果處買


男爵府

積分: 9345


3348#
發表於 09-3-29 10:49 |只看該作者
muihsu,

你到達桃園機場後,出咗閘後去"行動電話服務櫃枱"買一張sim card(預付咭)就可以喇

我新年呢次就買咗"台灣大哥大"(NT345/約50分鐘IDD去HK),而local call打出NT0.19/秒,接聽是free的

即買即用,但你記得要跟指示"啟動"張咭喎,或者叫櫃枱姐姐幫你...咁你就可以即刻話到比婆婆知你的台灣電話放便聯絡!!!

原帖由 muihsu 於 09-3-29 02:20 發表


多謝你的解答,那些電話卡是否可以打長途回港呢?或者有無一些好像增值卡(連電話號碼的)到時插卡就用得果d,因為今次旅行留下細女比婆婆睇住,想方便香港的家人聯絡. ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3349#
發表於 09-3-29 10:50 |只看該作者
zanida
可能我係用"手提"喇,所以真係唔覺有"電話亭"...嘻嘻~

原帖由 zanida 於 09-3-29 01:36 發表
台北隨處都有電話停.你只須在便利店買張電話卡就可用.NT100 有交易.
在台灣機場換錢最好. 另一選擇, 可用香港提款卡在台灣柜元機'禁'錢. 我在3月初禁左nt12000, 回港打部 是$2727. ...

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-29 11:03 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3350#
發表於 09-3-29 10:51 |只看該作者
Woon-Woon,

老街一條....

原帖由 Woon-Woon 於 09-3-29 01:17 發表
fi-fi,

請問深坑豆腐街除了吃豆腐外, 還有什麼東西看? 有什麼特別? 值不值得去呢? 因為一行有大有細, 行程不想大緊湊
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3351#
發表於 09-3-29 10:58 |只看該作者
muihsu,

2. 如果去開中上環咪去百年換囉...如果唔係就到桃園機場先換,或者襟機

3. 全家...你是指便利店果間?英文名叫FamilyMart
佢是日本公司嚟嫁,早前仲收購了另一間便利店,喺台灣好大型嫁,真係同7-11一樣,梗有一間係左右
http://www.family.com.tw/Marketing/index.aspx

原帖由 muihsu 於 09-3-28 17:34 發表
你地好!我有事請教,我係4/2-4/5去台北,想問下
1.那邊有無儲值電話卡開架?如有,應在那裡買?
2.兌換台幣在香港定台灣機場換呢?
3.我見地圖上有個叫"全家"的名,其實是什麼鋪黎?

多謝解答. ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3352#
發表於 09-3-29 10:59 |只看該作者
mrs.so
果邊機場仲有得唱錢...或者你襟機囉,個rate仲要靚d添~

原帖由 mrs.so 於 09-3-28 12:49 發表
我9號晚上11時到台灣, 請問我應在香港or台灣那處對換貨幣?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3353#
發表於 09-3-29 11:03 |只看該作者
JJ2601,

建明客運(飛狗巴士)
機場往台北市:
行天宮->捷運忠孝復興站->國父紀念館站->國聯飯店對面單邊站->榮民服務處->光復南京路口->王朝大酒店->長庚醫院->松山機場

小人國...無捷運到,要搭個幾鐘頭客運巴士才到


原帖由 JJ2601 於 09-3-28 11:41 發表
Hi fifi .安安.各位

想問吓我住國聯, 在北台機場落機後, 應該撘咩車到呀?
小人國係咪可撘捷運呀?

有邊間日本餐好味, 可否介紹?
謝謝
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


別墅

積分: 673


3354#
發表於 09-3-29 13:12 |只看該作者
原帖由 hiellen 於 09-3-29 00:13 發表
不用訂, 你去到台北車站的售票處告知售票員買到瑞芳的車票就可以; 有些列車還可以用悠遊咭.

thxx
我上次都係當日買票; 今次有大有細去想預早安排買定;

早一日去買得唔得呢, 我地day2至去瑞芳


大宅

積分: 1093


3355#
發表於 09-3-29 14:36 |只看該作者
fi-fi,

唔該晒, 請問你有無印象摩克動力由台北去陽明山要$$, 我記得你好似講過, 但係我又唔記得左

原帖由 fi-fi 於 09-3-29 10:51 發表
Woon-Woon,

老街一條....


男爵府

積分: 9345


3356#
發表於 09-3-29 15:33 |只看該作者
minghei,

可以預早買....咁樣你就可以肯定買到及有位坐

原帖由 minghei 於 09-3-29 13:12 發表

thxx
我上次都係當日買票; 今次有大有細去想預早安排買定;

早一日去買得唔得呢, 我地day2至去瑞芳
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3357#
發表於 09-3-29 15:34 |只看該作者
Woon-Woon,

不是我...但應該係貴市區幾百台幣咁上下喇...

原帖由 Woon-Woon 於 09-3-29 14:36 發表
fi-fi,

唔該晒, 請問你有無印象摩克動力由台北去陽明山要$$, 我記得你好似講過, 但係我又唔記得左
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12441


3358#
發表於 09-3-29 19:24 |只看該作者
原帖由 Woon-Woon 於 09-3-29 14:36 發表
fi-fi,

唔該晒, 請問你有無印象摩克動力由台北去陽明山要$$, 我記得你好似講過, 但係我又唔記得左


我睇d 旅遊書就話響士林站附近打的上去睇夜景o個樹都係NT$120-$150左右, 我估再上少少都NT$200-$300左右. 但要睇你幾多人搭. 多人可能訂車抵D, 你SEND MAIL 去問O左價再決定訂唔訂都得.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 6541


3359#
發表於 09-3-29 22:32 |只看該作者
請問去九份果日係星期日 (行程第2日)
要唔要預早一日買票,
定book 車好d, 3大人(有老人家)及1小童
由於係星期日, (驚買唔到票)
大約10am出發時間ok嗎?
定朝早去完中正紀念堂(可以唔去)再call車或去台北車站搭火車去九份(12點出發)?
有無好提議.
thx


子爵府

積分: 14500


3360#
發表於 09-3-30 00:13 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-29 10:58 發表
muihsu,

2. 如果去開中上環咪去百年換囉...如果唔係就到桃園機場先換,或者襟機

3. 全家...你是指便利店果間?英文名叫FamilyMart
佢是日本公司嚟嫁,早前仲收購了另一間便利店,喺台灣好大型嫁,真係同7-11一樣,梗有一 ...



THANKS
]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo