立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11870
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:11 發表 佢炒嚟自己食啊!!!!!!!!!!!!
男爵府
積分: 8233
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:14 發表 um...我嗰樽4吋高囉...!我見比啲healthy's time高啲咋
積分: 7796
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:13 發表 真識食....認真識食...... 你有冇收埋你d花膠魚翅果d野呀......
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:15 發表 我未見過咁大樽, 咁計落又平d喎~~~
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:15 發表 咁點啫..... 快d講黎聽下啦~~~ 好心急呀~~
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:18 發表 上次隔離屋嗰個仲識食啊!!我地o係酒樓打包咗隻鮑魚返去, 同一個盒裡面有雞, 有魚~!真係唔知佢咋痴定扮傻~柬咗隻鮑魚嚟食~!
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:18 發表 而家幾平都冇用啦!!!!!
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:11 發表 咁我都明..... 講就易, 做就難囉..........
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:19 發表 今日又多幾個細路有事,但其實我都好早排隊,排第1,但9點派籌,等比時間驗尿見姑娘,我甘早到都要成11點見姑娘,因為要比尋日果d人所以都未必即日有得驗 ...
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:19 發表 果盒野係咪suppose比佢食架? 我d野, 如果冇話比姐姐聽可以食, 佢唔會自己攞黎食架~~ 呢d一定要教同set rules架~~
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:20 發表 同埋我又少見佢,少對佢~!唔知佢咩料...咪有啲恐懼囉...mouth:
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:20 發表 跟住呢~ 跟住呢~
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:15 發表 哈哈,你屋企仲請唔請人呀,但係我淨係識食架咋,嘢唔好叫我做呀
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:23 發表 驗完尿就等報告出走得,如果驗到有野再寫紙去e院再詳細驗,就係甘多
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:23 發表
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:25 發表 驗尿驗咩? 係咪就咁用test paper? 唔洗錢? 醫生有冇話雀巢係咪高危? 今日有個澳門小朋友食金裝1+中左招呀~
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:25 發表 唔得啦
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:27 發表 佢比個樽驗,佢用paper test,但姑娘話雀巢無事喎, 甘真係唔知邊到岩
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:28 發表 淨係用test paper.............. 雀巢個量低過所謂嘅標準呀麻~~ 咁你快d去訓啦, 今朝咁早起身.............
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy