跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2838


3361#
發表於 08-9-24 23:32 |只看該作者
咁似我之前個工人既,嗰陣Kuri滿月,我地話帶埋佢去食飯,佢話佢食唔慣街外面既嘢,話自己煮公仔麪就得,咁我地都帶咗啲嘢比佢食,佢飯麪都唔食,淨係食咗我兩隻最貴既鮮鮑魚,仲要係糖心搵刀切嗰隻,真係好識食,最後因為佢成日講我壞話,又唔比面我,仲亂掉我啲嘢,比我炒咗


原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:18 發表

上次隔離屋嗰個仲識食啊!!我地o係酒樓打包咗隻鮑魚返去, 同一個盒裡面有雞, 有魚~!真係唔知佢咋痴定扮傻~柬咗隻鮑魚嚟食~!


男爵府

積分: 8233


3362#
發表於 08-9-24 23:36 |只看該作者
咁你又會帶隻鮑魚比佢食嘅.....
果陣我唔會比姐姐話唔出去, 我要佢湊b,佢就要去, 冇得say no架~~~
依家如果我湊得掂就比佢係屋企抖下, 因為湊大小魔怪真係幾辛苦, 否則都會帶埋佢去...

原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:32 發表
咁似我之前個工人既,嗰陣Kuri滿月,我地話帶埋佢去食飯,佢話佢食唔慣街外面既嘢,話自己煮公仔麪就得,咁我地都帶咗啲嘢比佢食,佢飯麪都唔食,淨係食咗我兩隻最貴既鮮鮑魚,仲要係糖心搵刀切嗰隻,真係好識食,最後因為佢成 ...

[ 本文章最後由 bonnie1013 於 08-9-24 23:37 編輯 ]


男爵府

積分: 8233


3363#
發表於 08-9-24 23:38 |只看該作者
快d訓啦~~
我都訓啦~~

原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:31 發表

甘係第1個檢測無事未唔洗再測,成個過程都無收錢
唔得啦


男爵府

積分: 7796


3364#
發表於 08-9-24 23:40 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:23 發表
哦, 咁難唔到你啫~
記住一句話 " 不打笑面人"
對住佢多d笑, 賣下口乖, 咩都yes, 唔岩聽咪轉個頭忘記佢囉~~~
有咩谷住度氣咪發洩落c6度囉~~
一個月好快過~~

...

多謝賜教~~~
唯有係咁啦............mouth:



男爵府

積分: 7796


3365#
發表於 08-9-24 23:44 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:32 發表
咁似我之前個工人既,嗰陣Kuri滿月,我地話帶埋佢去食飯,佢話佢食唔慣街外面既嘢,話自己煮公仔麪就得,咁我地都帶咗啲嘢比佢食,佢飯麪都唔食,淨係食咗我兩隻最貴既鮮鮑魚,仲要係糖心搵刀切嗰隻,真係好識食,最後因為佢成 ...

咁你嗰個又真係極品喎..........

我而家呢個間唔中都鍾意攪吓事架~~!佢知我同我姑奶唔妥嘛~~!
其實都真係想搵過個~!但係要補錢俾佢又好唔抵~!
同埋見佢都幾鍚柔柔, 柔柔都肯跟佢...!唯有忍吓啦....!冇十全十美嘅


大宅

積分: 2838


3366#
發表於 08-9-24 23:45 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:36 發表
咁你又會帶隻鮑魚比佢食嘅.....
果陣我唔會比姐姐話唔出去, 我要佢湊b,佢就要去, 冇得say no架~~~
依家如果我湊得掂就比佢係屋企抖下, 因為湊大小魔怪真係幾辛苦, 否則都會帶埋佢去...

...


我只係將啲鮑魚放喺張枱到,因為之前話過會帶嘢比佢食,佢都冇問就攞咗去食,我都冇計,不過就好嬲

我都想叫埋佢去,但因為我媽咪99都爭住抱Kuri,又話佢唔想去就唔駛去,所以佢咪唔駛去囉


男爵府

積分: 7796


3367#
發表於 08-9-24 23:45 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:28 發表

甘依家都算放心左,起碼都無事

冇事就好喇~~~ !
辛苦啲~~求個安心嘛~~~~


男爵府

積分: 8233


3368#
發表於 08-9-24 23:46 |只看該作者
唔記得同你地講外星b嘅野呀~~
今日放工返屋企, 細佬照舊好似小狗咁跟住我爬入房, 就係房門口, 佢居然自己企左起身,
行埋黎我度呀!!
我數住佢架, 總共行左9步呀!!!!
我自己都覺得好surprise................


大宅

積分: 2838


3369#
發表於 08-9-24 23:46 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:44 發表

咁你嗰個又真係極品喎..........

我而家呢個間唔中都鍾意攪吓事架~~!佢知我同我姑奶唔妥嘛~~!
其實都真係想搵過個~!但係要補錢俾佢又好唔抵~!
同埋見佢都幾鍚柔柔, 柔柔都肯跟佢...!唯有忍吓啦....!冇十全 ...


係呀,好難搵到個十全十美既,順得哥情失嫂意,只要對BB好就得架啦


大宅

積分: 2838


3370#
發表於 08-9-24 23:48 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:46 發表
唔記得同你地講外星b嘅野呀~~
今日放工返屋企, 細佬照舊好似小狗咁跟住我爬入房, 就係房門口, 佢居然自己企左起身,
行埋黎我度呀!!
我數住佢架, 總共行左9步呀!!!!
我自己都覺得好surprise................ ...


Bonnie,我知道你好鍾意同我地一齊玩,但唔好再扮0801媽媽啦,只要你坦白同我地承認,細佬係0711BB,我地都會接受你同細佬,我地會歡迎你一齊玩架


男爵府

積分: 8233


3371#
發表於 08-9-24 23:48 |只看該作者
咁你係佢面前盡量唔好講你姑奶壞話, 唔好比佢是非當人情呀~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:44 發表

咁你嗰個又真係極品喎..........

我而家呢個間唔中都鍾意攪吓事架~~!佢知我同我姑奶唔妥嘛~~!
其實都真係想搵過個~!但係要補錢俾佢又好唔抵~!
同埋見佢都幾鍚柔柔, 柔柔都肯跟佢...!唯有忍吓啦....!冇十全 ...


男爵府

積分: 7796


3372#
發表於 08-9-24 23:49 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:46 發表
唔記得同你地講外星b嘅野呀~~
今日放工返屋企, 細佬照舊好似小狗咁跟住我爬入房, 就係房門口, 佢居然自己企左起身,
行埋黎我度呀!!
我數住佢架, 總共行左9步呀!!!!
我自己都覺得好surprise................ ...

細佬提早送生日禮物俾你喎


男爵府

積分: 8233


3373#
發表於 08-9-24 23:50 |只看該作者
我又唔係呀邊個邊個, 我冇記錯細佬係真係1月出世架~~


原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:48 發表


Bonnie,我知道你好鍾意同我地一齊玩,但唔好再扮0801媽媽啦,只要你坦白同我地承認,細佬係0711BB,我地都會接受你同細佬,我地會歡迎你一齊玩架
...


大宅

積分: 2838


3374#
發表於 08-9-24 23:50 |只看該作者
好,聽日要開始打仗啦,我要好好休息啦,早抖啦各位,有時間我會再同大家見面架啦,唔好掛住我呀


男爵府

積分: 8233


3375#
發表於 08-9-24 23:51 |只看該作者
係喎~~
早左3個星期喎~
c6話細佬係rehearsal緊, 13號果日先正式行比我睇喎~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:49 發表

細佬提早送生日禮物俾你喎


大宅

積分: 2838


3376#
發表於 08-9-24 23:52 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:50 發表
我又唔係呀邊個邊個, 我冇記錯細佬係真係1月出世架~~


嘩哈哈


男爵府

積分: 8233


3377#
發表於 08-9-24 23:52 |只看該作者
打咩仗呀??
你記住0801定0711都要同我&細佬玩就得喇.......

原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:50 發表
好,聽日要開始打仗啦,我要好好休息啦,早抖啦各位,有時間我會再同大家見面架啦,唔好掛住我呀


男爵府

積分: 8233


3378#
發表於 08-9-24 23:53 |只看該作者
我都訓啦~~
bye~~


大宅

積分: 3763


3379#
發表於 08-9-24 23:53 |只看該作者
一個月好快過, 頂住啦, 最多你一個月後先再狂出街食dinner囉

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:21 發表

一個月~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 7796


3380#
發表於 08-9-24 23:54 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:48 發表
咁你係佢面前盡量唔好講你姑奶壞話, 唔好比佢是非當人情呀~~

我冇講啊~~!可能係我啲神情表露咗出嚟掛
佢再攪事我就鬧鬼佢架喇!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo