立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31156
sabina_bb 寫道: 好呀, 不過我睇過無呢張form喎. 我遲d有3號你要唔要呀, 我係買架, 佢話有promotion又有玩具我見平平地咪買囉. 好似$63(2 cans 400g)你要唔要呀 佢話呢兩個week送比我
sabina_bb 寫道: 咁你都要飲多d水 休息多d等聖誕有得出去玩 :mrgreen:
伯爵府
積分: 16171
sabina_bb 寫道: 瞓一陣哪反正無人
侯爵府
積分: 21322
kwan0520 寫道: 我侄仔仲食緊1號咋, 婆婆話佢1歲會轉另一隻喎
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 好呀, 不過我睇過無呢張form喎. 我遲d有3號你要唔要呀, 我係買架, 佢話有promotion又有玩具我見平平地咪買囉. 好似$63(2 cans 400g)你要唔要呀 佢話呢兩個week送比我
sabina_bb 寫道: 唉都唔知你係咩人黎架咁難玩
kwan0520 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 好呀, 不過我睇過無呢張form喎. 我遲d有3號你要唔要呀, 我係買架, 佢話有promotion又有玩具我見平平地咪買囉. 好似$63(2 cans 400g)你要唔要呀 佢話呢兩個week送比我
聰明豆 寫道: 係咪妳侄囝食緊呀?? 我阿娘買了一罐, 佢同我sister睇過話幫助排便, 妳知吾知侄仔食得好吾好呀??
聰明豆 寫道: all, 噖晚我發夢生bb呀, 無作動既痛, 淨係比個b o係個肚到係咁橕, 頂到個肚變哂型, 跟住就吾洗我推都生左出黎, 仲要係一d痛都無呀!! 我o係屋企生架, 我阿娘即刻周圍搵較剪同我剪磁帶添!! 如果真係生得咁易又吾怕生多幾個呀!
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 瞓一陣哪反正無人
sabina_bb 寫道: 係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦
聰明豆 寫道: 咁攪笑???
sabina_bb 寫道: 我侄仔仲食緊1號咋, 婆婆話佢1歲會轉另一隻喎
kwan0520 寫道: 隻奶粉好好架,特別1號仔,姑娘叫婆婆唔好轉2號住, 因1號營養好過2號.
kwan0520 寫道: [quote] 聰明豆 寫道: 係咪妳侄囝食緊呀?? 我阿娘買了一罐, 佢同我sister睇過話幫助排便, 妳知吾知侄仔食得好吾好呀??
sabina_bb 寫道: 唔該較剪要消毒喎 你真係發緊夢 :lol: :lol: :lol: 生仔唔痛
sabina_bb 寫道: 你呢個人真係...唉激c人
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy