烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


洋房

積分: 343


3361#
發表於 04-3-29 01:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
有跟足呀!在爐裡有升起過的,但很快就下陷了,
甘我想問下,在煮d旦黃/牛奶時,要煮到有機"結"呀?
混落旦白時要不要很均雲的呢??

謝!
tsaleung


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3362#
發表於 04-3-29 01:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5932


3363#
發表於 04-3-29 07:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我星期六整左 d egg tart, 不過我覺得整得麻麻地咋 .......

[size=large]蛋撻[/quote]


大宅

積分: 1159


3364#
發表於 04-3-29 09:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck鼠,
如果係搓麵團果陣比得太多水,會唔會影響到個制成品冇咁好食??

康仔媽咪,
cookeasy 同http://leilako.com/recipes/index.html呢 2 個網頁入面都有好多包包食譜,不過做包包易學難精,難過整蛋糕好多

Astrid,
你個蛋撻皮係咪焗完之後縮左水??我都整過一次蛋撻,果次我好驚 d 蛋液焗得唔熟,諗住焗耐 d 冇蝕底,點知焗得耐得滯,變左唔好食 :-(


大宅

積分: 2106


3365#
發表於 04-3-29 09:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位,
我今日有功課交啦!
脆皮腸包包&提子包包




豆豆都有個骨頭包包


大宅

積分: 1013


3366#
發表於 04-3-29 09:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal :

搓包d水份用量好視乎天氣的乾濕度ga,不過如果個製成好的麵團富有濕氣,焗出來d包包會更軟屬ga。不過就唔可以因為這點就過量用水呢! :-P


大宅

積分: 1013


3367#
發表於 04-3-29 09:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

dau :

好靚好正呀!仲聞到香味tim!

個骨頭包和大交差包好得意呀!骨頭包好似真係寵物的零食,而大交差包有d性感的味道呢! :-P


大宅

積分: 2106


3368#
發表於 04-3-29 09:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck mouse,
多謝呀!我第1次自己一手一腳整包包,都算好成功呀!好開心,一出爐4人一狗一齊焚化哂啦!
性感的味道? 我比你笑c啦!你見到佢諗起d咩呀! :lol: :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 4015


3369#
發表於 04-3-29 09:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

昨天整了朱古力海綿蛋榚, 好鬆軟, 好好味, 謝謝zen 的食譜. 另外終有時間download的相, 以前做過的雲石雪芳蛋榚, 蛋撻也一併交功課.

Please click:[size=medium]朱古力海綿蛋榚, 雲石雪芳蛋榚, 蛋撻
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 4015


3370#
發表於 04-3-29 10:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau,
好好味呀d包包, 我仲未識整.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 8857


3371#
發表於 04-3-29 10:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal,abc
pls check pm!!!


男爵府

積分: 5932


3372#
發表於 04-3-29 10:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal,

有縮呀 ..... 張相個 d 係第二盆黎o架 .... 所以已經好樣左 :-P :-P


男爵府

積分: 5932


3373#
發表於 04-3-29 10:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

monica,

你 d 出焗作品好掂呀 ....... 你好叻呀, 唔知我幾時先可以整得咁好呢


zen,

你 d receipe 係邊樹搵多o架, 我都想試下


大宅

積分: 2106


3374#
發表於 04-3-29 10:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

monica,
thank u 呀
我睇唔到你d相呀!點解呢?

astrid,
我未試過整蛋tart呀!你好勁呀!


大宅

積分: 4015


3375#
發表於 04-3-29 10:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

[size=medium]怪師父酥皮蛋撻班

日期: 3 月30日 (二)
時間: 晚上7時
費用: $150
地點: 九龍旺角西洋菜南街194號西洋大廈1樓194A座, 太子地鐵出, 在始創中心後面, 往旺角方向,在口甜舌滑樓上 (電話: 23812718)

1. 蒙妮卡 (逢星期三唔得) 30/3 OK 4/3已入數
2. Willy 611 (任何日子都ok) 3/3已入數
3. timma (逢星期一唔得, 30/30 OK)6/3已入數
4. Tinhei (30/3 OK) 5/3已入數
5. Monica's Friend 4/3已入數
6. Monica's Friend 4/3已入數
7. JA6803 5/3 已入數
8. Tinhei's Friend 5/3已入數

[size=medium]請帶食物盒及圍裙上堂
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 4015


3376#
發表於 04-3-29 10:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau,
Please just click once again, I have tested it. It's ok. Thanks.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 4015


3377#
發表於 04-3-29 10:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Astrid,
其實我是好多謝各位網友的悉心教導及分享, 也經無數次失敗,才做出成品, 謝謝各位老師.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 5364


3378#
發表於 04-3-29 10:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

monica>>thank you你提醒要帶野 真係差d唔記得tim :-P

今早一返到黎公司就見到好多好美味既早餐,真係接唔晒d口水 :-P 仲有呢排d天氣咁差,最好係屋企做呀茂唔出街 等呀仔過埋今個星期既學校評估,我又可以再次做包啦


大宅

積分: 2106


3379#
發表於 04-3-29 10:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

monica,
睇到啦!好靚呀!海綿好高好滑,戚風又好高好鬆,蛋tart又皮薄餡靚,好想食呀!
海綿果個係咪即係zen教的戚風生日蛋糕體呢?


大宅

積分: 4015


3380#
發表於 04-3-29 10:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau,
謝謝. 你地都好勁呀!

朱古力蛋糕 zen 22/3/04

材料
雞蛋5隻
沙糖112克
低筋麵粉84克 (日清薄力小麥粉)
粟粉14克
發粉1茶匙
朱古力粉14克 (吉百利可可粉 Coca powder)
溶牛油25克

做法
焗爐預熱, 全部雞蛋及沙糖一起打至忌廉狀, 全部粉(包括朱古力粉)過篩, 分幾次加入蛋糊, 輕力慢慢拌勻, 最後快手加入溶牛油拌勻, 用180度焗30分鐘.

8”模

真係好好味架! 又少甜, 又香軟.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo