跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1405


321#
發表於 05-2-25 13:45 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

各位moms,除佐NUK慨bob之外,JUSCO有另m隻brand 慨bob!!which one is better?



PIGEON初生用品套裝A
原價: $837
現價: $559

詳細資料:
套裝A包括:
。DBK蒸氣消毒煲1個
。PIGEON 8安士膠奶樽4個
。PIGEON 4安士膠奶樽2個
。PIGEON清潔劑800毫升1支
。PIGEON奶樽清潔刷1套
。PIGEON初學飲水杯1個
。HI BABY戶外保暖套1個
* 吉之島獨家發售
*「折扣全日通」恕不適用

你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


男爵府

積分: 7083


322#
發表於 05-2-25 13:50 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

jacquelinemomo 寫道:
各位moms,除佐NUK慨bob之外,JUSCO有另m隻brand 慨bob!!which one is better?


我都想知, 唔知邊隻可以放 dr brown 奶樽呢? ?-(


複式洋房

積分: 339


323#
發表於 05-2-25 13:50 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse,

Thank you. My name is Gladys Tang.


大宅

積分: 2614


324#
發表於 05-2-25 13:51 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Dear all ,

請問聽日去gathering嘅所有媽咪,有無人另外打電話去西苑用"譚小姐"訂左10人枱呀???????????? ?-(


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


325#
發表於 05-2-25 13:54 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

jacqueline
我o岩o岩睇緊吉豬島個 web site
都對呢個PIGEON初生用品套裝A 有興趣呀


大宅

積分: 1405


326#
發表於 05-2-25 13:56 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

joannelai930,

我宜家就係問緊bk d moms,不過一陣放工約佐hubby,到時問一問d sale sin!
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


大宅

積分: 1405


327#
發表於 05-2-25 14:13 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

kitty&mimmy,
thanks for yr info!! see you tom. 12:00

[quote]
kitty&mimmy 寫道:
jacquelinemomo,
piegon ok啦, 最厚係huggies. pampers & johnson我覺得大家差唔多, 如
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


大宅

積分: 1405


328#
發表於 05-2-25 14:19 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

muimuichu,

我頭先睇完西田web入面d BB衫,都覺得d 日式嬰兒和服套裝/夾衣好(青見)呀,不過好似arm男仔多 d law!重有要去到沙田,對我來講都幾遠O下!


尺碼:70~95
原價: $ 129.00
特價: $ 69.00
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


大宅

積分: 1865


329#
發表於 05-2-25 14:20 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse & all yoga mami,

我由琴日開始已經好咳同喉嚨痛,今日仲有頭痛tim 呀. 都唔知點解. 我唸我今晚返唔到yoga啦, 唔該妳幫我話比Miss知啦. :cry: :cry: :cry:


大宅

積分: 1405


330#
發表於 05-2-25 14:27 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Yee280102,

咁你要飲多d水先得la!!呢輪d天氣i時冷時熱,好多人都病佐呀!!take care&get well soon!!
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


男爵府

積分: 7083


331#
發表於 05-2-25 14:34 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

yee,
aiya....到你唔舒服呀?! 咁你要休息多d, 喉嚨痛飲多d 水, 唔好成日飲凍野啦....
會幫你話比miss 知啦, 咁你3月仲join 唔join 呀?


大宅

積分: 1405


332#
發表於 05-2-25 14:36 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse,

頭sin你咪問Dr brown慨奶樽可唔可以放係DBK d milk bottle bob到,呢個我今晚先幫你問 Jusco d sale,但我另外查到Dr brown慨奶樽係可以放係AVENT d milk bottle bob入面,你可以click下面睇!!

<CLICK 一 CLICK>
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


333#
發表於 05-2-25 14:46 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

jacquelinemomo,

係呀!我就係睇中呢套,黃色個套好有型呀!我都想買比芙芙,不過沙田又真係遠左d

jacquelinemomo 寫道:
muimuichu,

我頭先睇完西田web入面d BB衫,都覺得d 日式嬰兒和服套裝/夾衣好(青見)呀,不過好似arm男仔多 d law!重有要去到沙田,對我來講都幾遠O下!


尺碼:70~95
原價: $ 129.00
特價: $ 69.00


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


334#
發表於 05-2-25 14:50 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

yee,

好好休息下喇


男爵府

積分: 7083


335#
發表於 05-2-25 15:09 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

jacqueline,
thank you 你呀!!


大宅

積分: 4674


336#
發表於 05-2-25 15:23 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Kitty&mimmy and others,
嘩~~...Jusco 今次好mean ar...連之前UNY減價都平過佢...

btw, 我頭先行Mannings見到高潔絲嘅孕婦衛生巾減到HK$19.x 一包..抵唔抵呀?

由 kitty&mimmy 於 2005-02-25 13:29:49

maggy , eeetse , gotgot , maggie , bobodog & alva,

我唸我地真係唔洗唸


伯爵府

積分: 15807


337#
發表於 05-2-25 15:26 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog

seems 高潔絲嘅孕婦衛生巾 一向都係 lei 個 price. . .

u make me think of buying stuff for 孕婦, not only for new born!!


大宅

積分: 4674


338#
發表於 05-2-25 15:26 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Moms,
我已book左3/23去Dr.尹振偉shu照4d ultrasound....姑娘話it will cost HK$1,500...我厚住面皮話係Dr. Wan個friend Dr. xxx介紹嘅會唔會有折..佢叫我當日見到Dr Wan自己問佢喎...懶得佢吖~~ :evil:


男爵府

積分: 7083


339#
發表於 05-2-25 15:30 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

deewindou 寫道:
Dear all ,

請問聽日去gathering嘅所有媽咪,有無人另外打電話去西苑用"譚小姐"訂左10人枱呀???????????? ?-(


咁arm 又有人book 左10 位, 咁我地唔好搞錯, 要講清楚係 "李太" 留既枱至得喇!!!!!


男爵府

積分: 7083


340#
發表於 05-2-25 15:31 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

benben,
成日都唔記得問你, 你第一胎o個陣點解要開刀呀? 住左幾多日e院呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo