想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


321#
發表於 11-9-1 18:42 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-1+18:37+我都

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
淺極都深過我
我連30%都唔知有無
算啦!唔理咁多!




男爵府

積分: 6375


322#
發表於 11-9-1 18:45 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

量埋體溫




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


323#
發表於 11-9-1 21:21 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-1 18:42
我連30%都唔知有無
算啦!唔理咁多!
做得既就繼續做啦
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


324#
發表於 11-9-1 21:50 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-1+18:42+我連

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
做得既就繼續做啦
其實我呢個cycle係想do先do.... M後c6餓咗十幾日,開始投訴





男爵府

積分: 6375


325#
發表於 11-9-1 21:54 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

又37.2..... @_@再高d就燒




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


326#
發表於 11-9-1 21:58 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 21:50
其實我呢個cycle係想do先do.... M後c6餓咗十幾日,開始投訴
我之前都成三星期冇dodo
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


327#
發表於 11-9-1 22:06 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-1 18:34
之前有左因為作小產
醫生開左黃體酮比我
當時講明會影響經期
我生BB唔係玩架!
希望你唔好用個"玩"字,
你知唔知呢度好多JM都好大壓力,
已經試左好耐都仲未BINGO,
個個月等完又等,
希望又失望果種心情可能你唔明,
可能你仲後生,
可能你依家未係咁想要,
可能你求知慾好強,
但你咁樣講....
唉, 算喇...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


328#
發表於 11-9-1 22:10 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-1 22:06
我生BB唔係玩架!
希望你唔好用個"玩"字,
你知唔知呢度好多JM都好大壓力,
我唔係話玩生仔呀
我係話玩紅d咋mouth:
我真係特登當玩
等自己唔好睇得咁重
輕鬆d
我唔後生
踏入左高齡啦
個人成日做咩要咁緊張喔
我自己就唔鐘意咁
但每個人有自己選擇嘛
我只係唔想自己咁大壓力姐


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


329#
發表於 11-9-1 22:11 |只看該作者

回覆:Cruby 的帖子

可能大家用字上有少少誤會....




大宅

積分: 3575


330#
發表於 11-9-1 23:33 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-31 08:56
我以為要隔日......原來3日架??

我睇果個婦科叫我三日一次就ok, 半年都係唔得既話就可以當不育咁睇了!
但我今個cycle 唔勤力, do左一次咋, 都無乜心機!


男爵府

積分: 6375


331#
發表於 11-9-2 00:08 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我等緊bingo.... 希望今次成功




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


332#
發表於 11-9-2 00:21 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

祝bingo


珍珠宮

積分: 30303


333#
發表於 11-9-2 03:10 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 00:08
我等緊bingo.... 希望今次成功

祝bingo


複式洋房

積分: 110


334#
發表於 11-9-2 06:39 |只看該作者

引用:我等緊bingo....+希望今次成功 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
我等緊bingo.... 希望今次成功
祝bingo!




大宅

積分: 3575


335#
發表於 11-9-2 07:05 |只看該作者

引用:我等緊bingo....+希望今次成功 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
我等緊bingo.... 希望今次成功
祝bingo!




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


336#
發表於 11-9-2 07:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-01+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
其實我呢個cycle係想do先do.... M後c6餓咗十幾日,開始投訴
我都係!




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


337#
發表於 11-9-2 07:16 |只看該作者

引用:又37.2.....+@_@再高d就燒 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
又37.2..... @_@再高d就燒
今日的36.7




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


338#
發表於 11-9-2 07:21 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-1+18:34+之

原帖由 Cruby 於 11-09-01 發表
我生BB唔係玩架!
希望你唔好用個"玩"字,
你知唔知呢度好多JM都好大壓力,
呢到真係個個jm都好大壓力




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


339#
發表於 11-9-2 07:26 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-8-31+08:56+我

原帖由 izumiwai 於 11-09-01 發表
我睇果個婦科叫我三日一次就ok, 半年都係唔得既話就可以當不育咁睇了!
但我今個cycle 唔勤力, do左一次咋, ...
其實半年唔中就要睇,都幾大壓力




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


340#
發表於 11-9-2 07:26 |只看該作者

引用:我等緊bingo....+希望今次成功 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
我等緊bingo.... 希望今次成功
我都倒數喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo