佢聽見我講話下次ladies night約打bowling, 佢即刻話好呀. 唔通佢想來個gentlemen night??
, anyway, 多謝曬各位幫手嘅靚太.
, 您地可以去try下.

..佢一聽到約打bowling咪開心囉, 邊理得你咩嘢night 吖~~
原文章由 Icycream 於 08-4-28 16:59 發表
mmak,
最多謝應該係你每年出大大力搞b'day party. 無你, 我地何來個又平又開心既聚會呢? 難得馬師傅都玩得開心嘛. 需然d小朋友間唔中截住佢道氣佢聽見我講話下次ladies night約打bowling, 佢即刻話好呀. 唔通佢想來個gentlemen night??
個魔術師哥哥嘅表演中途沉悶d, repeat太多次喇. 好彩佢識扭電單車啫. 我以前join過yiu chung搞既, 那魔術師哥哥嘅氣球表演真係好掂架. 難度高好多架.
babydoris,
今次食物都ok呀. 除了個什豆 & cake. 相信無人話唔飽lor. 可否叫你hubby send party短片我睇返呀?
btw, 以後都係咁請人玩遊戲+外買食物. 辛苦了懿琳媽了. 你的fruit punch都唔錯呀.

原文章由 mmak 於 28/4/08 03:53 PM 發表
all,
隻 磨沙杯... 要先以洗潔精 洗左先用.....
icycream, shanshan, cindyma & ross,
我燒俾你地D CD-photo, 你們可能會read 唔到, 如果真的唔得, 9 May 再俾你地喇....
...


...
原文章由 臻臻媽咪 於 08-4-29 13:41 發表
Dear All,
Thank you all 靚太既arrangement, 辛苦哂. 臻臻玩得好開心, 可惜我要早走(媽咪70大壽), miss左切蛋糕同馬師傅表演,我老公話打得好勁,走寶添![]()
Kahobb,
老公領左相機去整啦, 不過最慘係影唔到 ...