跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3341#
發表於 05-12-21 11:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:

好呀, 不過我睇過無呢張form喎. 我遲d有3號你要唔要呀, 我係買架, 佢話有promotion又有玩具我見平平地咪買囉. 好似$63(2 cans 400g)你要唔要呀 佢話呢兩個week送比我


我侄仔仲食緊1號咋, 婆婆話佢1歲會轉另一隻喎


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3342#
發表於 05-12-21 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:

咁你都要飲多d水 休息多d等聖誕有得出去玩 :mrgreen:


un un....


伯爵府

積分: 16171


3343#
發表於 05-12-21 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
瞓一陣哪反正無人


做埋少少嘢我會架啦~


侯爵府

積分: 21322


3344#
發表於 05-12-21 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
我侄仔仲食緊1號咋, 婆婆話佢1歲會轉另一隻喎


點解轉呀?? 係咪吾好呀??


伯爵府

積分: 15050


3345#
發表於 05-12-21 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
好呀, 不過我睇過無呢張form喎. 我遲d有3號你要唔要呀, 我係買架, 佢話有promotion又有玩具我見平平地咪買囉. 好似$63(2 cans 400g)你要唔要呀 佢話呢兩個week送比我


妳吾係食呢隻都買?? 為左玩具嘛?? [/quote]
係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦


伯爵府

積分: 16171


3346#
發表於 05-12-21 11:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
唉都唔知你係咩人黎架咁難玩


咪係一個爛玩既好人囉~~


伯爵府

積分: 15050


3347#
發表於 05-12-21 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

好呀, 不過我睇過無呢張form喎. 我遲d有3號你要唔要呀, 我係買架, 佢話有promotion又有玩具我見平平地咪買囉. 好似$63(2 cans 400g)你要唔要呀 佢話呢兩個week送比我


我侄仔仲食緊1號咋, 婆婆話佢1歲會轉另一隻喎[/quote]
咦點解轉另一隻既 1號可以飲到1歲架. 有d人就會1歲後先轉2唬, 有d人就會直接轉3號


侯爵府

積分: 21322


3348#
發表於 05-12-21 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

all,
噖晚我發夢生bb呀, 無作動既痛, 淨係比個b o係個肚到係咁橕, 頂到個肚變哂型, 跟住就吾洗我推都生左出黎, 仲要係一d痛都無呀!! 我o係屋企生架, 我阿娘即刻周圍搵較剪同我剪磁帶添!!

如果真係生得咁易又吾怕生多幾個呀!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3349#
發表於 05-12-21 11:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

係咪妳侄囝食緊呀?? 我阿娘買了一罐, 佢同我sister睇過話幫助排便, 妳知吾知侄仔食得好吾好呀??


隻奶粉好好架,特別1號仔,姑娘叫婆婆唔好轉2號住, 因1號營養好過2號. 


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3350#
發表於 05-12-21 11:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
all,
噖晚我發夢生bb呀, 無作動既痛, 淨係比個b o係個肚到係咁橕, 頂到個肚變哂型, 跟住就吾洗我推都生左出黎, 仲要係一d痛都無呀!! 我o係屋企生架, 我阿娘即刻周圍搵較剪同我剪磁帶添!!

如果真係生得咁易又吾怕生多幾個呀!


仔定女


伯爵府

積分: 15050


3351#
發表於 05-12-21 11:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
瞓一陣哪反正無人


做埋少少嘢我會架啦~ [/quote]
我係你我會即係瞓囉, 瞓到夠先做野 反正咁樣都做唔到野


侯爵府

積分: 21322


3352#
發表於 05-12-21 11:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦


喂! 喂! 我都可能轉呢隻, 不如妳換左返黎吾好賣罐奶粉住, 等下我啱食既幫妳買啦!

有無攪錯呀?? 亂咁比奶粉collins食都得既咩??


伯爵府

積分: 15050


3353#
發表於 05-12-21 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
all,
噖晚我發夢生bb呀, 無作動既痛, 淨係比個b o係個肚到係咁橕, 頂到個肚變哂型, 跟住就吾洗我推都生左出黎, 仲要係一d痛都無呀!! 我o係屋企生架, 我阿娘即刻周圍搵較剪同我剪磁帶添!!

如果真係生得咁易又吾怕生多幾個呀!

唔該較剪要消毒喎 你真係發緊夢 :lol: :lol: :lol: 生仔唔痛


伯爵府

積分: 16171


3354#
發表於 05-12-21 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

咁攪笑???


係呀....當我發現後我仲覺得自己好叻,到個friend大肚時我都係咁同佢講,哈哈~~佢都話work喎~~你試吓瞓醒唔好"申懶腰"啦~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3355#
發表於 05-12-21 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:

我侄仔仲食緊1號咋, 婆婆話佢1歲會轉另一隻喎

咦點解轉另一隻既 1號可以飲到1歲架. 有d人就會1歲後先轉2唬, 有d人就會直接轉3號 [/quote]

唔知呀 但侄仔現在每日最多飲3枝奶咋,因有其它野食


侯爵府

積分: 21322


3356#
發表於 05-12-21 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
隻奶粉好好架,特別1號仔,姑娘叫婆婆唔好轉2號住, 因1號營養好過2號. 


係呀??? 等我睇下kinki轉呢隻會吾會排便排得好d先!


伯爵府

積分: 15050


3357#
發表於 05-12-21 11:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

係咪妳侄囝食緊呀?? 我阿娘買了一罐, 佢同我sister睇過話幫助排便, 妳知吾知侄仔食得好吾好呀??


隻奶粉好好架,特別1號仔,姑娘叫婆婆唔好轉2號住, 因1號營養好過2號. [/quote]
係呀, 1 號係好d架. 而且check得好嚴架. 我collins都飲到差唔多一歲. 最衰我99同老爺係到要我快d轉佢地唔明又話個b咁大仲飲1號.


侯爵府

積分: 21322


3358#
發表於 05-12-21 11:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
唔該較剪要消毒喎 你真係發緊夢 :lol: :lol: :lol: 生仔唔痛


應該無消毒勒, 突然間要生, 趕吾切呀, 吾知係咪攞左廚房把剪魚旗既剪呢??

比人發下夢都得掛?? :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 16171


3359#
發表於 05-12-21 11:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
你呢個人真係...唉激c人


咁人哋諗聽日都係返半日,老公仲放假tim,咁咪今晚去影囉~~


伯爵府

積分: 15050


3360#
發表於 05-12-21 11:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦


喂! 喂! 我都可能轉呢隻, 不如妳換左返黎吾好賣罐奶粉住, 等下我啱食既幫妳買啦!

有無攪錯呀?? 亂咁比奶粉collins食都得既咩?? [/quote]
ok ok ok留番比你 咁collins都2歲啦, 好多野都食得啦, 飲奶又有咩問題喎. 佢都咁大個囉. 你有無入呢個會呀, 有你都應該有呢個優惠架 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo