立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10503
大宅
積分: 3765
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:09 發表 我都係呀,日頭可以無限上網
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:09 發表 你今日晏左喎~~~~~
積分: 10674
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:13 發表 係呀...我頭先 咗一陣
男爵府
積分: 6936
原文章由 毛B 於 08-8-27 15:49 發表 穎媽, vivi 我公司開唔到facebook呀 sorry呀 我頭先開到果時淨係見到茱莉安咋~~~~~ 不過vivi, 你阿仔好鬼得意呀
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:10 發表 真係 我好感動呀~~~~~~
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:11 發表 我又係咁架, 我地日頭又多你一隻鐵腳傾計喇
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:15 發表 你個病情點呀, 好返d未呀 我都病左呀, 喉嚨發炎, 好辛苦呀~~~~食唔到野呀
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:15 發表 THANK YOU! c6今日同佢剃光左個頭 佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth: 都唔知信唔信好..
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:18 發表 我諗係真ge,我mami都gum講,但我唔捨得,所以gracy d 頭髮仲係好小~
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:13 發表 hi,vivi~
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:16 發表 哈哈~你幾時係公司切乳豬??
伯爵府
積分: 18922
原文章由 elkykit 於 08-8-27 04:13 PM 發表 Julieann 我知妳講邊間餅店喇...因為頭先睇妳個BLOG見到個BARBIE蛋糕, 仲見到妳個地址係山林道, 咁我知喇...我上次經過見到佢擺白雪公主出嚟...條裙係藍色同BARBIE呢個一樣係企喺度好靚...我同C6都比個蛋糕吸引住企 ...
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:17 發表 仲有少少未清啦...但好咗好多喇!!! 諗住星期五去睇中醫囉!!! 咁妳有無睇醫生呀??? 而家天氣真係好容易病架
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:20 發表 912囉, 因為阿姐911 last day麻 家下唔切乳豬喇, 老細話比錢買隻雞同燒豬一齊食, 當請我地食lunch咁話喎!!!!! (p.s.我地初時係諗住幾個人夾錢買隻乳仔返黎切, 點知老細聽到, 即刻比錢仲話訂燒豬添呀):hap ...
原文章由 TVb08 於 08-8-27 04:15 PM 發表 THANK YOU! c6今日同佢剃光左個頭 佢話等bbd頭髮再生過會多d靚d mouth: 都唔知信唔信好..
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:18 發表 老一輩果d都係咁講架, 話剃左bb d頭髮, 第日生出黎會靚d架, 唔好咁喇, 話唔定第日d頭髮好靚好有光澤呢~~~開心d喇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy