跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4684


3361#
發表於 09-8-29 21:41 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-29 21:32 發表


系哦! 不過老公話到時生嘅話我地BB唔會有問題嘅! 因為最近咁多新聞,日后D醫生AND姑娘會加倍小心。。


希望佢地以後做野都小心d啦, 佢地應該係專業架嘛 ~~ 點可以成日錯架 !!!


大宅

積分: 4684


3362#
發表於 09-8-29 21:44 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-29 21:35 發表


你個BLOG系咩啊。。我都想上去睇睇啊。。


http://hk.myblog.yahoo.com/babebbdoll/

應該要 add我, 先睇到 ~~~


大宅

積分: 4684


3363#
發表於 09-8-29 21:46 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 21:35 發表

唔係呢單,係今日有另一單呀.



你係講緊威院打錯針, 係咪呀 ?

威院疑為初生嬰打錯針
(明報)2009年8月29日 星期六 19:45

繼[url=]北區醫院
[/url]誤打嗎啡針後,[url=]沙田
[/url]威爾醫院一名護士,錯誤為一名嬰兒注射另一名嬰兒的抗生素。
無線電視引述消息透露,威爾醫院產婦病房一名產後的母親,上周初誤將嬰兒放在另一名嬰兒床上。一名護士剛為嬰兒注射,她在沒有核對手帶資料下,為嬰兒注射了抗生素。院方在事後,已即時為嬰兒檢查,沒有大礙,而嬰兒原本亦要注射抗生素,但劑量不同。[url=]醫管局
[/url]尚未對有關報道,作出回應。
病人組織批評,公立醫院接二連三發生醫療事故,醫護人員不按程序工作,令病人擔心。


大宅

積分: 4922


3364#
發表於 09-8-29 21:47 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 09:41 PM 發表


希望佢地以後做野都小心d啦, 佢地應該係專業架嘛 ~~ 點可以成日錯架 !!!



剛剛加咗。。

系哦! 真系好過分! 其實佢地有無俾人告架?


大宅

積分: 4684


3365#
發表於 09-8-29 21:48 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 21:37 發表

hehe~~
我都係由5點幾瞓到6點幾.

哈 ~ 哈~ 出完街冇晒電, 要叉一叉電 ~~~


大宅

積分: 1572


3366#
發表於 09-8-29 21:50 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-28 23:32 發表


我無呀,因我驚兩堂唔夠,所以之前報咗康妍5堂個實習班,你呢? :)


我報左 9月份.. 上完報告比你知..


男爵府

積分: 5770


3367#
發表於 09-8-29 21:52 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 20:56 發表


你換左新相..

係啦~~點解唔見左你同honey張sweet sweet相呀!


大宅

積分: 4684


3368#
發表於 09-8-29 21:53 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-29 21:47 發表



剛剛加咗。。

系哦! 真系好過分! 其實佢地有無俾人告架?


我覺得佢地就算比人告, 都推 ~~ 係度'賴'呢樣, '賴'o個樣, 廣華o個單都係, 人地生孖胎佢整親人地隻腳, 仲可以話人地個B玻璃骨, 真係痴線架 !!!


禁止訪問

積分: 2556


3369#
發表於 09-8-29 21:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5770


3370#
發表於 09-8-29 21:55 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 21:46 發表



你係講緊威院打錯針, 係咪呀 ?

威院疑為初生嬰打錯針
(明報)2009年8月29日 星期六 19:45

繼北區醫院
誤打嗎啡針後,沙田
威爾醫院一名護士,錯誤為一名嬰兒注射另一 ...

係呀,就係呢單.


大宅

積分: 1572


3371#
發表於 09-8-29 22:31 |只看該作者
今日去左JUSCO 買左 全場BB用品有9折.
加J-CARD再 95折扣

我買左以下用品.
原價/折完
CHUCHU沖涼+多一包補充裝$138/120.9
CHUCHU洗衣+多一包補充裝$102/87.2
CHUCHU洗奶瓶+多一包補充裝$102/87.2
KITTY 奶嘴鏈 $22/18.8
KITTY 奶嘴 $29/24.8
奶瓶夾 $13/10.4
BB長袍(8折) $69.9 / 50.3
免沖泡泡洗頭水(J-CARD都無折) $76/71.1

我估JUSCO 價錢折完都唔算好平..不過勝在多牌子選LAW.

[ 本帖最後由 kuongcoco 於 09-8-29 22:32 編輯 ]


大宅

積分: 1572


3372#
發表於 09-8-29 22:31 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-29 22:31 發表


大宅

積分: 4438


3373#
發表於 09-8-29 22:36 |只看該作者
去完黃埔jusco返黎啦
買左 minoto 床 (大size) $1470
同埋床上套裝 $480 一套七件 係winnie the pooh

買床時 sales 話得番兩張咋
我老公即刻講如果等星期一 一定冇貨
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 5770


3374#
發表於 09-8-29 22:37 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-29 22:31 發表
今日去左JUSCO 買左 全場BB用品有9折.
加J-CARD再 95折扣

我買左以下用品.
原價/折完
CHUCHU沖涼+多一包補充裝$138/120.9
CHUCHU洗衣+多一包補充裝$102/87.2
CHUCHU洗奶 ...

你的收穫都算唔錯.


大宅

積分: 4684


3375#
發表於 09-8-29 22:41 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-29 21:47 發表



剛剛加咗。。

系哦! 真系好過分! 其實佢地有無俾人告架?


added ~~~


大宅

積分: 1031


3376#
發表於 09-8-29 22:45 |只看該作者
去完街街返黎LU....成個人散哂!


男爵府

積分: 5770


3377#
發表於 09-8-29 22:46 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-8-29 22:36 發表
去完黃埔jusco返黎啦
買左 minoto 床 (大size) $1470
同埋床上套裝 $480 一套七件 係winnie the pooh

買床時 sales 話得番兩張咋
我老公即刻講如果等星期一 一定冇貨 ...

得咁少,唔會掛~~


男爵府

積分: 5770


3378#
發表於 09-8-29 22:46 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 22:45 發表
去完街街返黎LU....成個人散哂!

有冇收穫?


大宅

積分: 4684


3379#
發表於 09-8-29 22:46 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 21:55 發表



我想問下, 你本書係邊度買嫁 ?? 我地係商務唔覺既 ...


我唔記得o係三聯定商務買 ~~~
我聽日問o下我媽咪, 睇下佢記唔記得, 因為我同佢一齊去買 ~~~


大宅

積分: 1572


3380#
發表於 09-8-29 22:50 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:37 發表

你的收穫都算唔錯.


打算最後一擊啦。。
因為開始腰骨痛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo