跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10503


321#
發表於 08-8-27 16:13 |只看該作者
Julieann

我知妳講邊間餅店喇...因為頭先睇妳個BLOG見到個BARBIE蛋糕, 仲見到妳個地址係山林道, 咁我知喇...我上次經過見到佢擺白雪公主出嚟...條裙係藍色同BARBIE呢個一樣係企喺度好靚...我同C6都比個蛋糕吸引住企喺度睇咗一陣...


大宅

積分: 3765


322#
發表於 08-8-27 16:13 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:09 發表


我都係呀,日頭可以無限上網



hi,vivi~


子爵府

積分: 10503


323#
發表於 08-8-27 16:13 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:09 發表
你今日晏左喎~~~~~

係呀...我頭先 咗一陣


子爵府

積分: 10674


324#
發表於 08-8-27 16:15 |只看該作者
你個病情點呀, 好返d未呀

我都病左呀, 喉嚨發炎, 好辛苦呀~~~~食唔到野呀
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:13 發表

係呀...我頭先 咗一陣


男爵府

積分: 6936


325#
發表於 08-8-27 16:15 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 15:49 發表
穎媽, vivi
我公司開唔到facebook呀 sorry呀

我頭先開到果時淨係見到茱莉安咋~~~~~

不過vivi, 你阿仔好鬼得意呀


THANK YOU!
c6今日同佢剃光左個頭
佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth:
都唔知信唔信好..


大宅

積分: 3765


326#
發表於 08-8-27 16:16 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:10 發表
真係 我好感動呀~~~~~~



哈哈~你幾時係公司切乳豬??


男爵府

積分: 6936


327#
發表於 08-8-27 16:16 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:11 發表
我又係咁架, 我地日頭又多你一隻鐵腳傾計喇


YEAH


子爵府

積分: 10503


328#
發表於 08-8-27 16:17 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:15 發表
你個病情點呀, 好返d未呀

我都病左呀, 喉嚨發炎, 好辛苦呀~~~~食唔到野呀

仲有少少未清啦...但好咗好多喇!!! 諗住星期五去睇中醫囉!!!
咁妳有無睇醫生呀??? 而家天氣真係好容易病架


子爵府

積分: 10674


329#
發表於 08-8-27 16:18 |只看該作者
老一輩果d都係咁講架, 話剃左bb d頭髮, 第日生出黎會靚d架, 唔好咁喇, 話唔定第日d頭髮好靚好有光澤呢~~~開心d喇
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:15 發表


THANK YOU!
c6今日同佢剃光左個頭
佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth:
都唔知信唔信好..


大宅

積分: 3765


330#
發表於 08-8-27 16:18 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:15 發表


THANK YOU!
c6今日同佢剃光左個頭
佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth:
都唔知信唔信好..




我諗係真ge,我mami都gum講,但我唔捨得,所以gracy d 頭髮仲係好小~


子爵府

積分: 10503


331#
發表於 08-8-27 16:19 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:15 發表


THANK YOU!
c6今日同佢剃光左個頭
佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth:
都唔知信唔信好..

係架...我都聽過人咁講!!! 好彩妳亞B係男仔啫 唔怕啦...橫掂咁熱...好快生番出嚟架


子爵府

積分: 10503


332#
發表於 08-8-27 16:20 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:18 發表




我諗係真ge,我mami都gum講,但我唔捨得,所以gracy d 頭髮仲係好小~

咁妳嗰個係女仔...又好難接受光頭LOOK


男爵府

積分: 6936


333#
發表於 08-8-27 16:20 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:13 發表



hi,vivi~


hi milk milk, 冇開枱?


子爵府

積分: 10674


334#
發表於 08-8-27 16:20 |只看該作者
912囉, 因為阿姐911 last day麻

家下唔切乳豬喇, 老細話比錢買隻雞同燒豬一齊食, 當請我地食lunch咁話喎!!!!!

(p.s.我地初時係諗住幾個人夾錢買隻乳仔返黎切, 點知老細聽到, 即刻比錢仲話訂燒豬添呀)
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:16 發表



哈哈~你幾時係公司切乳豬??


伯爵府

積分: 18922


335#
發表於 08-8-27 16:21 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 04:13 PM 發表
Julieann

我知妳講邊間餅店喇...因為頭先睇妳個BLOG見到個BARBIE蛋糕, 仲見到妳個地址係山林道, 咁我知喇...我上次經過見到佢擺白雪公主出嚟...條裙係藍色同BARBIE呢個一樣係企喺度好靚...我同C6都比個蛋糕吸引住企 ...




我又黎喇~ 一陣五點幾同wallace出機場搵d朋友, 拎野比佢地~

係呀....所以我好期待wallace既蛋糕呀


子爵府

積分: 10674


336#
發表於 08-8-27 16:21 |只看該作者
今朝睇左喇, 家下食緊藥, 我都諗住食埋西2就去睇中醫清清佢
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:17 發表

仲有少少未清啦...但好咗好多喇!!! 諗住星期五去睇中醫囉!!!
咁妳有無睇醫生呀??? 而家天氣真係好容易病架


子爵府

積分: 10503


337#
發表於 08-8-27 16:22 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:20 發表
912囉, 因為阿姐911 last day麻

家下唔切乳豬喇, 老細話比錢買隻雞同燒豬一齊食, 當請我地食lunch咁話喎!!!!!

(p.s.我地初時係諗住幾個人夾錢買隻乳仔返黎切, 點知老細聽到, 即刻比錢仲話訂燒豬添呀):hap ...

妳今日又行近咗一步喇...


伯爵府

積分: 18922


338#
發表於 08-8-27 16:22 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 04:15 PM 發表


THANK YOU!
c6今日同佢剃光左個頭
佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth:
都唔知信唔信好..




唔緊要啦...男仔無所謂既~
果時我99都有問我會唔會同佢剃, 我話唔會啦....佢咁多頭髮, 做咩無啦啦剃晒佢喎...我又唔捨得嘛mouth: mouth:


子爵府

積分: 10674


339#
發表於 08-8-27 16:22 |只看該作者
果日見到瑤瑤同你好似樣呀~~~好可愛好靚女呀
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:18 發表




我諗係真ge,我mami都gum講,但我唔捨得,所以gracy d 頭髮仲係好小~


男爵府

積分: 6936


340#
發表於 08-8-27 16:23 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:18 發表
老一輩果d都係咁講架, 話剃左bb d頭髮, 第日生出黎會靚d架, 唔好咁喇, 話唔定第日d頭髮好靚好有光澤呢~~~開心d喇


希望係啦...mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo