影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3361#
發表於 11-7-5 21:17 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 20:26
你都係後尾聽番先知子華咁問過你
我去午睡喇!
佢果時都斷晒片啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3362#
發表於 11-7-5 21:20 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:05
May姐份工有危機!
佢每次真係好危架,啲FANS一日多過一日,你睇3號真係差啲控制唔到~~~


水晶宮

積分: 73497


3363#
發表於 11-7-5 21:21 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:06
咦~~咁佢咪明乎其實唔會空肚食早餐?
咁又係喎,咁阿黎生終於有一句金句講得啱啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3364#
發表於 11-7-5 21:24 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:09
真係敢愛敢做!但小明太多顧慮,比我我都唔會話掉底所有野即刻走,我一定要帶埋仔女。 ...
小明係要顧及個女同老婆感受,但完來用情最深既係佢~~~


翡翠宮

積分: 75533


3365#
發表於 11-7-5 21:25 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:20
佢每次真係好危架,啲FANS一日多過一日,你睇3號真係差啲控制唔到~~~

果日真係好亂,又黑!點解行到咁遠?叫子華請埋yoyo去幫手啦(對我地有利)


翡翠宮

積分: 75533


3366#
發表於 11-7-5 21:27 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:24
小明係要顧及個女同老婆感受,但完來用情最深既係佢~~~

係!直頭同我老公有得揮(我愛馬小明呀!)


水晶宮

積分: 73497


3367#
發表於 11-7-5 21:27 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:16
真係好痛苦,如果要我好似劉華個老婆咁,我一定頂唔順。
佢真係好忍得,唔係任何人可以頂得順,但講真其實佢有冇結婚係咪真係咁重要.......就好似楊C其咁,佢同佢男朋友係點咁對其他人有冇影響,點解要咁樣話人~~~


翡翠宮

積分: 75533


3368#
發表於 11-7-5 21:28 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:21
咁又係喎,咁阿黎生終於有一句金句講得啱啦~~~

預言大師!


水晶宮

積分: 73497


3369#
發表於 11-7-5 21:31 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:25
果日真係好亂,又黑!點解行到咁遠?叫子華請埋yoyo去幫手啦(對我地有利) ...
好似話門口對出果到唔知點解早左熄燈,所以行到咁遠,因此你會見到啲人係跑到咁去.......係喎,佢一個可以頂十個架喎,咁MAY姐咪會安全啲,仲有我地一可以近啲見啫~~~


翡翠宮

積分: 75533


3370#
發表於 11-7-5 21:32 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:27
佢真係好忍得,唔係任何人可以頂得順,但講真其實佢有冇結婚係咪真係咁重要.......就好似楊C其咁,佢同佢男 ...

以前d fans就好似子華話齋太天真,形象就係藝人的本人。(雖然而家都有人咁天真,但就只於較先輕同部份!)


水晶宮

積分: 73497


3371#
發表於 11-7-5 21:33 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:27
係!直頭同我老公有得揮(我愛馬小明呀!)
嘩~~~轉個圈讚你老公~~~
補鞋、補衫、馬小明~~~


翡翠宮

積分: 75533


3372#
發表於 11-7-5 21:34 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:31
好似話門口對出果到唔知點解早左熄燈,所以行到咁遠,因此你會見到啲人係跑到咁去.......係喎,佢一個可以 ...

演藝特登???


水晶宮

積分: 73497


3373#
發表於 11-7-5 21:35 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:28
預言大師!
預言大師佢未算,子華先係預言大師~~~


翡翠宮

積分: 75533


3374#
發表於 11-7-5 21:36 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:33
嘩~~~轉個圈讚你老公~~~
補鞋、補衫、馬小明~~~

都係鐘意明記魚蛋粉!


水晶宮

積分: 73497


3375#
發表於 11-7-5 21:37 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:32
以前d fans就好似子華話齋太天真,形象就係藝人的本人。(雖然而家都有人咁天真,但就只於較先輕同部份!) ...
好似我不嬲都唔係咁架啫......但楊C其個男友既做法,我諗起MAX囉~~~


水晶宮

積分: 73497


3376#
發表於 11-7-5 21:39 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:34
演藝特登???
真係唔知喎,可能係星期日呱~~~


水晶宮

積分: 73497


3377#
發表於 11-7-5 21:43 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 21:36
都係鐘意明記魚蛋粉!
,原來佢同佢個女對話時候,講到佢個女男友時,佢每次都會唔同架,我地睇果日佢咪話,"哦.....佢係魚黎架",我睇果場"哦.....佢係鯇魚黎架",仲有"哦.......佢唔試下坐監",仲有其他既地方都會咁~~~


翡翠宮

積分: 75533


3378#
發表於 11-7-5 21:47 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:35
預言大師佢未算,子華先係預言大師~~~

一佰五十蚊紙!


翡翠宮

積分: 75533


3379#
發表於 11-7-5 21:50 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:43
,原來佢同佢個女對話時候,講到佢個女男友時,佢每次都會唔同架,我地睇果日佢咪話,"哦.....佢係 ...

但佢個女叫佢做明記,佢咪叫佢唔好咁叫,好似賣魚蛋粉咁?呢句有無改呀?


翡翠宮

積分: 75533


3380#
發表於 11-7-5 21:52 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 21:37
好似我不嬲都唔係咁架啫......但楊C其個男友既做法,我諗起MAX囉~~~

我不嬲都唔多鐘意個果仔,又無咩野做咁,唔明c其點解鐘意佢?希望唔係傳聞中話佢有BB啦,佢個形象就真係插水

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo