跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


3341#
發表於 08-9-24 23:15 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:11 發表

佢炒嚟自己食啊!!!!!!!!!!!!

甘佢都識食,扮 唔識做其他野
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3342#
發表於 08-9-24 23:15 |只看該作者
我未見過咁大樽, 咁計落又平d喎~~~


原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:14 發表

um...我嗰樽4吋高囉...!我見比啲healthy's time高啲咋


男爵府

積分: 7796


3343#
發表於 08-9-24 23:18 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:13 發表
真識食....認真識食......
你有冇收埋你d花膠魚翅果d野呀......

上次隔離屋嗰個仲識食啊!!我地o係酒樓打包咗隻鮑魚返去, 同一個盒裡面有雞, 有魚~!真係唔知佢咋痴定扮傻~柬咗隻鮑魚嚟食~!


男爵府

積分: 7796


3344#
發表於 08-9-24 23:18 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:15 發表
我未見過咁大樽, 咁計落又平d喎~~~

而家幾平都冇用啦!!!!!



子爵府

積分: 11870


3345#
發表於 08-9-24 23:19 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:15 發表
咁點啫.....
快d講黎聽下啦~~~
好心急呀~~

今日又多幾個細路有事,但其實我都好早排隊,排第1,但9點派籌,等比時間驗尿見姑娘,我甘早到都要成11點見姑娘,因為要比尋日果d人所以都未必即日有得驗
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3346#
發表於 08-9-24 23:19 |只看該作者
果盒野係咪suppose比佢食架?
我d野, 如果冇話比姐姐聽可以食, 佢唔會自己攞黎食架~~
呢d一定要教同set rules架~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:18 發表

上次隔離屋嗰個仲識食啊!!我地o係酒樓打包咗隻鮑魚返去, 同一個盒裡面有雞, 有魚~!真係唔知佢咋痴定扮傻~柬咗隻鮑魚嚟食~!


男爵府

積分: 8233


3347#
發表於 08-9-24 23:20 |只看該作者
唔怕~ 再買過la, 又可以去shopping喇~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:18 發表

而家幾平都冇用啦!!!!!


男爵府

積分: 7796


3348#
發表於 08-9-24 23:20 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:11 發表
咁我都明.....
講就易, 做就難囉..........

同埋我又少見佢,少對佢~!唔知佢咩料...咪有啲恐懼囉...mouth:


男爵府

積分: 8233


3349#
發表於 08-9-24 23:20 |只看該作者
跟住呢~ 跟住呢~

原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:19 發表

今日又多幾個細路有事,但其實我都好早排隊,排第1,但9點派籌,等比時間驗尿見姑娘,我甘早到都要成11點見姑娘,因為要比尋日果d人所以都未必即日有得驗 ...


男爵府

積分: 7796


3350#
發表於 08-9-24 23:22 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:19 發表
果盒野係咪suppose比佢食架?
我d野, 如果冇話比姐姐聽可以食, 佢唔會自己攞黎食架~~
呢d一定要教同set rules架~~

就係冇話俾佢食, 佢自己攞嚟食~!加埋之前佢啲衰嘢~炒咗lu~~!


男爵府

積分: 8233


3351#
發表於 08-9-24 23:23 |只看該作者
哦, 咁難唔到你啫~
記住一句話 " 不打笑面人"
對住佢多d笑, 賣下口乖, 咩都yes, 唔岩聽咪轉個頭忘記佢囉~~~
有咩谷住度氣咪發洩落c6度囉~~
一個月好快過~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:20 發表

同埋我又少見佢,少對佢~!唔知佢咩料...咪有啲恐懼囉...mouth:


子爵府

積分: 11870


3352#
發表於 08-9-24 23:23 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:20 發表
跟住呢~ 跟住呢~

驗完尿就等報告出走得,如果驗到有野再寫紙去e院再詳細驗,就係甘多
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3353#
發表於 08-9-24 23:23 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:15 發表


哈哈,你屋企仲請唔請人呀,但係我淨係識食架咋,嘢唔好叫我做呀




男爵府

積分: 8233


3354#
發表於 08-9-24 23:25 |只看該作者
驗尿驗咩? 係咪就咁用test paper?
唔洗錢?
醫生有冇話雀巢係咪高危?
今日有個澳門小朋友食金裝1+中左招呀~

原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:23 發表

驗完尿就等報告出走得,如果驗到有野再寫紙去e院再詳細驗,就係甘多


子爵府

積分: 11870


3355#
發表於 08-9-24 23:25 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:23 發表



唔得啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3356#
發表於 08-9-24 23:27 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:25 發表
驗尿驗咩? 係咪就咁用test paper?
唔洗錢?
醫生有冇話雀巢係咪高危?
今日有個澳門小朋友食金裝1+中左招呀~

佢比個樽驗,佢用paper test,但姑娘話雀巢無事喎,
甘真係唔知邊到岩
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3357#
發表於 08-9-24 23:27 |只看該作者
咦~~~
你答埋我先啦~~~

原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:25 發表

唔得啦


子爵府

積分: 11870


3358#
發表於 08-9-24 23:28 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:27 發表

佢比個樽驗,佢用paper test,但姑娘話雀巢無事喎,
甘真係唔知邊到岩

甘依家都算放心左,起碼都無事
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


3359#
發表於 08-9-24 23:28 |只看該作者
淨係用test paper..............
雀巢個量低過所謂嘅標準呀麻~~
咁你快d去訓啦, 今朝咁早起身.............

原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:27 發表

佢比個樽驗,佢用paper test,但姑娘話雀巢無事喎,
甘真係唔知邊到岩


子爵府

積分: 11870


3360#
發表於 08-9-24 23:31 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:28 發表
淨係用test paper..............
雀巢個量低過所謂嘅標準呀麻~~
咁你快d去訓啦, 今朝咁早起身.............

甘係第1個檢測無事未唔洗再測,成個過程都無收錢
唔得啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo