立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9053
大宅
積分: 1742
原帖由 haileymama 於 10-12-16 10:45 發表 可愛到不得了 http://img257.imageshack.us/img257/3314/52131075201012151343149.gif" border="0"> http://img258.imageshack.us/img2 ...
水晶宮
積分: 67068
伯爵府
積分: 15455
原帖由 haileymama 於 10-12-15 17:42 發表 都好喎,我下個星期二過黎搞好無,大小姐放5點啊
積分: 15143
侯爵府
積分: 21308
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 09:56 發表 101216 魚餌 ~ 标题:郁悶啊 郁悶~ 極度煩躁!!! 電視劇组全體員工和演員們休息的日子… 我卻一个人被叫去錄室錄新歌 回到家一看都3點了…. 还有明天的 cal ...
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 10:00 發表 Cri-J 官網彈出畫面-戴著麋鹿角角的聖誕碩 真是可愛的"聖誕碩"啊... ...
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 10:02 發表 係呀 ~ 咩都戴晒上身, 又帽又頸巾, 又手套....... 著到成隻稯咁~ 天氣已經凍成咁, 仲耍落雨, 凍上加凍~
原帖由 zukisan 於 10-12-16 12:22 發表 聽日會仲凍呀~各位姊妹著多件衫,我覺得都係起身果一刻最難頂
原帖由 zukisan 於 10-12-16 12:19 發表 人紅就冇得休息,所以其實個頒獎典禮我寧願碩碩係泡菜國,一陣飛黎飛去又病
原帖由 haileymama 於 10-12-16 13:26 發表 That's right...this is one of the reason why I don't want him here this time..... And the MOST important is I'm VERY busy
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 13:16 發表 係準備出門口, 一開大門0個野, wow.............. d 風湧晒入屋~
積分: 8811
原帖由 zukisan 於 10-12-16 13:55 發表 我今日放假,係屋企仲凍過係街,可能因為唔郁
原帖由 zukisan 於 10-12-16 13:54 發表 顧問,做咩突然轉雙語廣播既
原帖由 akina1995 於 10-12-16 14:46 發表 知唔知凍到幾時? 頭先 lunch 出去銀行, d 風吹到我頭都痛.
原帖由 jasonhelen 於 10-12-16 15:07 發表 天氣咁凍,明天又再乾燥,我想煲番d滋潤糖水,請大家俾d意見(木瓜雪耳、雪梨雪耳,定話有其他好介紹) 如果可以煲俾碩碩飲,就好呀
原帖由 haileymama 於 10-12-16 15:08 發表 好似凍兩日,星期六/日會暖返嘛
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy