跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


321#
發表於 08-1-4 13:13 |只看該作者
哈哈~~~我而家又係習慣0500左右泵奶~!呢個鐘數通常好好奶水,餵一邊,泵一邊都好夠奶。


原文章由 余魚媽 於 08-1-4 05:36 發表
同意!而家是半夜5點,剛剛餵完仲pump完奶。
頭先係度掙扎餵水(原意想幫佢戒夜奶)定係餵人奶,最後見到佢人仔細細肚仔餓,好無助咁,都係埋身餵左...算啦,我一晚起一次身都唔係太辛苦。
...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1274


322#
發表於 08-1-4 15:41 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-4 13:13 發表
哈哈~~~我而家又係習慣0500左右泵奶~!呢個鐘數通常好好奶水,餵一邊,泵一邊都好夠奶。


好開心! 我今日泵咗20mins,一邊泵咗差唔到成3安奶, 雖然同你地比仲差好遠, 但我已覺得好成功, 事關之前兩次泵得果少少, 我勁灰.

其實泵完用滾水洗d嘢得唔得啦, 下下又洗又消毒好似好唔方便, 反正遲d又要泵.

一般你地幾耐泵一次, 係唔係每次都泵兩邊呢?


大宅

積分: 3548


323#
發表於 08-1-4 16:52 |只看該作者
你地都好好, bb食咁多, 我個囡每次餵樽都只肯食1.5-2安, 浪費晒d人奶, 如果夜晚埋身食, 都只係食10分鐘, 好似想練仙唔駛食咁, 激死人

原文章由 JD11 於 08-1-3 17:11 發表

你就好啦.. 阿囝咁合作.. 你加多d佢又食多d..
我個囡.. 食夠4安就一定收工.. 你再要佢食.. 佢會發脾氣鬧人.. 再黎就係噴番d奶出黎.. 再加碼就連之前食個d都嘔番出黎俾你睇.. 叫你記住唔可以迫佢食.. 死未... : ...


別墅

積分: 764


324#
發表於 08-1-4 20:59 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-4 15:41 發表


好開心! 我今日泵咗20mins,一邊泵咗差唔到成3安奶, 雖然同你地比仲差好遠, 但我已覺得好成功, 事關之前兩次泵得果少少, 我勁灰.

其實泵完用滾水洗d嘢得唔得啦, 下下又洗又消毒好似好唔方便, 反正遲d又要泵.

一般你地幾耐泵一次, 係唔係每次都泵兩邊呢? ...

恭喜.. 繼續努力呀..
我覺得消毒會好d.. 會乾淨d.. 反正都要消毒奶樽.. 順手啫..
我每次都會泵2邊的.. 一齊泵會泵得多d奶..


別墅

積分: 764


325#
發表於 08-1-4 21:02 |只看該作者
原文章由 doublei 於 08-1-4 16:52 發表
你地都好好, bb食咁多, 我個囡每次餵樽都只肯食1.5-2安, 浪費晒d人奶, 如果夜晚埋身食, 都只係食10分鐘, 好似想練仙唔駛食咁, 激死人

咁又真好少喎.. 會唔會係個奶樽咀唔啱佢呀? 埋身10分鐘我又覺得ok喎.. 可能係你出奶出得快.. 所以佢咪又食得快d囉..


男爵府

積分: 6482


326#
發表於 08-1-5 10:44 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-3 17:11 發表

你就好啦.. 阿囝咁合作.. 你加多d佢又食多d..
我個囡.. 食夠4安就一定收工.. 你再要佢食.. 佢會發脾氣鬧人.. 再黎就係噴番d奶出黎.. 再加碼就連之前食個d都嘔番出黎俾你睇.. 叫你記住唔可以迫佢食.. 死未... : ...


係咪男仔大食d架 ?
我個仔真係食得晒架...不過就一定要中場休息10-15分鐘
佢尋晚11點3食...食晒140ml (即係5安)
以為冇死... 一定可以訓耐d
點知...佢晚晚都係咁
食完最尾0個餐就痾,
一同佢換片就醒晒...
之後又唔肯訓...12點5仲要埋身啜多3個字
仲要啜到唔肯放
我依架擔心緊佢唔夠飽tim呀
但係得0個45日人仔食咁多奶
好似過份左小小


男爵府

積分: 6482


327#
發表於 08-1-5 10:47 |只看該作者
原文章由 doublei 於 08-1-3 21:03 發表
各位奶媽, 08年新年快樂, 祝各7-11bb快高長大, 健康精靈!
我今天感冒了, 很怕傳染給bb, 希望快d好返, 唔想睇醫生, 反正都唔想食藥
今個星期積極泵奶, 要工人多d用樽餵, 但bb好有性格, 我有我泵 (冰奶庫都爆晒冇位), ...


哈哈...果然好有性格
依有你泵,佢有佢絕食...正
不過你真係唔洗擔人
小朋友唔餓得ka
佢一晚冇得啜就一定唔夠飽
到時比乜佢佢都會食


男爵府

積分: 6482


328#
發表於 08-1-5 10:49 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-4 05:36 發表
同意!而家是半夜5點,剛剛餵完仲pump完奶。
頭先係度掙扎餵水(原意想幫佢戒夜奶)定係餵人奶,最後見到佢人仔細細肚仔餓,好無助咁,都係埋身餵左...算啦,我一晚起一次身都唔係太辛苦。
...


你都講得岩0既
咁細個人仔唔比佢食又真係殘忍左d


男爵府

積分: 6482


329#
發表於 08-1-5 10:56 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-4 13:13 發表
哈哈~~~我而家又係習慣0500左右泵奶~!呢個鐘數通常好好奶水,餵一邊,泵一邊都好夠奶。


哈哈...乜大家都係呢個時間起身餵奶呀 ?
呢個時間我都會泵架
因為最尾0個餐餵奶樽我可以泵清2邊
到左5點就2邊一齊谷...所以食完一邊要泵一邊
如果唔係8點起身一定成身濕晒
但係...係咪特別多奶...我又唔知
不過通常呢轉呀仔都可以食廿分鐘左右就頂3個鐘
(平時食30mins)
之前呀仔過左猛長期
我泵奶發覺泵得多左...但係只泵得多20ml左右
係咪好小呀 ?


男爵府

積分: 6482


330#
發表於 08-1-5 10:59 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-4 15:41 發表


好開心! 我今日泵咗20mins,一邊泵咗差唔到成3安奶, 雖然同你地比仲差好遠, 但我已覺得好成功, 事關之前兩次泵得果少少, 我勁灰.

其實泵完用滾水洗d嘢得唔得啦, 下下又洗又消毒好似好唔方便, 反正遲d又要泵.

一 ...

恭喜恭喜
因為我有3個泵...所以我用完一定 steam

我通常一日泵3次
0500, 1600, 2300呢3個時間左右泵
頭2次都係餐後泵...只會泵一邊,一邊餵
最尾0個次會泵晒2邊,因為呢餐我餵樽


男爵府

積分: 6482


331#
發表於 08-1-5 11:00 |只看該作者
原文章由 doublei 於 08-1-4 16:52 發表
你地都好好, bb食咁多, 我個囡每次餵樽都只肯食1.5-2安, 浪費晒d人奶, 如果夜晚埋身食, 都只係食10分鐘, 好似想練仙唔駛食咁, 激死人


佢真係好練仙下喎


複式洋房

積分: 322


332#
發表於 08-1-5 14:38 |只看該作者

回覆 #16 doublei 的文章

我個仔都係絕食奶樽啦~我仲要係佢半夢半醒間餵佢食奶樽佢先食一兩安,之後飽d醒d就唔比我放入口。我試過連續2餐都係咁,真係比佢激死,一埋身就係咁啜啜啜。


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


333#
發表於 08-1-5 15:54 |只看該作者
3妹都係唔食樽...我21號就要番工喇,好擔心之後唔知會點....

今日諗左一大餐,終於決定買部AMEDA電奶泵,配埋兩個軟膜,咁就使左二千多,約左星期一送貨...唉,勁肉痛呀!!算啦...只要我餵多過3個月人奶,已經抵得番D奶粉錢...唯有咁諗。:cry:
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


334#
發表於 08-1-5 16:22 |只看該作者
想問下大家用咩牌子既奶樽︳想睇下係唔係有某隻牌子bb比較容易接受~
我試過用nuk and avent


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


335#
發表於 08-1-5 20:28 |只看該作者
你試下NUK既肥仔樽丫!我個女都ok...只要入面果d唔係奶粉。 :-p

原文章由 sum2410 於 08-1-5 16:22 發表
想問下大家用咩牌子既奶樽︳想睇下係唔係有某隻牌子bb比較容易接受~
我試過用nuk and avent
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


336#
發表於 08-1-5 20:53 |只看該作者

回覆 #1 tsznok 的文章

我已經用nuk肥仔樽~~~><
亦試過放母乳and奶粉


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


337#
發表於 08-1-5 23:29 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-5 20:53 發表
我已經用nuk肥仔樽~~~><
亦試過放母乳and奶粉


nuk既肥仔樽已經設計得好似乳頭喇喎...你bb真係好醒目!!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1274


338#
發表於 08-1-6 00:24 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-5 10:59 發表

恭喜恭喜
因為我有3個泵...所以我用完一定 steam

我通常一日泵3次
0500, 1600, 2300呢3個時間左右泵
頭2次都係餐後泵...只會泵一邊,一邊餵
最尾0個次會泵晒2邊,因為呢餐我餵樽 ...


多謝!
我都會試下一日泵3次, 希望儲多d冰奶.
可能都會買多一個電泵.
我而家果個係nuk電泵.
你用咩牌子架?


大宅

積分: 1274


339#
發表於 08-1-6 00:33 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-5 23:29 發表


nuk既肥仔樽已經設計得好似乳頭喇喎...你bb真係好醒目!!


我用緊nuk奶樽, 想問果奶樽上面,奶嘴下面果隆有咩用. 喂奶時, 個隆向上定向下?

囡囡飲果陣, 將成個奶嘴連個隆都含進去一起吸, 你地果bb係唔係都係咁?


別墅

積分: 764


340#
發表於 08-1-6 01:18 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-5 15:54 發表
3妹都係唔食樽...我21號就要番工喇,好擔心之後唔知會點....

今日諗左一大餐,終於決定買部AMEDA電奶泵,配埋兩個軟膜,咁就使左二千多,約左星期一送貨...唉,勁肉痛呀!!算啦...只要我餵多過3個月人奶,已經抵得番D奶粉錢 ...

歡迎你加入ameda泵奶行列..
個軟膜用黎做咩架?
我最近發現HEIZ的baby fruit juice個玻璃樽係fit到ameda個泵的.. 所以我諗住買幾樽.. 第時返工方便泵奶.. 裝落奶樽度好怕運送途中會倒瀉.. 但用HEIZ的玻璃樽.. 就唔駛煩呢樣野.. 一個樽都裝到4安奶架.. 又細細樽.. 好過我拎奶樽..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo