影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


已刪除用户

積分: 55335


321#
發表於 17-7-16 23:13 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


322#
發表於 17-7-17 00:58 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-7-16 23:13
死啦,我係咪要求好低我又覺得ok

剛睇完第4集, 南朋友開始入戲, 申小姐一般啦, 但都ok

妳可能係這劇鋪中第一位讚申小姐的jm
[


公爵府

積分: 25514


323#
發表於 17-7-17 14:28 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-17 00:58
妳可能係這劇鋪中第一位讚申小姐的jm

唔止呢個劇鋪,可能係成個BK得佢獨具慧眼


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


324#
發表於 17-7-17 15:28 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-17 14:28
唔止呢個劇鋪,可能係成個BK得佢獨具慧眼
我都係這jm fans, 有睇佢老公幫仲基起八字的.

[


大宅

積分: 1389


325#
發表於 17-7-17 19:33 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-17 14:28
唔止呢個劇鋪,可能係成個BK得佢獨具慧眼

唔係喎,我當年都有睇當男人戀愛時,當時真係覺得申小姐超惡頂,木口木面,完全唔識做戲。但河伯裡,我已經覺得佢相比進步了,係誇張左,但總比疆面好。


子爵府

積分: 13296


326#
發表於 17-7-17 22:21 |只看該作者

回覆樓主

睇左2集都幾好笑,申小姐做看見味道的少女真係好難頂,呢套暫時ok


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


327#
發表於 17-7-18 20:54 |只看該作者
alima 發表於 17-7-17 22:21
睇左2集都幾好笑,申小姐做看見味道的少女真係好難頂,呢套暫時ok

暫時第五集都ok wor


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


328#
發表於 17-7-18 22:07 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-18 20:54
暫時第五集都ok wor

有你陪
我都睇完ep5


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


329#
發表於 17-7-18 22:15 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-18 22:07
有你陪
我都睇完ep5

今日地裂,好勁


男爵府

積分: 8785


330#
發表於 17-7-18 22:20 |只看該作者
哩排播的大部份都係古裝, 別無他選(emoji)(emoji),只好開這部睇(emoji)


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


331#
發表於 17-7-18 22:43 |只看該作者
yu-ma 發表於 17-7-18 22:20
哩排播的大部份都係古裝, 別無他選(emoji)(emoji),只好開這部睇(emoji)

我又係冇心機睇古裝


男爵府

積分: 8878


332#
發表於 17-7-19 22:22 |只看該作者
Ep6開始時ok, 點知後半又吾知想點


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


333#
發表於 17-7-20 08:03 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-18 22:07
有你陪
我都睇完ep5

唉!尋晚好努力睇ep3,分左三次睇都仲未睇完
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


334#
發表於 17-7-20 08:58 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-20 08:03
唉!尋晚好努力睇ep3,分左三次睇都仲未睇完

你應該同河伯冇缘
我睇完ep6了


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


335#
發表於 17-7-20 09:02 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-20 08:58
你應該同河伯冇缘
我睇完ep6了

都仲會繼續嗎?
我會聽阿女話, 睇埋ep4,5先決定。
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


336#
發表於 17-7-20 09:57 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-20 08:58
你應該同河伯冇缘
我睇完ep6了
我都睇完啦, 會繼續睇


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


337#
發表於 17-7-20 10:08 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-20 09:57
我都睇完啦, 會繼續睇

睇下有無機會一齊傾先
[


侯爵府

積分: 22849


338#
發表於 17-7-20 10:31 |只看該作者
本帖最後由 babybabywanted 於 17-7-20 10:32 編輯

其實女主係幾靚,如果係拍硬照當然無問題,拍戲就真係唔多掂!第一次睇佢係電影,就係R2B,rain當兵前拍的電影,個時已覺得呢個人點解無表情?連上綜藝節目都一樣!!
佢而家拍呢套劇,一話喊,一話煩就會僕係枱度,僕係車太盆,慳返好多表情戲~


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


339#
發表於 17-7-20 13:53 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-20 09:02
都仲會繼續嗎?
我會聽阿女話, 睇埋ep4,5先決定。
會呀! 水神好叻
而家想睇下佢幾時先大笑, 等.....


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


340#
發表於 17-7-20 14:01 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-7-20 09:57
我都睇完啦, 會繼續睇
水神學野好快, 我最LIKE男人識煮野
女主叫佢水鬼


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo