影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


321#
發表於 10-12-16 10:59 |只看該作者
d 動圖好正,(除左 kiss 0個 d )
擺上 blog 先~


大宅

積分: 1742


322#
發表於 10-12-16 11:30 |只看該作者
真係頂唔順啦, 碩碩幾時黎香港呀

後面嗰啲簡值係
原帖由 haileymama 於 10-12-16 10:45 發表
可愛到不得了
http://img257.imageshack.us/img257/3314/52131075201012151343149.gif" border="0"> http://img258.imageshack.us/img2 ...


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


323#
發表於 10-12-16 11:32 |只看該作者
仲記唔記點心先生啊

佢好似有新節目啊 做管家啊
http://www.tudou.com/programs/view/w4ChyvBZZA8/


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


324#
發表於 10-12-16 11:37 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-15 17:42 發表

都好喎,我下個星期二過黎搞好無,大小姐放5點啊


好呀...


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


325#
發表於 10-12-16 11:43 |只看該作者
唔記得左講,套綜藝仲有Jeremy架,仲要著埋


伯爵府

積分: 15143


326#
發表於 10-12-16 11:53 |只看該作者



真係好好精神食糧

原帖由 haileymama 於 10-12-16 10:45 發表
可愛到不得了
http://img257.imageshack.us/img257/3314/52131075201012151343149.gif" border="0"> http://img258.imageshack.us/img2 ...


侯爵府

積分: 21308


327#
發表於 10-12-16 12:19 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 09:56 發表
101216 魚餌 ~



标题:郁悶啊 郁悶~

極度煩躁!!!
電視劇组全體員工和演員們休息的日子…
我卻一个人被叫去錄室錄新歌
回到家一看都3點了….
还有明天的 cal ...


人紅就冇得休息,所以其實個頒獎典禮我寧願碩碩係泡菜國,一陣飛黎飛去又病


侯爵府

積分: 21308


328#
發表於 10-12-16 12:21 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 10:00 發表
Cri-J 官網彈出畫面-戴著麋鹿角角的聖誕碩
真是可愛的"聖誕碩"啊...

...


聖誕碩派禮物最好派飛吻喇


侯爵府

積分: 21308


329#
發表於 10-12-16 12:22 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 10:02 發表


係呀 ~
咩都戴晒上身,
又帽又頸巾, 又手套.......
著到成隻稯咁~
天氣已經凍成咁,
仲耍落雨, 凍上加凍~

聽日會仲凍呀~各位姊妹著多件衫,我覺得都係起身果一刻最難頂


侯爵府

積分: 21308


330#
發表於 10-12-16 12:29 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-16 10:45 發表
可愛到不得了
http://img257.imageshack.us/img257/3314/52131075201012151343149.gif" border="0"> http://img258.imageshack.us/img2 ...


唔好爆住,最下面果張係冇鍚到架~tai e da


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


331#
發表於 10-12-16 13:16 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-16 12:22 發表

聽日會仲凍呀~各位姊妹著多件衫,我覺得都係起身果一刻最難頂


係準備出門口,
一開大門0個野,
wow..............
d 風湧晒入屋~


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


332#
發表於 10-12-16 13:26 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-16 12:19 發表


人紅就冇得休息,所以其實個頒獎典禮我寧願碩碩係泡菜國,一陣飛黎飛去又病

That's right...this is one of the reason why I don't want him here this time.....

And the MOST important is I'm VERY busy


侯爵府

積分: 21308


333#
發表於 10-12-16 13:54 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-16 13:26 發表

That's right...this is one of the reason why I don't want him here this time.....

And the MOST important is I'm VERY busy

顧問,做咩突然轉雙語廣播既


侯爵府

積分: 21308


334#
發表於 10-12-16 13:55 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 13:16 發表


係準備出門口,
一開大門0個野,
wow..............
d 風湧晒入屋~

我今日放假,係屋企仲凍過係街,可能因為唔郁


男爵府

積分: 8811


335#
發表於 10-12-16 14:46 |只看該作者
知唔知凍到幾時?
頭先 lunch 出去銀行, d 風吹到我頭都痛.
原帖由 zukisan 於 10-12-16 13:55 發表

我今日放假,係屋企仲凍過係街,可能因為唔郁


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


336#
發表於 10-12-16 15:06 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-16 13:54 發表

顧問,做咩突然轉雙語廣播既

因為我去左人地屋企,佢部notebook無得打九方囉


伯爵府

積分: 15143


337#
發表於 10-12-16 15:07 |只看該作者
天氣咁凍,明天又再乾燥,我想煲番d滋潤糖水,請大家俾d意見(木瓜雪耳、雪梨雪耳,定話有其他好介紹)

如果可以煲俾碩碩飲,就好呀

原帖由 akina1995 於 10-12-16 14:46 發表
知唔知凍到幾時?
頭先 lunch 出去銀行, d 風吹到我頭都痛.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


338#
發表於 10-12-16 15:08 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-16 14:46 發表
知唔知凍到幾時?
頭先 lunch 出去銀行, d 風吹到我頭都痛.

好似凍兩日,星期六/日會暖返嘛


男爵府

積分: 8811


339#
發表於 10-12-16 15:34 |只看該作者
兩樣都唔錯, 如果加埋海底椰就 very good
原帖由 jasonhelen 於 10-12-16 15:07 發表
天氣咁凍,明天又再乾燥,我想煲番d滋潤糖水,請大家俾d意見(木瓜雪耳、雪梨雪耳,定話有其他好介紹)

如果可以煲俾碩碩飲,就好呀


男爵府

積分: 8811


340#
發表於 10-12-16 15:35 |只看該作者
咁我唔拎張羽絨被出來 lu.
原帖由 haileymama 於 10-12-16 15:08 發表

好似凍兩日,星期六/日會暖返嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo