烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5364


3341#
發表於 04-3-28 02:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我想問下如做芝士火腿包所放既芝士是什麼芝士,有無特定既呢


大宅

積分: 1159


3342#
發表於 04-3-28 04:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
藍罐果隻提子 cookie d 提子食落去好乾身,如果自己整之前用酒浸提子乾我驚整出黎 d 提子會好濕,我諗頭一次唔浸提子乾,試下咁樣整出黎好唔好食

我買左細盒既百佳牌提子咋,我 d 口味好怪,平時一盒盒果 d 提子乾我唔鍾意食架,剩係鍾意食藍罐cookie 入面果 d 提子乾,佢整得好乾身,咬落去硬硬地,好好味~~~

岩岩睇左 cookeasy 個牛油 cookie 食譜,好似好好味咁,你又講到咁吸引,過 2 日一定要試下整黎食~~

zen,
我好開心呀,我老公肯比我買部 mixer 啦,佢話"我唔理你買咩,你自己比錢"


男爵府

積分: 5948


3343#
發表於 04-3-28 10:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei,

我唔係好夜先做, 我係拎左去個friend到, 食完飯先post 上黎


男爵府

積分: 5948


3344#
發表於 04-3-28 10:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔好意思呀, 我想問下大家有無整俾小朋友食既餅乾recipe


大宅

積分: 1013


3345#
發表於 04-3-28 13:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位今天我整左尼款包包比大家做下午茶呀!嘗面食件嗎!一個只得8件咋!快手啦! :-P

http://www.albumtown.com/showpic.php?uuid=1501&aid=1927&pid=25966


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3346#
發表於 04-3-28 16:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1823


3347#
發表於 04-3-28 17:12 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

請問乾依士 同 濕既發酵既的東西,o係整麵包上有冇分別o家?

另請問有冇d係教整麵包既網頁?
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 1013


3348#
發表於 04-3-28 17:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia :

個面果d粒粒就係西梅粒和杏甫粒。再塗上杏甫jelly光
亮劑。
入面包左士多啤梨果醬、西梅粒和杏甫粒。
做法係將佢卷成一條,平均cut8個放入蛋糕模中第2次發酵。 :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3349#
發表於 04-3-28 17:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 343


3350#
發表於 04-3-28 18:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,各位,
我昨天試做"梳乎厘",結果.....失敗了!! :-( :-(
你們有冇做過呀?我跟easycook>com的食譜,唔知點解入爐焗了大約10mins(200C),其中一個就在爐裡下陷,跟住一出爐就立即4個一齊下陷,?????所以我想請教你們有什麼Q妙的?我見easycook>com裡面的梳乎厘相表面是很平滑的,為何出爐後還可影到靚靚相的!!
請指教.謝謝!!
tsaleung


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3351#
發表於 04-3-28 20:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1013


3352#
發表於 04-3-28 20:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CLAUDIA :

係呀!天氣真係好影響個包發酵和加水搓粉的份量GA,所以食譜所講的水份只供參考咋!你聽日食乜野包包呀? :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3353#
發表於 04-3-28 22:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 372


3354#
發表於 04-3-29 00:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Hi Ck Mouse,
Your bread looks so yummy, anything left, unlike Claudia, I did not bake anything today for my breakfast :-P

In fact, I bake "Your" Jap Cheese Cake last Thur. However, when I start to work on it, I found out that I did not get any cornstarch. So, I use plain flour to replace it:-P. The cake thus become so strong, although still can be eaten.

Claudia,
Don't be lazy and just sleep and sleep You know, your yummy and beautiful products can always arouse my interest to continue to bake. :-P

CPY,
Still cannot contact my friend yet, will call him tom and let you know if there is any discount offer. BTW, accidently delet your mobile no., if OK, pls PM me again so I can call you once info is available.


男爵府

積分: 5948


3355#
發表於 04-3-29 00:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠

你d包好正呀, 我夜左無得食呀, 你下次要再整過呀!!!!


大宅

積分: 1013


3356#
發表於 04-3-29 00:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc-abc & gemini :

多謝你地呀!其實整包真係唔太難ga,不過就困身d。主要係搓粉、水份和氣溫呢!整包包的興趣都係近幾個月培養呢!我都係睇過一個朋友搓包而起的,佢D包包仲好食呀!

claudia :

早幾日我在B記買左5KGS高筋麵粉,如果你想要我可讓比你啦!見你住得咁近。為起上來都係8.40/KG咋。我自己覺得B記D粉靚D呢!你知唔知那個搓包大師係邊個呀?


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3357#
發表於 04-3-29 00:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3358#
發表於 04-3-29 00:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1013


3359#
發表於 04-3-29 00:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CLAUDIA :

OK!幾時來都冇問題啦!大家鄰居呀嗎!不過而家D香草未出根呢!到時仲要比D辣椒粉你試呢!

搓包大師唔係L君,係R君。 :-P
所以如果你418來到就好喇!冇損失呢!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3360#
發表於 04-3-29 01:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo