立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3329
原帖由 jamiek 於 09-8-29 19:58 發表 BB沐浴露 未決定,可能用johnson 洗奶樽 chuchu BB衫 威潔
積分: 1540
原帖由 babie_s 於 2009-8-29 19:33 發表 去咗邊到威啊?。。。
原帖由 gobby926 於 2009-8-29 19:41 發表 你飲完茶有冇行街街呀?
積分: 4684
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 18:37 發表 babeBBDoll, 我今日無去護協呀, 改咗去行 jusco. 見到啲bb嘢都做緊減價. chu chu 九折 minimoto 八折 amor bb 衫 九折, 某d貴貨再有九折 有d厚/薄包被 $99-$299 八折 雖然嚟兩日jusco做感恩節, 只 for 服裝部/ ...
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-29 20:36 發表 嘩 ~~ 你真係好多 BB 衫, 仲未洗晒 !!! 要洗多幾多機呀 ?
原帖由 jamiek 於 09-8-29 19:49 發表 我見好多藥房都有,都係貴護協一、兩蚊,你可以留意屋企附近d藥房有冇得買。
原帖由 gobby926 於 09-8-29 19:43 發表 威院有bb醫療事故,真係離譜!!!
原帖由 jamiek 於 09-8-29 19:55 發表 你有冇興趣係大圖圍姿采訂奶樽呀~~我想訂,但我買唔夠$800,如果你有興趣,可以睇下大家住得近唔近,可以唔可以一定訂。
積分: 4922
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 08:54 PM 發表 去左青衣同99飲茶, 行左陣青衣城咋..
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:40 發表 我尋日睇醫生, 都經過 landmark, 但老公話唔入去行喎... 不過, 我見 sogo 個間 polo 好似都係賣大人衫多d, 所以無入去睇啦. 我剛 update 完自己個 blog 呀, 放咗 阿b 的 4D 相. 見你個 blog 都 update 咗好多 ...
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 09:16 PM 發表 唉 ~~~ 佢地真係好唔小心呀, 點可以成日出錯, 會攪出人命架 ~~~~ 究竟佢地有冇帶個 heart返工, 都冇心做咁 !!!!
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:42 發表 係囉... LeungBBB 好似巳洗咗好多bb衫, 都未洗完. 我阿b果d, 我估一機都洗完... d衫衫咁細件, 又無人送, 只買咗少少jar.
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 09:29 PM 發表 係呀, sogo polo 得大人冇小童架, 又一城就唔 sure, 我知 duty free 有小童不過冇 50 % off, 我放左好多相上去 blog, 我之前已經影左懶放上去, 我唸住成個生產過程既所有事都記低, 留個念嘛 ~~~ ...
男爵府
積分: 5770
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:33 發表 d姑娘又做錯嘢.... 誤打嗎啡針. 真係過份.
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:33 發表 我只係買咗兩件 bb 冬天夾衣... bb衫果 part 完成哂啦.
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 21:01 發表 係呀.... 洗左5機, 先洗哂衫, sock, 帽, 包被, 宜家只欠床上用品未洗...d衫有大有細應該可著到出年秋天.
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 20:34 發表 我差唔多五點就同老公行完街返黎喇, 熱到冇咩心機行, 行左陣 landmark 同太子大廈, 去 Polo 再去飲茶, 飲完茶就返屋企, 返到黎仲同買比阿仔d野影相, 相影完相應該五點到就訓著左, 點知六點幾無端端抽筋抽醒好痛呀 ...
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 20:57 發表 行左陣青衣城, 馬莎d bb衫/口水肩/sock都幾抵..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy