跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


321#
發表於 08-4-28 16:55 |只看該作者
Thanks all mamis' arrangements, special gifts...... Alex said he was very happy and did not want to sleep last night.


子爵府

積分: 10240


322#
發表於 08-4-28 16:59 |只看該作者
mmak,

最多謝應該係你每年出大大力搞b'day party. 無你, 我地何來個又平又開心既聚會呢? 難得馬師傅都玩得開心嘛. 需然d小朋友間唔中截住佢道氣 佢聽見我講話下次ladies night約打bowling, 佢即刻話好呀. 唔通佢想來個gentlemen night??

個魔術師哥哥嘅表演中途沉悶d, repeat太多次喇. 好彩佢識扭電單車啫. 我以前join過yiu chung搞既, 那魔術師哥哥嘅氣球表演真係好掂架. 難度高好多架.

隻cd我開到喇. thanks.

babydoris,

今次食物都ok呀. 除了個什豆 & cake. 相信無人話唔飽lor. 可否叫你hubby send party短片我睇返呀?

btw, 以後都係咁請人玩遊戲+外買食物. 辛苦了懿琳媽了. 你的fruit punch都唔錯呀.


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


323#
發表於 08-4-28 17:39 |只看該作者
Icycream

難得Icycream妳對食物有較高要求的, 都話 o.k. , 咁就應該不錯啦. .Hubby 昨天都拍得幾長, 試下放唔放到 Zoe爸同小朋友
打功夫那段先. 因未試過放片上網. * mmak : Zoe
介不介意?


mmak
係呀, 應該每天可投1次都得呀. Thanks!


男爵府

積分: 5053


324#
發表於 08-4-28 20:03 |只看該作者
shan shan,
多謝你車我呀! 回到家, 兩父子己睡至不醒人士, 直至今天早上才起床, 阿囡就9:00已上床, 直至今早!

多謝各位出盡力的媽咪, 我則有點失場了, 唔好意思, 萬望各位見諒! Macy 同細佬都好開心, d野都好食, 我最欣賞個多士同沙律呢!


大宅

積分: 3417


325#
發表於 08-4-28 20:49 |只看該作者
all,

昨日個party感覺好好!!!相信都唔會有人投訴~~~


mmak,

妳功勞當然最大喇!辛苦晒!!
話時話,我都好少見zoe爸咁開心.(靜靜雞話妳知:zoe爸昨日識得同我講笑tim~~~)


Icycream,

好唔咁客氣喇!!!我地已經係一班交心的朋友.我就一D都唔辛苦,只係出了好少力吧了.


babydoris,

d食物幾好丫!我鍾意2個意粉&牛脷.


仲有多謝各位的小禮物.不過我唔知邊位送禮物,只係回家收拾時先知有咁多.再次說聲多謝!!!!

明年再約定大家開6歲birthday party!!!!yeah~~~~


大宅

積分: 4269


326#
發表於 08-4-28 23:35 |只看該作者
all,

我地都玩得好開心呀! thx all! 莎莎琴晚8點半就一覺瞓到今朝, 佢好似真係未試過呀! 因琴晚要去飲所以要早走, 放低兩個女喺婆婆度我地仲要返屋企換衫再去中環!


大宅

積分: 3423


327#
發表於 08-4-29 00:36 |只看該作者
all,
噚日真係玩得好開心,食物又好味, 見班細路跟阿馬師傅打功夫, 真係好得意, 個魔術師又好識攪氣氛同班小朋友玩, 咁嘅價錢好抵, 多謝各出力mami, 無你地就無咁精彩生日會...熱切期待6歲party!!

shanshan, 唔該晒你車我地返屋企


大宅

積分: 3361


328#
發表於 08-4-29 07:43 |只看該作者
all

真係十分精彩的生日會, 樣樣項目都好好, 多謝哂各位!!... 若唔係自己大懵去錯將軍澳廣場, 就可以早點到, 玩耐啲..... 希望年年都同大家一起慶祝... 6th,7th,8th....party.

臻媽,

過兩天send 相給妳, 你部相機e+仲有冇事? 嘉浩整壞daddy 相機已試過兩次.
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


大宅

積分: 3348


329#
發表於 08-4-29 12:03 |只看該作者
dear all,
今个party, 唔只小朋友開心, 連大人都好exciting, 我好似太過興奮, lee2日都瞓得唔好未回魂 , anyway, 多謝曬各位幫手嘅靚太.
我最開心見到"武當"馬師父真功夫, d小朋友跟住"灑"好正, 希望馬師父出年"灑"d仲勁!!

Shan Sha, Fion88 兩位Tsuen wan靚太,
party之後, 我地去左如心廣場新開个間L HOTEL"好似叫LEE个名" 食BUFFET, 雖然款式唔多, 但D野唔錯, 有焗生壕, 燒大蝦, 長脚蟹 .....service very good, 大人$298.-, 小人好似$218.-
e+到5月30日有15% discount, final佢地問我地鈞鈞過唔過3歲, 我地話過左la, 佢地都係收我地兩个大人 , 您地可以去try下.


別墅

積分: 542


330#
發表於 08-4-29 13:41 |只看該作者
Dear All,

Thank you all 靚太既arrangement, 辛苦哂. 臻臻玩得好開心, 可惜我要早走(媽咪70大壽), miss左切蛋糕同馬師傅表演,我老公話打得好勁,走寶添

Kahobb,

老公領左相機去整啦, 不過最慘係影唔到party同大壽d相, 真失策, 真想罵我老公, 但見佢肯留低係party同臻臻玩, 所以唔出聲咋.

原文章由 KAHOBB 於 08-4-29 07:43 發表
all

真係十分精彩的生日會, 樣樣項目都好好, 多謝哂各位!!... 若唔係自己大懵去錯將軍澳廣場, 就可以早點到, 玩耐啲..... 希望年年都同大家一起慶祝... 6th,7th,8th....party.

臻媽,

過兩 ...


子爵府

積分: 13826


331#
發表於 08-4-29 14:29 |只看該作者
babydoris,

Zoe爸不會介意的....
佢都叫我upload 打功夫那段片 俾佢D朋友睇.

原文章由 babydoris 於 08-4-28 17:39 發表
Icycream

難得Icycream妳對食物有較高要求的, 都話 o.k. , 咁就應該不錯啦. .Hubby 昨天都拍得幾長, 試下放唔放到 Zoe爸同小朋友
打功夫那段先. 因未試過放片上網. * mmak : Zoe爸
介不介意?

mmak
係呀, 應 ...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


332#
發表於 08-4-29 14:41 |只看該作者
懿琳媽,

阿zoe爸 見到自己個囡肯跟佢打功夫, 開心嘛... 靓mood 嘛, 佢咪識得講笑lor...
Zoe 唔肯學功夫, 佢想教好耐~佢話愈細學愈好....

原文章由 懿琳媽媽 於 08-4-28 20:49 發表
all,

昨日個party感覺好好!!!相信都唔會有人投訴~~~


mmak,

妳功勞當然最大喇!辛苦晒!!
話時話,我都好少見zoe爸咁開心.(靜靜雞話妳知:zoe爸昨日識得同我 ...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


333#
發表於 08-4-29 15:13 |只看該作者
icycream,

係丫, 辛苦了懿琳媽. D fruit punch 唔錯呀, 我飲左好多杯吖....
其實仲有, 好多媽咪幫左手... babydoris(order食物),dorismama(玩遊戲), kahobb(收錢), candybb(取蛋糕), 彤彤媽(買沙樽check 價)& jocool (捐贈禮物2大份)....
...仲有係大家嘅參與..

個魔術師哥哥嘅表演 ... 就係沉悶左d, 拖時間 repeat太多次囖. 佢扭D波唔夠勁, D魔術難度未夠高, 氣氛未夠好...
不如下次 X'mas 搞party, 我地俾多少少錢搵個勁D 好唔好??...

阿馬師傅啱啱係"長隆"學識打bowling... (你地唔好笑佢, 扮唔知好勒 ...)...不過, 佢好有天份 識打到全中, 我就依舊係球球落坑 ..佢一聽到約打bowling咪開心囉, 邊理得你咩嘢night 吖~~

原文章由 Icycream 於 08-4-28 16:59 發表
mmak,

最多謝應該係你每年出大大力搞b'day party. 無你, 我地何來個又平又開心既聚會呢? 難得馬師傅都玩得開心嘛. 需然d小朋友間唔中截住佢道氣 佢聽見我講話下次ladies night約打bowling, 佢即刻話好呀. 唔通佢想來個gentlemen night??

個魔術師哥哥嘅表演中途沉悶d, repeat太多次喇. 好彩佢識扭電單車啫. 我以前join過yiu chung搞既, 那魔術師哥哥嘅氣球表演真係好掂架. 難度高好多架.

babydoris,

今次食物都ok呀. 除了個什豆 & cake. 相信無人話唔飽lor. 可否叫你hubby send party短片我睇返呀?

btw, 以後都係咁請人玩遊戲+外買食物. 辛苦了懿琳媽了. 你的fruit punch都唔錯呀.
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 9540


334#
發表於 08-4-29 15:25 |只看該作者
原文章由 mmak 於 28/4/08 03:23 PM 發表
shanshan & babydoris,

你地滿意就好了...


mmak
你既安排 is more than 100 分啦.



原文章由 mmak 於 28/4/08 03:53 PM 發表
all,

隻 磨沙杯... 要先以洗潔精 洗左先用.....

icycream, shanshan, cindyma & ross,

我燒俾你地D CD-photo, 你們可能會read 唔到, 如果真的唔得, 9 May 再俾你地喇....
...


mmak
我都未睇, 搵時間睇下先, 唔得就話你知, ok?


dorismama & fion88
你哋唔好客氣啦, 難得你哋唔怕"big".





CandyBB
多謝報料, 我 friend 都有同我講過話唔錯.


好! 等我搵日去試下先, 唔該哂.


子爵府

積分: 13826


335#
發表於 08-4-29 15:35 |只看該作者
shanshan,

你換左車咩??... 可以坐咁多人嘅 ???
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


336#
發表於 08-4-29 15:44 |只看該作者
臻臻媽,

乜你走左咩??... 我無留意tim...

相機壞 ??.. 唔緊要喇... 梗有D 親戚朋友 影左相, 叫人 e 返俾你...
我都試過部相機壞左一排... 我係好唔怕醜咁, 每次都叫人幫我影埋, send 返俾我咋 ...

下次叫 阿馬師傅 再表演.. 其實佢是好樂意的


原文章由 臻臻媽咪 於 08-4-29 13:41 發表
Dear All,

Thank you all 靚太既arrangement, 辛苦哂. 臻臻玩得好開心, 可惜我要早走(媽咪70大壽), miss左切蛋糕同馬師傅表演,我老公話打得好勁,走寶添

Kahobb,

老公領左相機去整啦, 不過最慘係影唔到 ...

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-29 15:45 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3011


337#
發表於 08-4-29 17:44 |只看該作者
生日會真係玩得好開心, 多謝曬各位幫手嘅mami.
各位小朋友都好肯跟馬師傅打功夫, 真係好得意!!
真係好希望年年都同大家一起慶祝... 6th,7th,8th....party. yeah!


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


338#
發表於 08-4-29 19:55 |只看該作者
same question?? total three families wor!!!

原文章由 mmak 於 08-4-29 15:35 發表
shanshan,

你換左車咩??... 可以坐咁多人嘅 ???


子爵府

積分: 10240


339#
發表於 08-4-29 22:42 |只看該作者
原文章由 Xanthe 於 08-4-29 19:55 發表
same question?? total three families wor!!!


我代答...代父買左架全新8人車. 唸住載我一家4口+佢一家4口. right? 哈.....我都未坐過, 下次要試吓先.


子爵府

積分: 13826


340#
發表於 08-4-29 22:59 |只看該作者
哦~原來有8人車架, 我真係"背"......


原文章由 Icycream 於 08-4-29 22:42 發表


我代答...代父買左架全新8人車. 唸住載我一家4口+佢一家4口. right? 哈.....我都未坐過, 下次要試吓先.
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo