興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


321#
發表於 14-6-17 11:30 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 10:14
早兩日企鵝仔咪提我地要check check 個passport既,

我噚晚返去攞出嚟昅昅睇下有無過期呀,

貴仔好叻呀!!! 睇到你本passport有幾頁爛 (點解妳會睇唔到架)..

CHECK 埋回 鄉証未???


珊瑚宮

積分: 118281


322#
發表於 14-6-17 11:34 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 11:08
唔知頁數爛咗,

仲有我個樣比人搵筆定其他嘢篤過啦,


解決目前問題先:

想出行, 快啲去做添呀, 去吹好個頭影啦!

依家做證好旺架, 記得預約先。(我總覺得親自去, 快過郵寄)





水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


323#
發表於 14-6-17 11:36 |只看該作者
SEE BEAN


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


324#
發表於 14-6-17 11:41 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-17 00:41
好奇上一上磅,一個係六key 佬有多

仲重過D餸

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


325#
發表於 14-6-17 11:42 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-17 00:41
即係食飽至好煮飯

同食多D先好斬肥一樣, 唔係邊有氣力呀
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


326#
發表於 14-6-17 11:43 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-17 09:16
好勁

..今朝去跳繩, 跳左廿吓已經斷氣....仲辛苦過奔一圈....我都係奔走行罷啦..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


327#
發表於 14-6-17 11:46 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 14-6-17 09:16 好勁

原帖由 180 於 14-06-17 發表
..今朝去跳繩, 跳左廿吓已經斷氣....仲辛苦過奔一圈....我都係奔走行罷啦.. ...
但跳繩好似冇咁悶,我讀小學果陣1分鐘跳100次,仲玩埋花式,家下跳條命

你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


328#
發表於 14-6-17 11:48 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 10:14
早兩日企鵝仔咪提我地要check check 個passport既,

我噚晚返去攞出嚟昅昅睇下有無過期呀,

..好能能, 邊個手痕撕難呀??
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


329#
發表於 14-6-17 11:50 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 11:08
唔知頁數爛咗,

仲有我個樣比人搵筆定其他嘢篤過啦,

..唔洗審啦.......


講起自己剪陰..我都試過呀, 個時又係手痕, 大刀得濟...堅短......呢單野, 比我老公笑足廿年...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


330#
發表於 14-6-17 11:51 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 11:14
我剪短到同條眉有成1 CM 咁遠呀,

仲要有忽崩咗小小喎,

我今朝已經劃粗D堂眉諗住遮一遮,

點知我班同事笑我做唐小虎咁既款,

問我係咪諗字去打劫喎....

wakakakakakakaka,,,,頂...差D噴水呀..


我個時, 用頭COOL COOL起晒咋......但影PASSPORT相好似唔可以用髮飾喎
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


331#
發表於 14-6-17 11:52 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 11:14
我剪短到同條眉有成1 CM 咁遠呀

仲要有忽崩咗小小喎,

..我當年肯定仲短過你, 可能有差唔多2CM呀
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


332#
發表於 14-6-17 11:54 |只看該作者
本帖最後由 180 於 14-6-17 11:54 編輯
dororo68 發表於 14-6-17 11:30
貴仔好叻呀!!! 睇到你本passport有幾頁爛 (點解妳會睇唔到架)..

CHECK 埋回 鄉証未???

..好彩你提一提, 我兩個細既, 回鄉証7月到期, 好彩係我二姑奶返美國後先到期, 仲可以同佢地上大陸走一轉...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


333#
發表於 14-6-17 11:55 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-17 11:46
但跳繩好似冇咁悶,我讀小學果陣1分鐘跳100次,仲玩埋花式,家下跳條命

...

..我覺得跳繩悶喎......腳又痛, 我呢D身型, 都係唔多適合, 怕跳傷塞頭哥仔..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


334#
發表於 14-6-17 11:56 |只看該作者

引用:我剪短到同條眉有成1+CM+咁遠呀,仲要有忽

原帖由 亞貴 於 14-06-17 發表
我剪短到同條眉有成1 CM 咁遠呀,

仲要有忽崩咗小小喎,
你影完相有file send 俾我,我可以幫你執返pat陰




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


335#
發表於 14-6-17 12:11 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 11:22
下個月我表妹去布吉結婚,

我地應成咗去啊!
揾髮廊師打救你啦


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


336#
發表於 14-6-17 12:16 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-17 11:34
解決目前問題先:

想出行, 快啲去做添呀, 去吹好個頭影啦!
啱啱就係上網睇個預約期,

最快都要7月6號喎,

因為佢話損壞咗要親身去,

但個期咁後我咪趕唔切?

有無得話自己去攞籌咁架?

煩死人呀


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


337#
發表於 14-6-17 12:18 |只看該作者
dororo68 發表於 14-6-17 11:30
貴仔好叻呀!!! 睇到你本passport有幾頁爛 (點解妳會睇唔到架)..

CHECK 埋回 鄉証未???
就係佢揭揭下就睇到,

我淨係睇個日期咋...鬼知入面會爛咩....

我完全無諗過


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


338#
發表於 14-6-17 12:19 |只看該作者
gemiling 發表於 14-6-17 11:56
你影完相有file send 俾我,我可以幫你執返pat陰
我d同事叫我分番界梳起佢喎,

啱啱試咗可以接受既,

但一定又要劃番眉,

而家好騎呢,連我自己都忍唔字笑


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


339#
發表於 14-6-17 12:20 |只看該作者
亞貴 發表於 14-6-17 12:16
啱啱就係上網睇個預約期,

最快都要7月6號喎,


有無得話自己去攞籌咁架

有, 阿SO 上次就係...

但E+好多學生EXAM 完,

已經開始係高峰期,

我識得人舊年呢個時間去灣仔攞籌,

係7AM 之前要去到...


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


340#
發表於 14-6-17 12:22 |只看該作者
180 發表於 14-6-17 11:52
..我當年肯定仲短過你, 可能有差唔多2CM呀
我最衰係中間有忽崩咗....

而家分返界梳73 咁囉,

個樣當堂老幾年,

但無咁低能囉.........

激死.......我明明貼住眉剪架嘛,

鬼知洗完頭會縮上去,

我今朝都係咁同班8婆仔講呀,

佢地陰陰濕濕話你都知有d嘢用完就會縮架啦咁.......

妖........頭髪點同啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo