媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1514


3361#
發表於 04-8-1 17:57 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb~~
你今日影相影成點呀!! 好心急呀 , 快d post 相上黎睇呀!!

野兔~~
祝楠楠早日康復!

dear all~~
今日同Collins去佐駿景園個泳池度游水, 諗住靜雞雞幫佢影相, 點知都比救生員哥哥發現, 仲未佢話添, 真係 "瘀皮", 點解你地偷影無比人發現咁叻架! 返到屋企成個人好似散哂咁, 真係年紀大, 機器壞lu!


大宅

積分: 1510


3362#
發表於 04-8-1 18:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

nov03bb
我miss左你地上次訂既機會,可以話我知點訂同幾多銀嗎?仲有係內容係d乜呀?唔好意思又煩到你.或者你比個website我自己check都得.唔好阻你趕功.
nov03bb 寫道:
For your information (from GC Home page):

好 消 息

非常抱歉於書展期間未能開放展示中心給各會員參觀,以致部份會員未能於Phonics Kids加價前選購。現為了答謝各會員的支持,及於書展內因我們的攤位過份擠迫而未能即時購買的家長;我們將延遲加價到31/8/2004,敬請各位切勿再錯過良機。

同時會加送【多功能英文字母筆順】精美硬卡海報一張 (附合國際標準的筆順書寫方法) 。


大宅

積分: 1510


3363#
發表於 04-8-1 18:14 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

野兔

愷然都燒左差唔多一個星期,都係好似楠楠咁,燒下好下.keep住食退燒藥又好d.不過我前2日停左藥啦.我見佢唔係高燒,petpet 37.9C.唔理佢比佢飲多d水,因為唔想佢食太耐藥.佢依家好返好多,只係有幾聲咳.我尋晚比佢食左一次保嬰"單".係第一次,不過又真係化左痰.其實我都係怕呢d藥,不過試下又ok喎.希望楠楠快d好返啦....擔心死daddy&mummy啦 :exclaim:


別墅

積分: 861


3364#
發表於 04-8-1 20:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

兩日冇上,成5x頁,溫書先。


別墅

積分: 861


3365#
發表於 04-8-1 20:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cricri 寫道:
baby111 & 衰鬼,
我又要去案發現場. :mrgreen:

kittyhkbb, limma, baby111, 衰鬼,
14/8 我又去. 但要3:30 pm 後.


我又去,可唔可以預埋我?


大宅

積分: 4095


3366#
發表於 04-8-1 20:57 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽 寫道:
nov03bb
我miss左你地上次訂既機會,可以話我知點訂同幾多銀嗎?仲有係內容係d乜呀?唔好意思又煩到你.或者你比個website我自己check都得.唔好阻你趕功.


[size=large]英語拼讀教材系列: Phonics Kids 內有Demo.

[size=large]英語故事教材系列: First Steps to Reading 內有Demo.

[size=large]資優兒童教育機構 Gifted Child Educational Group

上次書展我們集合1103新勢力, 訂購了12 套First Step to Reading + 1套Richard Scarry's + 1套Wee Sing +25套Phonics Kids, 加埋掌門及其一直在背後支持佢的男人講價, 加上鄭太幫忙, 我們可以65折($943)訂到First Step to Reading; 及以71折($240)訂到Phonics Kids, 在書展訂或現在去訂, 以會員價是9折, 不過, 我們要8月15日以後才有可能收到貨, 在未收到貨前, 可請掌門再發功, 以當日價錢加碼, 睇下GC肯唔肯.

不過, 有聞國內有可能有國內版, 平幾倍價錢, 唔知係未一樣, 另你先生是否台灣人? Phonics Kids係台灣出版, 可能佢有路可買到平貨.

有其他要求我們再 email/ pm 聯絡, 百無禁忌, 大吉大利 :mrgreen:



[size=large]唔記得今日係愷然九個月生日tim, 祝愷然生日快樂, 健健康康!


男爵府

積分: 6804


3367#
發表於 04-8-1 21:41 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Limma, haha, today Baby house very smooth ar~~ and Valery is so cooperated, we have only use 30 mins to finish all the photo, finally I only took 1 colour and half black and White, the outcome are ok ar~~

Limma, I need to offline as my pig husband need to use the pc la, anything u can email me or pm me la
Good night to Collin


Also, I saw Poonhui's bb - 亨亨 ar~~

Wahcarol: wellcome to join 8/14 :-P


大宅

積分: 4894


3368#
發表於 04-8-1 22:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=small]《沙田新城市"Tea一Tea"》報名處

[size=x-small]日期:2004年8月14日(星期六)
地點:沙田新城市"Tea一Tea"(暫定 : 帝都酒店 )
時間:Tea buffet : 15:30-17:30

價錢:HKD118 (promotion 15%off)

[size=small]**請各位再"搜括"o下邊度有d更平更舒服既地方可以tea一tea...謝謝!

[size=x-small]**歡迎各位參加~請自行加名!謝謝!

報名名單:
(1) Limma~~~單拖
(2) kittyhkbb~~~單拖
(3) Cricri~~~單拖
(4) baby111~~~單拖 (暫時報名名先)
(5) poonhui
(6) ivybibi~~~單拖
(7) VVbaby (報左名先!嘻!嘻!)
(8) cherrylung (無理由你o地入新界,我住粉嶺唔蒲出o黎呢!)
(9) mandymfl (暫時報名先)
(10)萬樂珠(暫時報名先)
(11)babysing
(12)zing
(13)maalenmum(暫時報名先)
(14)wahcarol


**baby111 : 你地必須帶埋bb出席...唔係我就唔黎啦..嘻嘻!


別墅

積分: 861


3369#
發表於 04-8-1 22:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

剛剛餵糊仔比善熹食,又作嘔,又一身工夫,唉!


男爵府

積分: 8385


3370#
發表於 04-8-1 22:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

BABY111~
知唔知"雙希"幾時有得睇???

今日去bb house影相個d bb番左屋企未?? 我好心急想睇相呀!!


大宅

積分: 4894


3371#
發表於 04-8-1 22:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
希希豬張新相好正..今日映o架?
咩"嬉水池"呀?公眾游泳池就有..^^

野兔~
希望楠楠早日康復...快d退燒!

ivybibi~
希望你都快d好番...唔駛比人隔離啦!

Mrs. Ting~
我都唔知呀...因為我都無o架!

kittyhkbb & poonhui~
今日有無相睇呀?好心急呀...嘻嘻!


男爵府

積分: 5505


3372#
發表於 04-8-1 22:27 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

nov03bb & 11月媽媽,

已經問左鄭太啦!佢話可以照我地訂既價錢再加多幾多套都得,有需要就揾我啦,絕對冇問題!

ivybibi,
你去果個游泳池係有架!



baby111,
唔好意思,你去果個游泳池係冇既!:cry:


大宅

積分: 2476


3373#
發表於 04-8-1 22:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DEAR ALL,

今日同亨亨去BB HOUSE影相, 仲撞到KITTYHKBB個豬女VALERY, 亨亨一見係BB 女就好開心呢! 之後, MANDYMFL又路經入來, 但可惜無帶盈盈來, 我老公成日知有個大眼妹好靚, 但記唔起佢個名, 我次次都同佢講佢叫盈盈., 我老公真係好無耳性! :mrgreen:


我今日影左1+1/2筒彩色, 黑白無再影, 因見亨亨影完彩色, 巳經係食奶時間, 佢可能著衫除衫重覆又重覆搞到好累, 食奶飲飲下睡了. 其實, 我同老公都好累, 終於決定擇日重賽, 遲D先影黑白. OVERALL, 我覺得OK, 因今次去係想影BB FEEL 既相, 效果都唔錯!

MANDYMFL,

今日你同老公好恩愛咁行入來, 見你地無晒事啦! 嘻....嘻......., 都話床頭打交床尾和, 咁未好LAW!


男爵府

積分: 8385


3374#
發表於 04-8-1 22:51 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

poonhui~
咁有冇相比我地欣賞呀?? 我地實在等到流口水....(可能得我一個).

請問有冇人呀???


大宅

積分: 4894


3375#
發表於 04-8-1 23:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs. Ting~
在...
我都想睇... :mrgreen:

vvbaby~
唔制...點解沙田無呀...我要去投訴...


男爵府

積分: 8385


3376#
發表於 04-8-1 23:23 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111~
下次你再去vv屋企咪可以一齊遊水囉....


大宅

積分: 2476


3377#
發表於 04-8-1 23:32 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

今日未有相睇住, 因有件澈氣事, 所以無得返亞媽屋企SCAN相!

事緣, 今日影完相, 見四點幾諗住同老公去食TEA, 本應我提意不如去食TEA BUFFET, 但老公話唔係好想食太多野, 咁就行了落附近天文台道一間日本餐廳食. 我地兩個求其叫了兩碗湯麵同飲品. 亨亨就坐係BB車睇住我地. 點知食完野, 個侍應走過來收野, 我當時腦裹一閃, 說時遲那時快, 好想叫個侍應小心D有BB, 點知真係唔小心跣手, D湯即刻淋落亨亨件衫度, 手腳都仲有, 連BB車都有濕到! 嘩, 我即刻破口大駡, 即刻用布抹, 但好彩D湯巳經唔熱. 如果唔係我實同佢死過.!!! :evil: :evil: :evil: 個老闆話唔收我地錢, 我無理佢即刻抱個仔出去, 等我老公俾錢, 而我老公仲同佢客氣講, 話我地都係緊張個BB有事, 但我就真係無咁好氣, 個刻個只知有把火係個頭! :evil:

平時我地兩公婆出街都好小心, 一定搵D安全地方先坐, 今日都唔例外, 佢間餐廳加埋我地都係得兩檯客咁大把, BB車我地都放埋一邊無阻人,但都有意外發生. 所以我地第一時間返屋企同亨亨沖涼換衫, 連去尖沙咀玩具反斗城都無MOOD!


男爵府

積分: 5505


3378#
發表於 04-8-1 23:32 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

有冇人呀?《雙希大戰》上映啦!


大宅

積分: 4894


3379#
發表於 04-8-1 23:33 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

掌門~
在呀...等緊你o乍...

poonhui~
甘真係好彩o乍(d湯唔熱)如果唔係後果真係"不堪設想"呀... :-(


男爵府

積分: 5505


3380#
發表於 04-8-1 23:35 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=large]《雙希大戰之見面禮(第一回合)》
播放時間:10分鐘

希希豬:『過門都係客,點都要坐定定招呼下人既!嘻!嘻!一陣你就知!』
希希仔:『呢個肥妹仔個樣蠱蠱惑惑,有d不詳預感添!』



希希豬:『好悶呀!快d同我過番幾招先!』
希希仔:『唔過得....唔....得...呀!』



希希豬:『泰山壓頂!』
希希仔:『哎吔!』



希希豬:『再黎擒拿手!專對付色狼!』
希希仔:『哎吔!哎吔!你似色狼多d喎!』



希希豬:『想走?冇咁易!』
希希仔:『點解阿媽唔救我既?』



希希豬:『呢招係咬Pat Pat,靚仔亨亨哥哥教既!』
希希仔:『好彩你冇牙啫!』



希希豬:『算你走得快,下次冇咁好彩!』
希希仔:『好彩個肥妹鈍鈍地先至走得甩!』


待續......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo