想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


321#
發表於 11-9-20 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


322#
發表於 11-9-20 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


323#
發表於 11-9-20 23:32 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-20+21:42+y

原帖由 樂遙BB 於 11-09-20 發表
就係..早BOOK好過遲1遲先BOOK..
起碼霸左個位先呀嘛..
係呀要霸個靚位!




禁止訪問

積分: 5376


324#
發表於 11-9-20 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


325#
發表於 11-9-20 23:36 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 綠d就係晨尿,+紅d

原帖由 rabdotrab 於 11-09-20 發表
回覆 currymama 的帖子

綠d就係晨尿, 紅d就係8點前驗啊....
死喇!點分佢紅定綠呀?我散裝買,說明冇講用幾時既尿!聽朝check係咪最準呢?




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


326#
發表於 11-9-20 23:38 |只看該作者

回覆:janistang06 的帖子

放鬆d,得閒上唻傾下,好快到你中架!




禁止訪問

積分: 5376


327#
發表於 11-9-20 23:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


328#
發表於 11-9-20 23:39 |只看該作者

引用:你好呀!你已經係醫生度拿左証明啦?請問你

原帖由 wingyan2011 於 11-09-20 發表
你好呀!你已經係醫生度拿左証明啦?請問你係day 幾去醫生度檢查呀? 我day 24,綠d條線真係好淺呀!你去醫院排 ...
你好呀我今日d29,綠d都係好淺色基本上睇唔倒(淺度同d26時嘅綠d一樣),但我頭先好唔舒服就落樓下睇醫生順便驗埋,醫生話bingo就寫咗紙畀我,聽日先去公院排妳有冇用紅d呀?我紅d深粗呀,妳都好大機會喎咁,快啲睇下紅d啦!好運好運




禁止訪問

積分: 5376


329#
發表於 11-9-20 23:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


330#
發表於 11-9-20 23:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


331#
發表於 11-9-20 23:45 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 吓...咁大鑊,+咁

原帖由 rabdotrab 於 11-09-20 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

吓...咁大鑊, 咁你有無飲到啊??
飲咗幾啖(已經冇食到d木瓜)根住見暈所以落去睇醫生,我本身都病緊,所以順便~我99平日好多嘢講咖,頭先我睇完醫生返嚟同佢講咗之後佢就靜晒,睇倒佢有啲upset>_




大宅

積分: 1965


332#
發表於 11-9-20 23:51 |只看該作者

回覆 回覆:rabdotrab的帖子

唔該你呀,因為我好驚綠d咁慢係有問題,咁你地有咩感覺呀? 我其實無咩特別,係條腰勁痛姐




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


333#
發表於 11-9-20 23:52 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 真係岩大家都諗

原帖由 rabdotrab 於 11-09-20 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

真係岩大家都諗住bingo係去威院, 如果我都中就好啦可以一齊交流下醫院既情況啊.. ...
係呀i am waiting 4 u一齊喺威院生!




大宅

積分: 2708


334#
發表於 11-9-20 23:52 |只看該作者
Just come back from a trip and checked red d & green d! Both have dark lines! Hope I really bingo lar! Today is Day 28!
Actually before the trip, I only checked red & green d and they have lines too but green d is very light colour!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


335#
發表於 11-9-20 23:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabdotrab+於+11-09-20+發表

原帖由 currymama 於 11-09-20 發表
死喇!點分佢紅定綠呀?我散裝買,說明冇講用幾時既尿!聽朝check係咪最準呢?



...
我紅d早晚,樂遙媽媽話最佳時間10-8點,綠d我就要晨尿~




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


336#
發表於 11-9-20 23:56 |只看該作者

引用:Just+come+back+from+a+trip+and+checked+r

原帖由 smile_w99 於 11-09-20 發表
Just come back from a trip and checked red d & green d! Both have dark lines! Hope I ...
yea! congras!我哋一齊生龍b




大宅

積分: 1965


337#
發表於 11-9-21 00:00 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

如果我中,我都會排威院的
temp_photo.jpg




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


338#
發表於 11-9-21 00:00 |只看該作者

引用:唔該你呀,因為我好驚綠d咁慢係有問題,咁

原帖由 wingyan2011 於 11-09-20 發表
唔該你呀,因為我好驚綠d咁慢係有問題,咁你地有咩感覺呀? 我其實無咩特別,係條腰勁痛姐



...
我條綠d都係淺得好緊要咖,但係樓下醫生幫我驗嗰舊嘢好深色~起初我諗住冇咁快check倒咖~係呀我條腰勁酸,同埋子宮會間歇地扯住痛,不停嘔氣




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


339#
發表於 11-9-21 00:02 |只看該作者

引用:如果我中,我都會排威院的+ +

原帖由 wingyan2011 於 11-09-21 發表
如果我中,我都會排威院的
係呀係呀我就係咁喇!弓起弓起!快啲睇醫生叫佢寫紙




大宅

積分: 1965


340#
發表於 11-9-21 00:06 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

請問去邊睇呢? 盈健果d疹所得唔得嫁?但佢有咩地方比我驗尿呢?我真係唔識




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo