立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 38693
原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表 淺極都深過我
男爵府
積分: 6375
公爵府
積分: 29202
littlezoo 發表於 11-9-1 18:42 我連30%都唔知有無 算啦!唔理咁多!
原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表 做得既就繼續做啦
siuangel1 發表於 11-9-1 21:50 其實我呢個cycle係想do先do.... M後c6餓咗十幾日,開始投訴
大宅
積分: 3315
siutreasure 發表於 11-9-1 18:34 之前有左因為作小產 醫生開左黃體酮比我 當時講明會影響經期
Cruby 發表於 11-9-1 22:06 我生BB唔係玩架! 希望你唔好用個"玩"字, 你知唔知呢度好多JM都好大壓力,
積分: 3575
littlezoo 發表於 11-8-31 08:56 我以為要隔日......原來3日架??
子爵府
積分: 10065
積分: 30303
siuangel1 發表於 11-9-2 00:08 我等緊bingo.... 希望今次成功
複式洋房
積分: 110
原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表 我等緊bingo.... 希望今次成功
原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表 其實我呢個cycle係想do先do.... M後c6餓咗十幾日,開始投訴
原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表 又37.2..... @_@再高d就燒
原帖由 Cruby 於 11-09-01 發表 我生BB唔係玩架! 希望你唔好用個"玩"字, 你知唔知呢度好多JM都好大壓力,
原帖由 izumiwai 於 11-09-01 發表 我睇果個婦科叫我三日一次就ok, 半年都係唔得既話就可以當不育咁睇了! 但我今個cycle 唔勤力, do左一次咋, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy