影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


321#
發表於 18-10-28 10:34 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-10-28 08:00
唔係邊有戲做

我要繼續睇佢地點分手又復合所先

希望下次係女主會愛得深過俊英啦!
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


322#
發表於 18-10-28 10:42 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 10:34
我要繼續睇佢地點分手又復合所先

希望下次係女主會愛得深過俊英啦! ...

好難wor, 俊英已經愛到冇左女主唔得啦wor


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


323#
發表於 18-10-28 10:44 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-10-28 10:42
好難wor, 俊英已經愛到冇左女主唔得啦wor

但睇預告似俊英離開英才

今朝妳睇左未呀? 而家返屋企睇
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


324#
發表於 18-10-28 10:45 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-10-28 10:42
好難wor, 俊英已經愛到冇左女主唔得啦wor

妳咁講, 我有種好心痛的心情

[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


325#
發表於 18-10-28 10:47 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 10:44
但睇預告似俊英離開英才

今朝妳睇左未呀? 而家返屋企睇

睇左大半


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


326#
發表於 18-10-28 10:47 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-10-28 10:47
睇左大半

不過我預左今集會喊
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


327#
發表於 18-10-28 10:52 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 10:47
不過我預左今集會喊

最尾唔知,暫時我未喊


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


328#
發表於 18-10-28 12:34 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 10:45
妳咁講, 我有種好心痛的心情

今集真係睇到好心痛


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


329#
發表於 18-10-28 13:00 |只看該作者
stella816 發表於 18-10-28 12:34
今集真係睇到好心痛

剛睇完

分手果幕, 所有咖啡店都close,果刻真係認命了, 但俊英仲裝車尾波波求婚, 佢真係好愛英才。

最後辭職仲走去偷望英才, 果個眼紅含著眼淚果樣, 我比滿分俊俊, 真係好到位,,那刻一切都完結死心了。


[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


330#
發表於 18-10-28 13:02 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-10-28 10:52
最尾唔知,暫時我未喊

一開始見俊英望住英才同醫生時流著眼淚, 我已好心酸了。最尾果幕更加唔使講啦!
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


331#
發表於 18-10-28 13:22 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 13:00
剛睇完

分手果幕, 所有咖啡店都close,果刻真係認命了, 但俊英仲裝車尾波波求婚, 佢真係好愛英才。:pit ...

同意,俊俊真係做得好好


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


332#
發表於 18-10-28 13:23 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 13:00
剛睇完

分手果幕, 所有咖啡店都close,果刻真係認命了, 但俊英仲裝車尾波波求婚, 佢真係好愛英才。:pit ...

好想快d睇下一集


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


333#
發表於 18-10-28 13:25 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-10-28 13:23
好想快d睇下一集

我要抖一抖療傷先, 實在替俊英好難過, 睇到我有d憎女主。
[


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


334#
發表於 18-10-28 13:41 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 10:32
徐康俊

噢原來鄤做你也是人類嗎?果個
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


水晶宮

積分: 50660


335#
發表於 18-10-28 15:18 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-27 12:26
我唔係好明妳意思

今集我完全唔了解男女主心情, 響醫院女主講完見左dr, 男主扮到無所謂, 但二人好冷淡 ...

我都覺醫院沉默好無厘頭
好怕冷戰都唔知做乜


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


336#
發表於 18-10-28 15:30 |只看該作者
andyan324 發表於 18-10-28 15:18
我都覺醫院沉默好無厘頭
好怕冷戰都唔知做乜

我唔覺冷戰, 我只覺得大家係feel到有事,如女主咩心態呢?見俊英同女同事係有些唔開心, 所以又講自己去見dr, 但俊英反應係話唔介意, 所以英才應有些被冷落感覺。 而俊英亦應想自己唔再小氣所以表現到懶大方咁, 但內心亦應唔開心的。

我響網上討論區有人講係雙方都見到另一伴比自己好, 想另一半幸福, 所以個心有些放棄念頭, 但女主未解分手前, 我唔覺俊英想放棄的。
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


337#
發表於 18-10-28 19:12 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-28 15:30
我唔覺冷戰, 我只覺得大家係feel到有事,如女主咩心態呢?見俊英同女同事係有些唔開心, 所以又講自己去 ...

睇完!唔太明英才點解要分手?
由醫院英才沈默開始大家有d嘢,係乜嘢呢?我睇唔透!
相爱但分手……冇鬧交而分手……


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


338#
發表於 18-10-28 19:36 |只看該作者
kcm 發表於 18-10-28 19:12
睇完!唔太明英才點解要分手?
由醫院英才沈默開始大家有d嘢,係乜嘢呢?我睇唔透!
相爱但分手……冇鬧交 ...

我一睇完都好似妳咁, 唔知佢地想表達咩?我結論就係我好心痛俊英囉!
[


子爵府

積分: 13243


339#
發表於 18-10-28 20:16 |只看該作者

回覆樓主:

個編劇究竟想點?無端要分手?好心痛俊英


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


340#
發表於 18-10-28 21:59 |只看該作者
kcm 發表於 18-10-28 19:12
睇完!唔太明英才點解要分手?
由醫院英才沈默開始大家有d嘢,係乜嘢呢?我睇唔透!
相爱但分手……冇鬧交 ...

由醫院英才沈默開始大家有d嘢,係乜嘢呢?我睇唔透!=>呢度相信大家都睇唔透,只有編劇先至明不過我自己想法係因為英才覺得俊英對自己太好而內疚,覺得自己唔值得俊英咁愛自己,個心形成左一股強烈的內疚感而產生左隔膜導致分手,呢d係睇佢同髮型屋老闆娘講嘅對話而感受出嚟,純粹我睇法!
不過真係鄧俊英心痛,雖然之前好憎佢小氣但而家我又好同情佢,因為佢肯為英才改變自己

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo