自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


大宅

積分: 1269


321#
發表於 14-10-6 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表回

原帖由 meihuang1234 於 14-10-06 發表
太多的反問句。看不到你的
太多反問句,看不到你的論點與論據。


複式洋房

積分: 227


322#
發表於 14-10-6 18:43 |只看該作者
meihuang1234 發表於 14-10-6 18:34
牆本不危,奈何汝等先危之!

民安則牆安 ; 民不安, 牆何以立安


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


323#
發表於 14-10-6 18:45 |只看該作者

引用:回覆 Sindy 的帖子你有沒有試過買野, 人地

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 Sindy 的帖子

你有沒有試過買野, 人地比第樣野你??
你依家除左投訴仲叫班人一齊阻佢鋪做生意嚟表達你嘅不滿。啲街坊本身都好支持,因有人代為發聲。但依家你覇埋成條街攪到連樓上啲街坊都俾你阻埋返唔到屋企,返唔到工返唔到學。隔離開唔到檔做生意。你地咁攪法咪攪到唔洗官迫都已經民反囉。唔係話你地原意唔啱,只係啲街坊俾你攪到下個月有無飯開都唔知,明天都攪唔掂,點同你講香港未來


禁止訪問

積分: 3754


324#
發表於 14-10-6 18:46 |只看該作者

引用:回覆 Kateff 的帖子未睇, 真係唔想再講住但

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3733


325#
發表於 14-10-6 18:48 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

完全認同你




禁止訪問

積分: 3754


326#
發表於 14-10-6 18:49 |只看該作者

引用:回覆 mamaluk 的帖子我不相信政棍, 但我相

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15556


327#
發表於 14-10-6 18:50 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 18:43
民安則牆安 ; 民不安, 牆何以立安
民有何不安?
我只看到,某些人的不安份!


複式洋房

積分: 227


328#
發表於 14-10-6 18:52 |只看該作者
回覆 小小bb 的帖子

呢件事, 我唔覺得警方有用武力.

和而不同, 我覺得示威人仕太激動


禁止訪問

積分: 93097


329#
發表於 14-10-6 18:53 |只看該作者

引用:Quote:meihuang1234 發表於 14-10-6 18:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6087


330#
發表於 14-10-6 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3754


331#
發表於 14-10-6 18:57 |只看該作者

引用:回覆 小小bb 的帖子呢件事, 我唔覺得警方有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1269


332#
發表於 14-10-6 18:59 |只看該作者

引用:Quote:meihuang1234 發表於 14-10-6 18:34

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
民安則牆安 ; 民不安, 牆何以立安
民良何必立牆?惡民危牆,喜老板唯有訓街。


複式洋房

積分: 227


333#
發表於 14-10-6 19:00 |只看該作者
回覆 siulili 的帖子

抱歉~回埋呢个暫停一下

每天希望事明天會平息

民不安是看不到穏定的將來
8090後不能置業, 無論社會民生都在退步

社會不安穏就不會乱, 太平盛世边个可以搞事ae

所以有學生不安是正常的

感謝各位回覆, 我會暫時先去重看喜記事件12分鐘
其他youtube 所留 & 其他留言


子爵府

積分: 10661


334#
發表於 14-10-6 19:03 |只看該作者

引用:為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
本帖最後由 為人子女 於 14-10-6 13:01 編輯

為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考能力, 各种持反 ...
邊個犯法在首?馬路從來無開放比人示威


子爵府

積分: 10661


335#
發表於 14-10-6 19:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表回

原帖由 irene_e 於 14-10-06 發表
你依家除左投訴仲叫班人一齊阻佢鋪做生意嚟表達你嘅不滿。啲街坊本身都好支持,因有人代為發聲。但依家你覇 ...
Agree


翡翠宮

積分: 76426

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


336#
發表於 14-10-6 19:07 |只看該作者

引用:Quote:為人子女 發表於 14-10-6 15:31 回覆

原帖由 yee183 於 14-10-06 發表
台灣咁黑暗你都話好?很多犯左法人士過去做大爺,
樓主諗唔到㗎!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


337#
發表於 14-10-6 19:09 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 15:12
回覆 Sindy 的帖子

首先,班佔中學生唔係得過諗字,佢地有做野,否則唔會有咁多人鬧佢地。第二,行唔行得通,講 ...
所以咪要用正確方法囉... 咁個女仔只係唱片出版樓下, 阻住D人唔比上去.. 你估佢會成功嗎? 本來想試下架, 見你咁就一定叫你走...


男爵府

積分: 7158


338#
發表於 14-10-6 19:14 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

一口氣追晒咁多版,好佩服呢到嘅JM, 句句到point 希望年輕人可以細心咀嚼,明白當中事理




公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


339#
發表於 14-10-6 19:17 |只看該作者

引用:回覆 小小bb 的帖子呢件事, 我唔覺得警方有

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 小小bb 的帖子

呢件事, 我唔覺得警方有用武力.
我得承認學生並無使用刀槍等武器,你們只是幾萬人在佔街,好大聲叫口號,同無數的人舉起雙手迫向一位警察,只是無數的人不讓巴士離開…………………我們市民和警方都因為太激動下,駡你們是暴徒。講完,不回你了,明就明,不明就算,我不願花時間教別人的孩子。請求你不要回答我,謝謝!我怕我會在激動下唔知講了什麼

點評

pooh仔  差人  發表於 14-10-6 23:21
pooh仔  佢哋冇用手. 用口去唾   發表於 14-10-6 23:20


伯爵府

積分: 15556


340#
發表於 14-10-6 19:17 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 19:00
回覆 siulili 的帖子

抱歉~回埋呢个暫停一下
人地新移民都可省吃省用買到樓,你班8090後,食慣使慣,要求又高,如果當年我係咁,我都買唔到樓啦。
我想講,我女讀初中,佢使錢似倒水,銀包唔會有錢剩,所以成日比我話佢。佢仲話同學的八達通是自動増值⋯⋯

現在的年輕人太幸福啦,所以想破壞這前人為他們建立好的安樂窩,自己從頭再捱一個出來。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo