想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5503


321#
發表於 11-3-9 22:09 |只看該作者

回覆 12# 的士太 的文章

我依家每日都飲鴻福堂的花膠湯呀.頭先都有飲.攤了一陣.已經起膠.
飲湯之外.我都有食下黑朱古力. 其他就無喇.


男爵府

積分: 5503


322#
發表於 11-3-9 22:13 |只看該作者

回覆 2# chu.c9 的文章

應該係臨瞓前飲了太多嘢.所以會急尿.未必有其他原因.唔好諗太多. 最緊要你all的尿係正常.唔係all極都唔出就得喇.
仲有呢.我呢幾日肚脹. c6攬我時都話點解我個肚脹了咁多. 我相信係因為針藥的副作用呀.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


323#
發表於 11-3-9 22:28 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

咁驚, 肚脹到你c6都睇得出呀? 我就間唔中覺得個下腹扯住痛咁, 好似放精之後1,2日就咁啦...

唔知呀, 因為我自知成日都急急, 所以訓覺前一定去tiolet清清佢, 有時10點半訓11點幾就急醒, 有時都唸我係咪虧虧地呀 XD


男爵府

積分: 5503


324#
發表於 11-3-9 22:35 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

係呀.我自己都feel倒. 之前姑娘都有講到d針藥可能會有這些情況.所以唔打安胎針改為塞藥. 如果我再打埋安胎針.真係好可能會有卵巢症.
依家又眼瞓喇.差唔多要覺覺豬喇...


大宅

積分: 4134


325#
發表於 11-3-10 01:18 |只看該作者
而家唯有做得幾多得幾多啦!

原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 15:26 發表
史迪仔

我也喜歡飲奶茶,
沒辦法, 還是每天 1-2 杯,
(姑娘說刺激的飲料/食物都不宜,
會令子宮收縮, 不利成孕)
我們都不是好學生!!!!

提重物我也不知道幾多為之重物,
我自己理解是要用腹部的力便不宜了,
有時你從地 ...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


326#
發表於 11-3-10 07:46 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-9 22:35 發表
係呀.我自己都feel倒. 之前姑娘都有講到d針藥可能會有這些情況.所以唔打安胎針改為塞藥. 如果我再打埋安胎針.真係好可能會有卵巢症.
依家又眼瞓喇.差唔多要覺覺豬喇... ...

吓,原來啲安胎針係會咁架?咁即係仲有排扯住痛?唔怪得啲人話做人工受孕辛苦啦... 我今晚要打第一針安胎針啦,希望唔會又訓覺轉個身都扯住 @@
嘻嘻,我都係覆左你msg就訓,不過好慘,唔係早過我c6上床訓,結果畀佢啲鼻"寒"嘈左好耐先訓得著 T_T


大宅

積分: 1138


327#
發表於 11-3-10 09:51 |只看該作者
記得好似之前睇過, 全脂奶係有幫助架, 唔理咁多喇, 反正都無害嘅, 咪飲下囉 ...

依家一日一包高鈣全脂奶, 兩格黑朱古力, 格日一包花膠湯, 放咗工連飯都無煮, 洗完衫十一點前就去瞓, 當正自己大晒, 啲嘢有少少重都叫大少攞 wahahahaaaaa ~


大宅

積分: 1367


328#
發表於 11-3-10 09:52 |只看該作者
哈哈 ~~ 態度正確 ^^
原帖由 的士太 於 11-3-10 09:51 發表
記得好似之前睇過, 全脂奶係有幫助架, 唔理咁多喇, 反正都無害嘅, 咪飲下囉 ...

依家一日一包高鈣全脂奶, 兩格黑朱古力, 格日一包花膠湯, 放咗工連飯都無煮, 洗完衫十一點前就去瞓, 當正自己大晒, 啲嘢有少少重都叫 ...


大宅

積分: 1367


329#
發表於 11-3-10 09:55 |只看該作者
雞精難飲嗎??
原帖由 的士太 於 11-3-9 14:28 發表
我只在M完後 day5-10 每日飲了一支雞精, 諗住谷大啲卵泡, 點知 day 10 返醫生到照, 已有1粒 18.5mm & 1 粒 17mm 及 3 粒11mm, day 11 就要放丁丁了


大宅

積分: 1367


330#
發表於 11-3-10 10:19 |只看該作者
咁乖

蛋白質 !!! 每日食一隻蛋又得唔得呀
原帖由 chu.c9 於 11-3-9 20:24 發表

咦乜奶都幫到手架,係因為蛋白質嗎?
係啦講得啱呀,我地依段時間要爭取時間休息呀,我直頭10:30就訓添呀 XD


大宅

積分: 1367


331#
發表於 11-3-10 10:26 |只看該作者
安胎針 ?? 真係安胎架???


大宅

積分: 1138


332#
發表於 11-3-10 10:40 |只看該作者
我坐熱先飲, 又覺得無乜嘢喎, 好似飲湯咁之嘛 (我飲當歸雞精 / 蟲草雞精的)

原帖由 kitty2011 於 11-3-10 09:55 發表
雞精難飲嗎??


複式洋房

積分: 242


333#
發表於 11-3-10 11:59 |只看該作者
原來奶荼對身體不好的,
我除了奶荼, 還會間中飲 "鐵觀音" (濃茶)及咖啡,
不知道這是否不育的原因????
還是不飲為妙!!

原來我是最沒有準備的,
我沒吃什麼補品,
也不早睡 (1-2am)才睡,
幸好有你們的資料作參考,
下一個Cycle要先補一補,

這兩天我還吃了 "冬音宮",
吃時很開心(這幾天總很想大吃一頓)

我慚愧沒你們的自制自律,
好像自己根本沒做好本份!!!!


別墅

積分: 741


334#
發表於 11-3-10 12:06 |只看該作者
其實我都係做完IUI先無飲奶茶, 咖啡.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


335#
發表於 11-3-10 12:16 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-10 09:51 發表
記得好似之前睇過, 全脂奶係有幫助架, 唔理咁多喇, 反正都無害嘅, 咪飲下囉 ...

依家一日一包高鈣全脂奶, 兩格黑朱古力, 格日一包花膠湯, 放咗工連飯都無煮, 洗完衫十一點前就去瞓, 當正自己大晒, 啲嘢有少少重都叫 ...

仲要係全脂奶添,真係未bingo先谷肥 > <
好,為左生B點都要犧牲下,肥就肥啦 .\ /.


大宅

積分: 1138


336#
發表於 11-3-10 12:16 |只看該作者
唉 ... 介口真係好難同埋痛苦, 我以前每日要飲1-2杯淡淡的紅茶, 最愛的日本魚生同埋凍飲, 已經全部介咗成年喇, 只係間中一次來M就食返一兩日 (好似放監咁)

不過我呢個月開始, 如果好想好想飲淡紅茶, 我都照飲返杯, 不過魚生同凍飲就食忍唔掂, 希望舒緩下自己嘅壓力同令自己開心啲啦 .... 始終心情都好影響嘅, 放鬆下自己囉, 間中一次應該無事嘅


大宅

積分: 1138


337#
發表於 11-3-10 12:27 |只看該作者
因為我嘅身高同體重比例係屬於較瘦的, 而且增磅較難, 之前有個朋友又係咁, 佢醫生叫佢先増肥, 佢嗰個冬天就成日去打邊爐谷肥自己, 之後就有咗, 依家個女就快2歲喇, 所以我咪試下囉 ~ 經過幾個月努力, 我真係肥咁成10磅囉,

全脂奶我都係今個月先開始飲架咋 ...

原帖由 chu.c9 於 11-3-10 12:16 發表

仲要係全脂奶添,真係未bingo先谷肥 > <
好,為左生B點都要犧牲下,肥就肥啦 .\ /.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


338#
發表於 11-3-10 13:10 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-10 12:16 發表
唉 ... 介口真係好難同埋痛苦, 我以前每日要飲1-2杯淡淡的紅茶, 最愛的日本魚生同埋凍飲, 已經全部介咗成年喇, 只係間中一次來M就食返一兩日 (好似放監咁)

不過我呢個月開始, 如果好想好想飲淡紅茶, 我都照飲返杯, ...

唉係啦,我最鐘意食辣同埋日本野,之前都有戒過但咁耐都冇聲氣,有時間中都會食下。你講得啱下心情都好緊要,有時屈都顛真係要間中放縱下~~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


339#
發表於 11-3-10 13:21 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-10 12:27 發表
因為我嘅身高同體重比例係屬於較瘦的, 而且增磅較難, 之前有個朋友又係咁, 佢醫生叫佢先増肥, 佢嗰個冬天就成日去打邊爐谷肥自己, 之後就有咗, 依家個女就快2歲喇, 所以我咪試下囉 ~ 經過幾個月努力, 我真係肥咁成10 ...

我都係呀,淨係補身同埋唔減肥,都肥左10磅啦。我仲要係果啲上身瘦下身肥,再肥都係肥下身為主 T_T"

如果你要增肥,全脂奶煲蛋應該效果仲勁呀~ 我c6話啲人做gym要谷肥先練肌肉,都會飲鮮奶煲蛋呀


大宅

積分: 1138


340#
發表於 11-3-10 13:35 |只看該作者
我接受唔到熱奶呀 >_< 我好驚啲奶味架, 所以我每日都係攞盒奶出黎, 放一陣等無咁凍先飲架咋 ...

原帖由 chu.c9 於 11-3-10 13:21 發表

我都係呀,淨係補身同埋唔減肥,都肥左10磅啦。我仲要係果啲上身瘦下身肥,再肥都係肥下身為主 T_T"

如果你要增肥,全脂奶煲蛋應該效果仲勁呀~ 我c6話啲人做gym要谷肥先練肌肉,都會飲鮮奶煲蛋呀 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo