想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


321#
發表於 11-9-15 11:42 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-15 11:34
我今日day 34 la~~~~~之前有肚痛, 呢2日又無.....個下腹實實地! 體溫本來係36.0-36.1, 今早36.3....古古怪 ...

要唔要驗孕有冇bingo~? 我都是拉住拉住,我以前m到,來了才知架,依家這幾天都咁,我辛苦,我坐係度都谷住,胸無痛! 我可能買支萬寧牌check check (我冇用紅d綠d,冇度體溫,上月第一次正式開工咋)
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


322#
發表於 11-9-15 13:30 |只看該作者
回覆 kekka 的帖子

但係前幾日我個頭勁痛喎 (我次次m到之前都會有一日個頭勁痛架!) 而且我d m 係super 唔準....多數都係33-41日左右先一個cycle...我諗如果我24-25 號唔黎先check 都唔遲啦~~ 我怕又sign $$$$ 呀!


翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


323#
發表於 11-9-15 13:45 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-15 13:30
回覆 kekka 的帖子

但係前幾日我個頭勁痛喎 (我次次m到之前都會有一日個頭勁痛架!) 而且我d m 係super 唔 ...

我就m期準,好明顯我未試過咁既感覺,因我甚少m痛,來過m都2x年,印象有痛3-4次左右咋,我買左萬寧牌明早用晨v試睇有無才等啦~ 做女人真慘...
◕順其自然啦~♥ ◕


別墅

積分: 526


324#
發表於 11-9-15 13:51 |只看該作者

引用:Quote:jocat102+發表於+11-9-15+13:30+回覆

原帖由 kekka 於 11-09-15 發表
我就m期準,好明顯我未試過咁既感覺,因我甚少m痛,來過m都2x年,印象有痛3-4次左右咋,我買左萬寧牌明早用晨v ...
我都肚痛左4-5,今朝用棒棒check左!結果如下:
myphoto.jpg





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


325#
發表於 11-9-15 14:05 |只看該作者
回覆 WOLFYSHEEP 的帖子

e....係唔係有淺淺既拱呀?????? 係唔係bingo 左呀!?


別墅

積分: 526


326#
發表於 11-9-15 14:06 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

係丫,不過未敢confirm,過兩日再check!!




翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


327#
發表於 11-9-15 14:51 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-9-15 13:51
我都肚痛左4-5,今朝用棒棒check左!結果如下:

恭喜恭喜恭喜恭喜
我估我唔會咁好彩一次就中呱~ 我同C6都認為冇可能,可能我這幾天緊張影響了吧mouth:
當然BINGO就更好,快D生快D再去東京!
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


328#
發表於 11-9-15 16:53 |只看該作者
回覆 WOLFYSHEEP 的帖子

好好休息呀!!! 過幾日再check la~~~~~等你好消息呀!


大宅

積分: 2277


329#
發表於 11-9-16 01:27 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

如果3/9排卵,應該邊日黎m架呢?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


330#
發表於 11-9-16 10:14 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

正常應該係排卵後14日就m小姐到架啦!


男爵府

積分: 5287


331#
發表於 11-9-16 10:20 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

15/8 day 1 , 已經check 左bingo ~~~~




大宅

積分: 2277


332#
發表於 11-9-16 10:20 |只看該作者

引用:15/8+day+1+,+已經check+左bingo+~~~~ +

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-16 發表
15/8 day 1 , 已經check 左bingo ~~~~
恭喜,快啲分享啦!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


333#
發表於 11-9-16 10:23 |只看該作者

引用:15/8+day+1+,+已經check+左bingo+~~~~ +

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-16 發表
15/8 day 1 , 已經check 左bingo ~~~~
恭喜呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


334#
發表於 11-9-16 11:43 |只看該作者
回覆 sonic_bebe 的帖子

恭喜晒呀~~~~~~快d分享下啦!!!!!


男爵府

積分: 5210


335#
發表於 11-9-16 11:55 |只看該作者

引用:15/8+day+1+,+已經check+左bingo+~~~~ +

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-16 發表
15/8 day 1 , 已經check 左bingo ~~~~
恭喜哂




翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


336#
發表於 11-9-16 12:00 |只看該作者
sonic_bebe 發表於 11-9-16 10:20
15/8 day 1 , 已經check 左bingo ~~~~

恭喜呀~!!
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2277


337#
發表於 11-9-16 12:06 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

如果有jm 12/8 係day1,今日應該…
myphoto.jpg




大宅

積分: 1412


338#
發表於 11-9-16 13:27 |只看該作者

引用:如果有jm+12/8+係day1,今日應該…+ +

原帖由 桃桃 於 11-09-16 發表
如果有jm 12/8 係day1,今日應該…
呢個咩app來gar?




大宅

積分: 1683

畀面勳章


339#
發表於 11-9-16 14:17 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

我都係12/8 day1, 希望肚入面真係咁啦......
但係仲等待ing.........

係喎, 你個係咩apps黎架?


大宅

積分: 2277


340#
發表於 11-9-16 14:24 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

叫<好孕>,只要入個last m日期就可以計到幾時預產期,佢有自動提醒你每個階段嘅身體變化!好多野睇架!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo