影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 12194


321#
發表於 17-8-2 00:07 |只看該作者

回覆樓主

個尾爛到無可再爛,浪費左成套劇


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


322#
發表於 17-8-2 00:46 |只看該作者
pingapinpin 發表於 17-8-2 00:01
果然爛尾,無言

他拍左一半炸


大宅

積分: 2217


323#
發表於 17-8-2 00:55 |只看該作者
faymi 發表於 17-8-2 00:07
個尾爛到無可再爛,浪費左成套劇

係浪費咗本小說同啲演員


大宅

積分: 2217


324#
發表於 17-8-2 00:56 |只看該作者
Yee0113 發表於 17-8-2 00:46
他拍左一半炸

不知所謂,就算拍一半個ending都做好啲吖


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


325#
發表於 17-8-2 01:05 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


326#
發表於 17-8-2 01:08 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8241


327#
發表於 17-8-2 03:00 |只看該作者

回覆樓主:

個結局真係


子爵府

積分: 10382


328#
發表於 17-8-2 03:40 |只看該作者
楚喬同皇妃有咩關係,㸃解個劇名叫佢皇妃


公爵府

積分: 26643


329#
發表於 17-8-2 03:47 |只看該作者

回覆樓主

真係噢賣葛,爛到不能再爛,第二部又唔知幾時拍,又唔知係咪原班人馬,成套劇上至主角,下至大配角,所有人都未有結局,對唔對得住我地追左幾個月既粉絲呀?


大宅

積分: 2303

好媽媽勳章


330#
發表於 17-8-2 05:10 |只看該作者

回覆樓主

無言。 大結局換左導演?定同剪片嗌左交?剪到支離破碎。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


331#
發表於 17-8-2 06:56 |只看該作者
cathy-tse 發表於 17-8-2 01:05
有冇人話俾我聽有冇68集

唔係咁就67集就完大結局呀

無68啦,他拍左一半


大宅

積分: 2303

好媽媽勳章


332#
發表於 17-8-2 08:27 |只看該作者

回覆樓主

唔明。 點解拍左一半?要出街就會拍曬?睇幕後花絮話全剎青喎!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 11926

畀面勳章 環保接龍勳章


333#
發表於 17-8-2 08:39 |只看該作者
編劇&導演都智障嘅,愚弄觀眾,不知所謂,原本想棄劇, 但開咗頭勉強睇埋佢, 真係浪費時間!


男爵府

積分: 5575


334#
發表於 17-8-2 08:45 |只看該作者
[email protected] 發表於 17-8-2 03:47
真係噢賣葛,爛到不能再爛,第二部又唔知幾時拍,又唔知係咪原班人馬,成套劇上至主角,下至大配角,所有人 ...

好灰呀,咁就冇得睇

如果真係AB拍我唔睇架

我要返更新同麗穎呀


公爵府

積分: 26643


335#
發表於 17-8-2 08:57 |只看該作者
cazza 發表於 17-8-2 08:27
唔明。 點解拍左一半?要出街就會拍曬?睇幕後花絮話全剎青喎!

本帖最後由 [email protected] 於 17-8-2 09:03 編輯

因為係小說改篇,係長篇劇,一共有三本,本來趙麗穎入組果陣係諗住會拍哂全部,好似拍左成五個月,點知拍拍下先知原來只拍一半,即一本半,可能製作單位想睇下收唔收得先拍淨返果半,因為一半都好多集要好多投資,但而家套劇咁紅,兼且本身幾個主角都好紅,趙麗穎根本無期拍,所以有消息會換人,但宇文玥同燕洵都係因為趙麗穎先拍,所以可能第二部會面目全非。


公爵府

積分: 26643


336#
發表於 17-8-2 09:03 |只看該作者
wanlucky 發表於 17-8-2 03:40
楚喬同皇妃有咩關係,㸃解個劇名叫佢皇妃

我無睇小說,但睇過片段有講小說內容,話蕭策死左,同楚喬有小小關係,楚喬又當佢係好朋友,所以話自己係蕭策既皇妃,扶植蕭策個仔登皇位。
以上純睇片段聽返黎,唔知岩唔岩。


男爵府

積分: 6453


337#
發表於 17-8-2 09:54 |只看該作者

回覆樓主:

好想睇第二部,但如果吾系原班人馬就冇意思,小說邊度有得睇?


子爵府

積分: 10197


338#
發表於 17-8-2 10:09 |只看該作者
pandat 發表於 17-8-2 09:54
好想睇第二部,但如果吾系原班人馬就冇意思,小說邊度有得睇?
Agree
莫為閒人動氣.

垃圾可以循環再用, 廢物只會污染環境


大宅

積分: 2217


339#
發表於 17-8-2 10:30 |只看該作者
[email protected] 發表於 17-8-2 09:03
我無睇小說,但睇過片段有講小說內容,話蕭策死左,同楚喬有小小關係,楚喬又當佢係好朋友,所以話自己係 ...

後來玥公子做咗青海王,楚喬嫁咗俾佢呀


大宅

積分: 2217


340#
發表於 17-8-2 10:31 |只看該作者
wanlucky 發表於 17-8-2 03:40
楚喬同皇妃有咩關係,㸃解個劇名叫佢皇妃

個劇名改咗淨係叫楚喬傳

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo