跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


3361#
發表於 05-12-21 11:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
仔定女


係喎! 吾記得話妳知我既開心事添!! 上次我去照唐氏, 醫生話好大機會係囡呀!


侯爵府

積分: 21322


3362#
發表於 05-12-21 11:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
係呀....當我發現後我仲覺得自己好叻,到個friend大肚時我都係咁同佢講,哈哈~~佢都話work喎~~你試吓瞓醒唔好"申懶腰"啦~~


但我瞓醒無申懶腰架bor??? 只係返工上bk上得耐先會申下, 咁吾知work吾work呢??


伯爵府

積分: 16171


3363#
發表於 05-12-21 11:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

是否8點開始, 如妳想坐前d, 就要一早去排隊, d飛應該無劃位, 我上次去聽, 契女一早(中午兩, 三點就去排隊)


9點先開始,可能聽日係冬至就d人要食飯啩~
我諗我都係會8點零先到,我都唔需要坐咁前~


伯爵府

積分: 15050


3364#
發表於 05-12-21 11:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔該較剪要消毒喎 你真係發緊夢 :lol: :lol: :lol: 生仔唔痛


應該無消毒勒, 突然間要生, 趕吾切呀, 吾知係咪攞左廚房把剪魚旗既剪呢??

比人發下夢都得掛?? :tongue: :tongue: [/quote]
用火燒下都可以消毒架


伯爵府

積分: 15050


3365#
發表於 05-12-21 11:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你呢個人真係...唉激c人


咁人哋諗聽日都係返半日,老公仲放假tim,咁咪今晚去影囉~~ [/quote]
唔該如果26日你仲病緊, 你要帶口罩架


伯爵府

積分: 16171


3366#
發表於 05-12-21 11:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
佢飲緊恩加健. 不過我諗住下一胎會飲a+.


jeffrey都係飲梗"恩加健",jason細個就係飲"安嬰兒",不過到1歲就轉咗"恩美力",佢唔飲得"安嬰寶"~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3367#
發表於 05-12-21 11:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

係喎! 吾記得話妳知我既開心事添!! 上次我去照唐氏, 醫生話好大機會係囡呀!


恭喜妳得償所願


侯爵府

積分: 21322


3368#
發表於 05-12-21 11:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
ok ok ok留番比你 咁collins都2歲啦, 好多野都食得啦, 飲奶又有咩問題喎. 佢都咁大個囉. 你有無入呢個會呀, 有你都應該有呢個優惠架 :mrgreen:


我都有入, 都收到呢個優惠, 爭d掉左添呀!! 不過睇下kinki食得好吾好先算囉!


伯爵府

積分: 16171


3369#
發表於 05-12-21 11:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦


咁都得~~ 我就一定會厭煩~


伯爵府

積分: 16171


3370#
發表於 05-12-21 11:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
all,
噖晚我發夢生bb呀, 無作動既痛, 淨係比個b o係個肚到係咁橕, 頂到個肚變哂型, 跟住就吾洗我推都生左出黎, 仲要係一d痛都無呀!! 我o係屋企生架, 我阿娘即刻周圍搵較剪同我剪磁帶添!!

如果真係生得咁易又吾怕生多幾個呀!


咁都得~~ 恭喜哂~~


伯爵府

積分: 16171


3371#
發表於 05-12-21 11:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
我係你我會即係瞓囉, 瞓到夠先做野 反正咁樣都做唔到野


我而家print梗嘢,print完就會開工架啦~~


伯爵府

積分: 15050


3372#
發表於 05-12-21 11:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
佢飲緊恩加健. 不過我諗住下一胎會飲a+.


jeffrey都係飲梗"恩加健",jason細個就係飲"安嬰兒",不過到1歲就轉咗"恩美力",佢唔飲得"安嬰寶"~ [/quote]
我本黎都諗住飲返恩加健, 但我個friend個女上次係mannings果d地方買左2號, 開奶發覺有問題, 攪左好耐都宜家都無聲氣所以佢都轉左a+, 咁我都唔敢博囉. 其實collins之前係飲s26(1號)(2號)架, 不過好多人都話恩加健好我咪轉囉. 我都有諗過比cow gate架, 不過最都無揀到囉.


侯爵府

積分: 21322


3373#
發表於 05-12-21 11:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
用火燒下都可以消毒架


其實我淨係生左出黎佢幫我接住個b, 我last見到佢去搵較剪既畫面, 咁呢個夢就發完喇! 我提下佢有呢個消毒方法下!

不過我淨係知個b好白淨, 但塊面好長, d眼耳口鼻好細, 其至乎都幾醜樣!!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3374#
發表於 05-12-21 11:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

9點先開始,可能聽日係冬至就d人要食飯啩~
我諗我都係會8點零先到,我都唔需要坐咁前~


9點開始,我可以趕到,找吓個friend先 


伯爵府

積分: 15050


3375#
發表於 05-12-21 11:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
ok ok ok留番比你 咁collins都2歲啦, 好多野都食得啦, 飲奶又有咩問題喎. 佢都咁大個囉. 你有無入呢個會呀, 有你都應該有呢個優惠架 :mrgreen:


我都有入, 都收到呢個優惠, 爭d掉左添呀!! 不過睇下kinki食得好吾好先算囉! [/quote]
唔係喎, 佢噖先打電話比我問我要唔要呢個promotion既. 我無收到信架.


伯爵府

積分: 16171


3376#
發表於 05-12-21 11:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

但我瞓醒無申懶腰架bor??? 只係返工上bk上得耐先會申下, 咁吾知work吾work呢??


總之一申就好易會抽~ 我諗任何時間都係啩~~


侯爵府

積分: 21322


3377#
發表於 05-12-21 11:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
恭喜妳得償所願


thank you! thank you!! 不過未準既!

最衰我吾係用秘方啦! 吾係就可以提供比妳!! 兩次都中!!


伯爵府

積分: 15050


3378#
發表於 05-12-21 11:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
用火燒下都可以消毒架


其實我淨係生左出黎佢幫我接住個b, 我last見到佢去搵較剪既畫面, 咁呢個夢就發完喇! 我提下佢有呢個消毒方法下!

不過我淨係知個b好白淨, 但塊面好長, d眼耳口鼻好細, 其至乎都幾醜樣!! [/quote]
咁你有無睇你仔定女啫


侯爵府

積分: 21322


3379#
發表於 05-12-21 11:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
咁都得~~ 恭喜哂~~


係咪恭喜我易生呀??


伯爵府

積分: 16171


3380#
發表於 05-12-21 11:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

係喎! 吾記得話妳知我既開心事添!! 上次我去照唐氏, 醫生話好大機會係囡呀!


恭喜~~恭喜~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo