在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3842


321#
發表於 08-7-7 23:48 |只看該作者
我在剛剛的星期日同朋友去完, 我發覺不一定5張証就只是5個人可以入 ( BB 可不用証) , 其實可以分批入, 入左後我collect 番d 証, 再次同人入,只要把証放入銀包過機, 通常都不不查.

原文章由 CottonCandy 於 08-7-4 16:02 發表
PI clubhouse玩 + 天台野餐 好吸引呀!! 5個証, 係咪即係只可以5個成人+BB咋? 如果去playroom有冇限制架?



侯爵府

積分: 20493


322#
發表於 08-7-8 13:13 |只看該作者
各位,唔好意思,因為好朋友發生左事,我呢幾日無咩心情上forum chat

呢個week都落雨,我地唔好去cyber port咁遠喇;至於去邊,你地決定啦


大宅

積分: 3207


323#
發表於 08-7-8 15:02 |只看該作者
酌媽, 唔洗唔好意思, 完全明白妳有多難過...

不如暫停聚會一週, 再約啦! Take care!

原文章由 tupytupy 於 08-7-8 13:13 發表
各位,唔好意思,因為好朋友發生左事,我呢幾日無咩心情上forum chat

呢個week都落雨,我地唔好去cyber port咁遠喇;至於去邊,你地決定啦


大宅

積分: 3401


324#
發表於 08-7-8 15:30 |只看該作者
酌媽,
我看過你個blog知道你朋友的事, 唔好傷心啦...
明天出唔出來看下大家點啦, 不如都係近近地...家聚下啦! 當然可以來我度或者太大雨cancel都無所謂啦.


大宅

積分: 3842


325#
發表於 08-7-8 19:12 |只看該作者
尋日有位網友介紹個blog 比我話仔佢煮野食好得,學到好多,好奇心下入去看看,好開心看到原來是你, 但又好唔開心見到你朋友的事, 我都覺得好心痛. 不要太傷心. 你想去邊, 我地陪你 la..

原文章由 tupytupy 於 08-7-8 13:13 發表
各位,唔好意思,因為好朋友發生左事,我呢幾日無咩心情上forum chat

呢個week都落雨,我地唔好去cyber port咁遠喇;至於去邊,你地決定啦


大宅

積分: 1404


326#
發表於 08-7-8 22:27 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-8 13:13 發表
各位,唔好意思,因為好朋友發生左事,我呢幾日無咩心情上forum chat

呢個week都落雨,我地唔好去cyber port咁遠喇;至於去邊,你地決定啦


大宅

積分: 3401


327#
發表於 08-7-9 10:44 |只看該作者
morning,
看天氣可能中午左右會好少少.....咁會唔會近近地玩下呀??

酌媽,
我今早call你去左留言, 咁你點呀, 有無mood一齊傾下講下舒緩下心情呀?


大宅

積分: 1404


328#
發表於 08-7-9 19:54 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-9 10:44 發表
morning,
看天氣可能中午左右會好少少.....咁會唔會近近地玩下呀??

酌媽,
我今早call你去左留言, 咁你點呀, 有無mood一齊傾下講下舒緩下心情呀?



今曰十分多謝......女兒不斷扭計很不好意思!多謝 cottoncandy特別送我!


大宅

積分: 1404


329#
發表於 08-7-9 20:03 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-9 19:54 發表



今曰十分多謝......女兒不斷扭計很不好意思!多謝 cottoncandy特別送我!

好在我先回家等:;pppp: 咋, 我老公依家先走咋.......


侯爵府

積分: 20493


330#
發表於 08-7-10 11:20 |只看該作者
hi everyone,

我好好多喇,呢幾日都玩自閉,只顧寫blog同埋陪酌b玩下,整理下屋企將要執拾o既野......

你地有無出來呀?玩得開心嗎?

原文章由 CottonCandy 於 08-7-8 15:02 發表
酌媽, 唔洗唔好意思, 完全明白妳有多難過...

不如暫停聚會一週, 再約啦! Take care!


侯爵府

積分: 20493


331#
發表於 08-7-10 11:22 |只看該作者
mavis,我今日好好多喇......尋日都好大雨喎!!


原文章由 mavis_chiu 於 08-7-8 15:30 發表
酌媽,
我看過你個blog知道你朋友的事, 唔好傷心啦...
明天出唔出來看下大家點啦, 不如都係近近地...家聚下啦! 當然可以來我度或者太大雨cancel都無所謂啦. ...


侯爵府

積分: 20493


332#
發表於 08-7-10 11:33 |只看該作者
oh,多謝你同埋你朋友咁支持我個blog呀,其實我煮野食都唔係好得架咋,不過係我o既興趣囉,所以想同大家分享下,因為我好明白煮婦要餐餐諗送真係幾頭痕架。

其實我到而家都唔係好接受都我朋友o既事,但還好我地o係唔同地方,好耐都無見面,只係e-mail/msn/寄card,所以佢o既離去唔會令我覺真係突然間見唔到佢面咁樣囉,只係覺得佢唔會覆我e-mail/msn,唔會再寄card比我........

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-8 19:12 發表
尋日有位網友介紹個blog 比我話仔佢煮野食好得,學到好多,好奇心下入去看看,好開心看到原來是你, 但又好唔開心見到你朋友的事, 我都覺得好心痛. 不要太傷心. 你想去邊, 我地陪你 la..

...


侯爵府

積分: 20493


333#
發表於 08-7-10 11:39 |只看該作者
哎呀,我尋日同酌b都訓到好晏先起身,我唔記得開電話呀;同埋我尋日上唔到bk,成個下晝都話error

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-9 10:44 發表
morning,
看天氣可能中午左右會好少少.....咁會唔會近近地玩下呀??

酌媽,
我今早call你去左留言, 咁你點呀, 有無mood一齊傾下講下舒緩下心情呀?


侯爵府

積分: 20493


334#
發表於 08-7-10 11:40 |只看該作者
你地去左邊度玩呀?

原文章由 vane@nana 於 08-7-9 19:54 發表



今曰十分多謝......女兒不斷扭計很不好意思!多謝 cottoncandy特別送我!


侯爵府

積分: 20493


335#
發表於 08-7-10 11:51 |只看該作者
我呢幾日o係屋企自閉,其實都好多野煩,因為下個星期酌b張新床會送黎,我地要執開間房比佢,好多野要dum,我都幾憫憎下 加埋本身自己已經唔開心,天氣又咁樣 好彩有酌b o係度,有時佢都真係令到我幾開心o架


大宅

積分: 1404


336#
發表於 08-7-10 13:44 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-10 11:51 發表
我呢幾日o係屋企自閉,其實都好多野煩,因為下個星期酌b張新床會送黎,我地要執開間房比佢,好多野要dum,我都幾憫憎下 加埋本身自己已經唔開心,天氣又咁樣 好彩有酌b o係度,有時佢都真係令到我幾開心o架 ...



昨天去了Mavis家玩啊!!!

tupytupy, 我完全明白你的感受, 我很不開心時也和你一樣收起自已不會見人不想講話的, 寫出來也能舒發下...... 每人處理傷心的情緒也不同啊!

不需强迫自已....... 需要時間......

你想見我們便講我知! 我和vane會立即參加!


大宅

積分: 3207


337#
發表於 08-7-10 18:43 |只看該作者
Thanks HoiYau mama! 好吸引呀! 呢個暑假約一次去玩好嗎? 因妳地小朋友8月開學後就唔得閒lu~

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-7 23:48 發表
我在剛剛的星期日同朋友去完, 我發覺不一定5張証就只是5個人可以入 ( BB 可不用証) , 其實可以分批入, 入左後我collect 番d 証, 再次同人入,只要把証放入銀包過機, 通常都不不查.

...


大宅

積分: 3207


338#
發表於 08-7-10 18:47 |只看該作者
Mavis, clubhouse打嚟話游泳班改咗:
日子: Tue & Thur
時間: 14:00-15:00 or 16:-17:00 (任擇其一)
堂數: 4堂 or 6堂
三個BB己可開班!

妳ok嗎? prefer幾點?

HoiYau mama, 妳想join嗎?


大宅

積分: 3842


339#
發表於 08-7-10 22:47 |只看該作者
改咗:都沒用, tue , Thur 返 playgroup ar....

原文章由 CottonCandy 於 08-7-10 18:47 發表
Mavis, clubhouse打嚟話游泳班改咗:
日子: Tue & Thur
時間: 14:00-15:00 or 16:-17:00 (任擇其一)
堂數: 4堂 or 6堂
三個BB己可開班!

妳ok嗎? prefer幾點?

HoiYau mama, 妳想join嗎? ...


大宅

積分: 3842


340#
發表於 08-7-10 22:49 |只看該作者
好呀, 地話事幾時la... 早幾日安排我借屋企人個証就得了.

原文章由 CottonCandy 於 08-7-10 18:43 發表
Thanks HoiYau mama! 好吸引呀! 呢個暑假約一次去玩好嗎? 因妳地小朋友8月開學後就唔得閒lu~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo