自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


子爵府

積分: 11411


321#
發表於 19-5-10 08:56 |只看該作者
每人要求生活質素都不同,要穿名牌,光顧高級餐廳,要司机接送,要住高級住宅,每年坐商務去幾次旅行,三十萬真是不多,當然在香港是佔好少數.


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


322#
發表於 19-5-10 08:57 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-10 08:20
紋眉$3000 唔係一次搞掂㗎,唔係包幾次補㗎咩? 我唔好整,不過聽朋友講咋。
...

$3000, 補一次,一個客 2-3個鐘
一日做到2個好叻

咁料錢交租都要卦
營業額同收入又唔一樣


大宅

積分: 2713


323#
發表於 19-5-10 08:57 |只看該作者
mizuho 發表於 19-5-9 23:46
唔需要到C-level
一般Director就過10萬
如果做技術,做到Architect或Domain Expert個package guarenteed ...

我公司VP 都應該有100k per month (計埋花紅)



大宅

積分: 4426


324#
發表於 19-5-10 08:58 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:56 編輯

2016年數據,到2019年,那班比較高薪吾會有機會加薪?

10%家庭年薪百萬,月入8萬,即1人收入有8萬


大宅

積分: 2713


325#
發表於 19-5-10 08:59 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 06:34
我女大學畢業,正想請教呢度D高薪人士如何揾到一份幾萬嘅工,佢講緊大學畢業就揾五萬喎 :joyous ...

5 萬未必有, 3 萬up 有好多MT 都俾到, 認真。


琥珀宮

積分: 169653


326#
發表於 19-5-10 09:00 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

何人講/表達過係「平均」?

斷章取義,譁眾取寵


大宅

積分: 4426


327#
發表於 19-5-10 09:03 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:55 編輯
Fishqqma 發表於 19-5-10 08:50
應該開返個闊太區, 家庭總收入幾多錢以上先可以入去留言。
當然仲要限制post出嚟嘅 ...

-


子爵府

積分: 11411


328#
發表於 19-5-10 09:06 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 16:32
照呢度啲jm所講,做咗20年,起碼都十五至二十萬月薪。
D1高級公務員已有此數. jm如學歷高,20年經驗不難有此數.


大宅

積分: 4426


329#
發表於 19-5-10 09:06 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:54 編輯
木土土 發表於 19-5-10 09:00
何人講/表達過係「平均」?

斷章取義,譁眾取寵

-


男爵府

積分: 8438


330#
發表於 19-5-10 09:09 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 08:28
講啫,又唔係俾埋糧單你睇

個個都吹得就吹,唔通話自己拍烏蠅咩?咁喺話自己手勢好,所以full booking 喇,

依家有少少明點解D飛機師咁易揾到食


男爵府

積分: 7116


331#
發表於 19-5-10 09:10 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 08:28
講啫,又唔係俾埋糧單你睇

我都覺得佢吹水多,態度差手勢一般咁都有10萬,個個都去做啦,美容師入門咁低


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


332#
發表於 19-5-10 09:12 |只看該作者
若曦 發表於 19-5-10 09:06
D1高級公務員已有此數. jm如學歷高,20年經驗不難有此數.

咁D1以上公務員有幾多個?


男爵府

積分: 8438


333#
發表於 19-5-10 09:12 |只看該作者
good_pig 發表於 19-5-10 08:10
我覺得間間都話自己fully book咁

好似賣嘢咁問親實話好得,最後幾件添,手快有手慢冇,唔通話冇人吼咩,等吔k lo...


子爵府

積分: 11411


334#
發表於 19-5-10 09:13 |只看該作者
隔離post不是問平均或普遍收入呀! 為何要質疑人呢!


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


335#
發表於 19-5-10 09:13 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 09:09
個個都吹得就吹,唔通話自己拍烏蠅咩?咁喺話自己手勢好,所以full booking 喇,

依 ...

咪係!咁等於啲sales個個帶勞著名牌一樣,行頭唔勁啲唔通話你知佢好霉呀


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


336#
發表於 19-5-10 09:14 |只看該作者
Yang81 發表於 19-5-10 09:10
我都覺得佢吹水多,態度差手勢一般咁都有10萬,個個都去做啦,美容師入門咁低
...

如果咁易帶十萬,咁呢度啲JM快啲行去做喇,唔洗成日怨天怨地話唔夠錢洗啦


男爵府

積分: 8438


337#
發表於 19-5-10 09:16 |只看該作者
YAC0601 發表於 19-5-10 08:51
10萬真係唔多,兩公婆一齊返工有20萬,咁老公至少要月入20萬先可以考慮下做FTM

係囉,你冇唔代表人 ...

我已經拆咗個井,去咗做乞衣,月入百萬同一百冇分別,我都喺要揸兜乞食


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


338#
發表於 19-5-10 09:17 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 19-5-9 09:02
住公屋3萬唔夠都可以做FTM嗎

睇下你要求幾高啦

唔使養4大長老
冇特別需求,夠。
但對我會好冇安全感,我睇錢睇得好重要
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 169653


339#
發表於 19-5-10 09:18 |只看該作者
selinwong 發表於 19-5-10 09:06
你都心水清, 吾明點解可以咁, 越講越誇, 平時我都好少留言.

本帖最後由 木土土 於 19-5-10 09:21 編輯

香港地貧富懸殊係人都知。

好多人搵一萬一個月
好多人搵三萬一個月
好多人搵五萬一個月
好多人搵十萬一個月

根本全部都無錯,講得大唔代表係吹!

社會上唔同階層有唔同收入及生活支出模式,係bk咁奇怪,成日都有人出post講收入講支出,夾硬將唔同level拉埋一齊謂,其實有乜好討論?


大宅

積分: 2271


340#
發表於 19-5-10 09:20 |只看該作者
馬爾太 發表於 19-5-9 08:41
邊個吹到咁大?

都未必係吹嘅
可能bk好多高官嘅太太喺到囉


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo