立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
kwan0520 寫道: 仔定女
Ka_wai 寫道: 係呀....當我發現後我仲覺得自己好叻,到個friend大肚時我都係咁同佢講,哈哈~~佢都話work喎~~你試吓瞓醒唔好"申懶腰"啦~~
伯爵府
積分: 16171
kwan0520 寫道: 是否8點開始, 如妳想坐前d, 就要一早去排隊, d飛應該無劃位, 我上次去聽, 契女一早(中午兩, 三點就去排隊)
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 唔該較剪要消毒喎 你真係發緊夢 :lol: :lol: :lol: 生仔唔痛
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 你呢個人真係...唉激c人
sabina_bb 寫道: 佢飲緊恩加健. 不過我諗住下一胎會飲a+.
珍珠宮
積分: 31156
聰明豆 寫道: 係喎! 吾記得話妳知我既開心事添!! 上次我去照唐氏, 醫生話好大機會係囡呀!
sabina_bb 寫道: ok ok ok留番比你 咁collins都2歲啦, 好多野都食得啦, 飲奶又有咩問題喎. 佢都咁大個囉. 你有無入呢個會呀, 有你都應該有呢個優惠架 :mrgreen:
sabina_bb 寫道: 係呀為左玩具, 而且$63有2cans都好抵我用返呢個價賣出去我諗都應該ok掛 再唔係咪比collins飲囉, 反正咁大個我諗都無咩所謂啦
聰明豆 寫道: all, 噖晚我發夢生bb呀, 無作動既痛, 淨係比個b o係個肚到係咁橕, 頂到個肚變哂型, 跟住就吾洗我推都生左出黎, 仲要係一d痛都無呀!! 我o係屋企生架, 我阿娘即刻周圍搵較剪同我剪磁帶添!! 如果真係生得咁易又吾怕生多幾個呀!
sabina_bb 寫道: 我係你我會即係瞓囉, 瞓到夠先做野 反正咁樣都做唔到野
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 佢飲緊恩加健. 不過我諗住下一胎會飲a+.
sabina_bb 寫道: 用火燒下都可以消毒架
Ka_wai 寫道: 9點先開始,可能聽日係冬至就d人要食飯啩~ 我諗我都係會8點零先到,我都唔需要坐咁前~
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: ok ok ok留番比你 咁collins都2歲啦, 好多野都食得啦, 飲奶又有咩問題喎. 佢都咁大個囉. 你有無入呢個會呀, 有你都應該有呢個優惠架 :mrgreen:
聰明豆 寫道: 但我瞓醒無申懶腰架bor??? 只係返工上bk上得耐先會申下, 咁吾知work吾work呢??
kwan0520 寫道: 恭喜妳得償所願
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 用火燒下都可以消毒架
Ka_wai 寫道: 咁都得~~ 恭喜哂~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy