跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


3341#
發表於 09-8-29 20:44 |只看該作者
我諗既同你一樣呀 ...

原帖由 jamiek 於 09-8-29 19:58 發表


BB沐浴露 未決定,可能用johnson
洗奶樽 chuchu
BB衫 威潔


大宅

積分: 1540


3342#
發表於 09-8-29 20:54 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 2009-8-29 19:33 發表


去咗邊到威啊?。。。


去左青衣同99飲茶, 行左陣青衣城咋..


大宅

積分: 1540


3343#
發表於 09-8-29 20:56 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 2009-8-29 19:33 發表


去咗邊到威啊?。。。


你換左新相..


大宅

積分: 1540


3344#
發表於 09-8-29 20:57 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-29 19:41 發表

你飲完茶有冇行街街呀?


行左陣青衣城, 馬莎d bb衫/口水肩/sock都幾抵..


大宅

積分: 4684


3345#
發表於 09-8-29 21:01 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 18:37 發表
babeBBDoll,

我今日無去護協呀, 改咗去行 jusco. 見到啲bb嘢都做緊減價.

chu chu 九折
minimoto 八折
amor bb 衫 九折, 某d貴貨再有九折
有d厚/薄包被 $99-$299 八折

雖然嚟兩日jusco做感恩節, 只 for 服裝部/ ...


咁係咪2號再有得平d呢 ?? 哈~哈~ 我頭先都想問你有冇行吉豬島, 點知你咁快同我報告左 thank you ~~ thank you ~~~ 我唸住2號過去睇下 ~~


大宅

積分: 1540


3346#
發表於 09-8-29 21:01 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-29 20:36 發表


嘩 ~~ 你真係好多 BB 衫, 仲未洗晒 !!!
要洗多幾多機呀 ?


係呀....
洗左5機, 先洗哂衫, sock, 帽, 包被, 宜家只欠床上用品未洗...d衫有大有細應該可著到出年秋天.


大宅

積分: 4684


3347#
發表於 09-8-29 21:03 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-29 19:49 發表


我見好多藥房都有,都係貴護協一、兩蚊,你可以留意屋企附近d藥房有冇得買。


咁我留意下先 ~~ thank you ~~
因為我唔多覺藥房有 ~~


大宅

積分: 4684


3348#
發表於 09-8-29 21:16 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 19:43 發表
威院有bb醫療事故,真係離譜!!!


唉 ~~~ 佢地真係好唔小心呀, 點可以成日出錯, 會攪出人命架 ~~~~ 究竟佢地有冇帶個 heart返工, 都冇心做咁 !!!!


大宅

積分: 4684


3349#
發表於 09-8-29 21:22 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-29 19:55 發表



你有冇興趣係大圖圍姿采訂奶樽呀~~我想訂,但我買唔夠$800,如果你有興趣,可以睇下大家住得近唔近,可以唔可以一定訂。


其實我係唸住睇下吉豬島BB展咩價錢先, 不過我唸佢都平唔過大圍, 因為我九月會去仁安上產前講座, 我唸住九月中去仁安前親自過去買野等佢送黎, 如果你有野買我睇下可唔可以幫你買埋, 等佢一齊送去我屋企, 我住土瓜灣, 你住得近唔近我先 ??
又或者你住得唔太遠, 可以約你出黎 kln side 拎都得,冇所謂 ~~

[ 本帖最後由 babeBBDoll 於 09-8-29 21:23 編輯 ]


大宅

積分: 4922


3350#
發表於 09-8-29 21:28 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 08:54 PM 發表


去左青衣同99飲茶, 行左陣青衣城咋..


飲茶 好怕聽到LEE2個字! 哈哈。。因為我剛剛返黎嘅時候一個禮拜差唔多飲4,5次。。哈哈。。


大宅

積分: 4684


3351#
發表於 09-8-29 21:29 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:40 發表


我尋日睇醫生, 都經過 landmark, 但老公話唔入去行喎... 不過, 我見 sogo 個間 polo 好似都係賣大人衫多d, 所以無入去睇啦.

我剛 update 完自己個 blog 呀, 放咗 阿b 的 4D 相. 見你個 blog 都 update 咗好多 ...


係呀, sogo polo 得大人冇小童架, 又一城就唔 sure, 我知 duty free 有小童不過冇 50 % off, 我放左好多相上去 blog, 我之前已經影左懶放上去, 我唸住成個生產過程既所有事都記低, 留個念嘛 ~~~


大宅

積分: 4922


3352#
發表於 09-8-29 21:32 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 09:16 PM 發表


唉 ~~~ 佢地真係好唔小心呀, 點可以成日出錯, 會攪出人命架 ~~~~ 究竟佢地有冇帶個 heart返工, 都冇心做咁 !!!!


系哦! 不過老公話到時生嘅話我地BB唔會有問題嘅! 因為最近咁多新聞,日后D醫生AND姑娘會加倍小心。。


大宅

積分: 4684


3353#
發表於 09-8-29 21:33 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:42 發表


係囉... LeungBBB 好似巳洗咗好多bb衫, 都未洗完. 我阿b果d, 我估一機都洗完... d衫衫咁細件, 又無人送, 只買咗少少jar.


我記得 LeungBBB 佢之前話已經洗左 4 機( 冇記錯)
呢機第5機仲未洗晒, 幾勁呀 ~~~


大宅

積分: 4922


3354#
發表於 09-8-29 21:35 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 09:29 PM 發表


係呀, sogo polo 得大人冇小童架, 又一城就唔 sure, 我知 duty free 有小童不過冇 50 % off, 我放左好多相上去 blog, 我之前已經影左懶放上去, 我唸住成個生產過程既所有事都記低, 留個念嘛 ~~~ ...


你個BLOG系咩啊。。我都想上去睇睇啊。。


男爵府

積分: 5770


3355#
發表於 09-8-29 21:35 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:33 發表


d姑娘又做錯嘢.... 誤打嗎啡針. 真係過份.

唔係呢單,係今日有另一單呀.


男爵府

積分: 5770


3356#
發表於 09-8-29 21:36 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 20:33 發表


我只係買咗兩件 bb 冬天夾衣... bb衫果 part 完成哂啦.

咁快~~
我都仲係未開始.


大宅

積分: 4684


3357#
發表於 09-8-29 21:37 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 21:01 發表


係呀....
洗左5機, 先洗哂衫, sock, 帽, 包被, 宜家只欠床上用品未洗...d衫有大有細應該可著到出年秋天.


嘩 ~~ 你就好啦, 真係慳唔少呀 ! 我得一個奶煲係人地比咋, 所有野都要買 ~~~


男爵府

積分: 5770


3358#
發表於 09-8-29 21:37 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 20:34 發表


我差唔多五點就同老公行完街返黎喇, 熱到冇咩心機行, 行左陣 landmark 同太子大廈, 去 Polo 再去飲茶, 飲完茶就返屋企, 返到黎仲同買比阿仔d野影相, 相影完相應該五點到就訓著左, 點知六點幾無端端抽筋抽醒好痛呀 ...

hehe~~
我都係由5點幾瞓到6點幾.


大宅

積分: 4684


3359#
發表於 09-8-29 21:38 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 20:57 發表


行左陣青衣城, 馬莎d bb衫/口水肩/sock都幾抵..


係呀, 價錢 ok, 質地唔錯 ~~~ 我都買左d 呀 !!!


男爵府

積分: 5770


3360#
發表於 09-8-29 21:39 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 21:01 發表


係呀....
洗左5機, 先洗哂衫, sock, 帽, 包被, 宜家只欠床上用品未洗...d衫有大有細應該可著到出年秋天.

嘩~~
你好勁呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo