想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


321#
發表於 11-7-20 10:21 |只看該作者
mangopp8 發表於 11-7-20 08:13
我22/6 day 1 , 今天和昨天check 過綠d!上是今天!我是否bingo?可否看醫生!我驚醫務所未check 到!會否太 ...

恭喜恭喜!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


322#
發表於 11-7-20 10:27 |只看該作者
KK 你點呀...

我都仲系到等 等 等


子爵府

積分: 10404


323#
發表於 11-7-20 10:38 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-20 10:38 編輯
bear88 發表於 11-7-20 10:27
KK 你點呀...

我都仲系到等 等 等

我都一樣呀,今日day 30,排卵後day 14,原本今日黎M,不過因為仲塞緊藥,而且都仲高溫,所以應該未黎住嫁啦,醫生話要塞完藥幾日先可以驗,佢叫我27號先好驗喎,所以我都仲等緊運到呀!




你排左卵啦喎,仲有幾多日可以驗呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4874


324#
發表於 11-7-20 11:05 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我都day35了!體溫36.6,重系我的高溫位!似乎未想黎m!一向排卵後14日會黎架wor!我無用棒棒check啊,只系分別系day10/14用green d check無線!green d應該好信得過吧我應該用棒棒check嗎?





子爵府

積分: 10404


325#
發表於 11-7-20 11:09 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-20 11:05
我都day35了!體溫36.6,重系我的高溫位!似乎未想黎m!一向排卵後14日會黎架wor!我無用棒棒check啊,只系 ...

我響隔離post見到有個jm話紅d淺線,綠d白雪雪,但係用clearblue驗到bingo呀,佢仲話唔好信晒紅綠d!一係你等多兩日,如果都無既,就買支棒棒驗啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


326#
發表於 11-7-20 11:09 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-20 10:38
我都一樣呀,今日day 30,排卵後day 14,原本今日黎M,不過因為仲塞緊藥,而且都仲高溫,所以應該未黎住嫁 ...

等你好消息呀

我day 39

我應該 day 30 排.當天深粗

我但完全無料到
所以好大機會m come !




子爵府

積分: 10259


327#
發表於 11-7-20 11:10 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-20 11:05
我都day35了!體溫36.6,重系我的高溫位!似乎未想黎m!一向排卵後14日會黎架wor!我無用棒棒check啊,只系 ...

排卵後多少天


子爵府

積分: 10404


328#
發表於 11-7-20 11:12 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-20 11:09
等你好消息呀

我day 39

未必既,有時乜感覺都無先大機會,起碼無谷M feel先呀嘛!我就有谷M feel啦,所以應該唔中lu

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


329#
發表於 11-7-20 11:35 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-20 11:12
未必既,有時乜感覺都無先大機會,起碼無谷M feel先呀嘛!我就有谷M feel啦,所以應該唔中lu! ...

谷m 先似呀
傻豬



子爵府

積分: 10404


330#
發表於 11-7-20 11:41 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-20 11:35
谷m 先似呀
傻豬



我都有聽過,不過我次次有呢dM feel都真係黎M既!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4874


331#
發表於 11-7-20 12:23 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-7-20+11:05+我都d

原帖由 K.K.NG 於 11-07-20 發表
我響隔離post見到有個jm話紅d淺線,綠d白雪雪,但係用clearblue驗到bingo呀,佢仲話唔好信晒紅綠d!一係你 ...
下?我無用紅d check啊,只系green d白雪雪!請問你系邊個post看到?等我去望下先




子爵府

積分: 10404


332#
發表於 11-7-20 12:41 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-20 12:23
下?我無用紅d check啊,只系green d白雪雪!請問你系邊個post看到?等我去望下先



...

(M前紅d無線=無希望)
入面睇到嫁,你入去睇下!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


333#
發表於 11-7-20 12:49 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-20 11:41
我都有聽過,不過我次次有呢d谷M feel都真係黎M既!

可能今次真系吾M 呢
信自己~
加油



子爵府

積分: 10404


334#
發表於 11-7-20 14:42 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-20 12:49
可能今次真系吾M 呢
信自己~
加油

可能太多個cycle,所以都唔敢寄予厚望,不過點都好,我地都要大家一齊加油,一齊過版!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10538


335#
發表於 11-7-20 14:58 |只看該作者
請問確定 bingo 的話, 是否紅d 要 二條粗線, 綠d 一條粗一條幼就已經係呢? 我有用紅d, 不過其中有2 日係粗d, 之後的日子都係得一條線..... 應該好快就M come.....


別墅

積分: 832


336#
發表於 11-7-20 14:59 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

綠D 要等紅D有起碼50% 先會有淺線, 所以好初期綠D未必咁快驗到... 因為綠D唔夠感敏


別墅

積分: 832


337#
發表於 11-7-20 15:00 |只看該作者
回覆 ekllam 的帖子

紅D 要在就M 時日日CHECK, 如果一日深過一日先係BINGO, IF 淺色番就應該黎M


子爵府

積分: 10538


338#
發表於 11-7-20 15:04 |只看該作者
回覆 arhanhan 的帖子

紅d 不是差不多要排卵時check 住邊日排卵 嗎? 來m 時就要check?


別墅

積分: 832


339#
發表於 11-7-20 15:38 |只看該作者
回覆 ekllam 的帖子

佢地用黎CHECK BINGO 的話就係近M 期CHECK...


大宅

積分: 3618


340#
發表於 11-7-20 15:43 |只看該作者
我今日睇左醫生,可惜只有五星期,太早未睇到,要等多兩星期先可以再睇!要等多兩星期,眞係好無奈!同埋好心急,又擔心兩星期後都睇唔到點算!

點評

arhanhan  我以前6WK幾都照唔到心跳仲驚=_=後尾7WK幾先有心跳  發表於 11-7-20 15:47

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo