影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3341#
發表於 11-7-5 20:58 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 19:07
親力親為,盡心盡力
佢就係一個咁認真既人~~~


水晶宮

積分: 73497


3342#
發表於 11-7-5 21:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 19:08
咩無喎!我咪無收你十蚊比你睇左高清囉!
但你都睇左我架喎,咁我咪同你一樣~~~


水晶宮

積分: 73497


3343#
發表於 11-7-5 21:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 19:11
我明白,不過我接受唔到
但事實係咁架啦,我都接受唔到架,但都冇計~~~


水晶宮

積分: 73497


3344#
發表於 11-7-5 21:02 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 19:23
你睇返我同阿ling今日dpost未呀?haha
係喎,唔知佢有冇睇~~~


水晶宮

積分: 73497


3345#
發表於 11-7-5 21:03 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 19:30
佢邊係消夜,佢果份係早餐黎。
咁你又講得啱喎,咁咪食完早餐再食早餐~~~


水晶宮

積分: 73497


3346#
發表於 11-7-5 21:04 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 19:53
食飽未呀?

yoyo去左邊?
食完啦,你呢??


翡翠宮

積分: 75533


3347#
發表於 11-7-5 21:05 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 20:56
你一個頂佢地十個~~~

May姐份工有危機!


翡翠宮

積分: 75533


3348#
發表於 11-7-5 21:06 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:03
咁你又講得啱喎,咁咪食完早餐再食早餐~~~

咦~~咁佢咪明乎其實唔會空肚食早餐?


水晶宮

積分: 73497


3349#
發表於 11-7-5 21:06 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:04
哦。。。原來如此。。。咁佢係咪講過我之前個句野?或者係咁上下既說話? ...
佢同小明講,我地依家就走,咁走左佢地咪知囉,就係我第一時間諗起既劇情~~~


水晶宮

積分: 73497


3350#
發表於 11-7-5 21:08 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:05
咁咪證明每個人諗既野都唔同,因為我見係劉德華唱,唔知點解好自然諗左情愛
...
唉~~~佢都有唱到,"外人最會清楚,和明星一起為何"~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


3351#
發表於 11-7-5 21:09 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:06
咁就乖喇!

不過你覺唔覺得女人個直覺好準,會好容易就FEEL到邊一D係大話?
我就一時時啦,因好多時我比你啱都唔知呀~~~


翡翠宮

積分: 75533


3352#
發表於 11-7-5 21:09 |只看該作者
本帖最後由 jk923 於 11-7-5 21:11 編輯
laamling 發表於 11-7-5 21:06
佢同小明講,我地依家就走,咁走左佢地咪知囉,就係我第一時間諗起既劇情~~~ ...

真係敢愛敢做!但小明太多顧慮,比我我都唔會話掉底所有野即刻走,我一定要帶埋仔女。


水晶宮

積分: 73497


3353#
發表於 11-7-5 21:10 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:06
咁我又夜訓,攪到好想咬D野先訓覺。
咁你唔好咬咁肥既嘢~~~


水晶宮

積分: 73497


3354#
發表於 11-7-5 21:11 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:07
頭先見你到個個唔響樹我咪去洗衫收衫囉!
係喎,你今日唔去街呀???


翡翠宮

積分: 75533


3355#
發表於 11-7-5 21:12 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:02
係喎,唔知佢有冇睇~~~

佢有睇到。


水晶宮

積分: 73497


3356#
發表於 11-7-5 21:12 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:08
咁我都有個咁大型既廚房,費時再用個自家廚房,因為我無放D咩材料工具係個度。
同埋個煤氣爐頭條喉都無接駁 ...
原來係咁,咁响屋企食既話咪要叮叮~~~


水晶宮

積分: 73497


3357#
發表於 11-7-5 21:13 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:09
第時可能有錢有金都無野比你買
都有可能架,都係唔好諗咁多,越諗越唔開心架~~~


水晶宮

積分: 73497


3358#
發表於 11-7-5 21:14 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:09
無呀。。。。。


水晶宮

積分: 73497


3359#
發表於 11-7-5 21:16 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 20:24
記得返真係有d矛盾,見到佢真係開心,但係因為咁情況下,重有覺得有d失禮人。

沖個涼先。
你都係想為女女做啲嘢,而且第一次見到子華既FANS一定會咁樣,自己想講乜都唔知~~~


翡翠宮

積分: 75533


3360#
發表於 11-7-5 21:16 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:08
唉~~~佢都有唱到,"外人最會清楚,和明星一起為何"~~~

真係好痛苦,如果要我好似劉華個老婆咁,我一定頂唔順。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo