想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


321#
發表於 11-9-26 21:13 |只看該作者
smallsun 發表於 11-9-26 21:07
哎, 睇新聞都見啦, 啲細路女, 十靚廿歲, 偷嘗下禁果, 又話 bingo 咗, 之後仲陰公到沖個 BB 落 toilet, 又或 ...

嗰d真係無陰公呢........:;pppp:


大宅

積分: 4617


322#
發表於 11-9-26 21:19 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-26 20:47
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都聽過...不過有D都可以1歲左右先報都得GE,唔係爭名校咪得~ ...

緊係唔讀名校喇....而且我覺得小朋友讀得開心才是最重要,而且佢哋放假時我又唔鍾意俾佢哋學琴,外語之類....因現在小朋友讀書好大壓力,唔同我哋以前,我之前未離婚時我會帶我個仔去工駢會和其他小朋友玩,等佢哋開心d而且可以學怎樣和小朋友相處呢~~~


大宅

積分: 4617


323#
發表於 11-9-26 21:20 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-26 21:10
善有善報 我相信我地一定可以願意成真!順利有左再生個肥肥白白寶寶 我仍然期待這一天!



...


男爵府

積分: 6108


324#
發表於 11-9-26 21:52 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都唔會迫佢參加咁多興趣班睇下鐘意玩咩就比佢去玩
帶佢去同多D小朋友玩~!! 好過上十堂playgroup ~~


男爵府

積分: 6108


325#
發表於 11-9-26 21:52 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

很傻的想法


男爵府

積分: 5940


326#
發表於 11-9-26 21:56 |只看該作者
我回來了
而家既教育制度真係顛架,一出世就要報幼稚園,有時唔係你想迫小朋友做d乜,係你唔比佢而其他人又有,你會覺得佢學野慢半拍比人遲學識~~

因為而家實在太多比較la~~


男爵府

積分: 6108


327#
發表於 11-9-26 22:03 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

yeahyeah你番黎la咁又係....會有壓力呀.....

同埋好多阿媽都勁緊張,先攪到D小朋友D性格咁差..(有時見到D小學生惡到癲.....)

未做媽媽,但都開始感受到媽媽同做囝囝既壓力...要了解多D先得!!!


大宅

積分: 4617


328#
發表於 11-9-26 23:24 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-26 21:56
我回來了
而家既教育制度真係顛架,一出世就要報幼稚園,有時唔係你想迫小朋友做d乜,係你唔比佢而其他人又 ...

係呀!!!而且我唔明點解要比較wor....每個小朋友吸收能力都唔同點可以比呀,,,,而且除了小朋友有壓力家長都有壓力,一話見家長好似自己見家長,到妳見完喇知道佢又投訴這樣投訴那樣全部都係好小事!!!我個仔小一入band1,我一聽到唔係開心而係天主教學校係要出叻人田鴨式讀書唔啱佢嘛,我前老爺話一定要入....第一日返學11件功課....痴線!!!一星期見家長4次,唔好話佢慘我自己都慘,下學期立即轉活動式學校,明知自己細路唔得就唔好迫佢嘛...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


329#
發表於 11-9-26 23:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-26 22:03
回覆 cc_ivy 的帖子

yeahyeah你番黎la咁又係....會有壓力呀.....

hahhaaa~~我試過我接我個仔早退為咗睇容祖兒演唱會!!!!妳話我對d學校壓力有幾大呀....我都要和個仔去放鬆......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


330#
發表於 11-9-26 23:31 |只看該作者
無錯!!!生之前妳要諗用咩方法教佢,因佢始終係一張白紙,我哋寫咩佢就做咩!!!妳要用好多耐性和EQ高才可壓住d火,個C6只會同佢玩唔識教嫁
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


331#
發表於 11-9-26 23:34 |只看該作者
C U tomorr la~~
all my best JM good dream la
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


332#
發表於 11-9-26 23:37 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

嗯嗯!!!!真係要問多D你地既意見快D學下點做人阿媽


男爵府

積分: 6108


333#
發表於 11-9-26 23:37 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,囝囝咪好開心!!!


男爵府

積分: 6108


334#
發表於 11-9-26 23:38 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

嘩..............11件功課.........好慘 >.<迫得太緊都唔好架!!!!
不過我都明白...62 99 D思想真係.........


男爵府

積分: 6108


335#
發表於 11-9-26 23:41 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都訓LA,聽日傾


男爵府

積分: 6108


336#
發表於 11-9-27 07:50 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

早晨呀 尋晚好似無訓過覺咁 好辛苦
今朝仍然係乜都無...連少少啡都無埋 究竟係咪m..好迷茫




男爵府

積分: 5940


337#
發表於 11-9-27 07:52 |只看該作者

引用:早晨呀+尋晚好似無訓過覺咁+好辛苦 今朝仍

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
早晨呀 尋晚好似無訓過覺咁 好辛苦
今朝仍然係乜都無...連少少啡都無埋 究竟係咪m..好迷茫



...
睇多幾日先




男爵府

積分: 6108


338#
發表於 11-9-27 07:57 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

可能係中藥作怪
嗯 我都會睇多陣先 都係day 24..仲早




男爵府

積分: 6108


339#
發表於 11-9-27 08:31 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我睇左啲bingo左 jm講
Dodo 完舉腳20分鐘真係有用。哈哈 下次又試下



點評

Ivy114  90度?  發表於 11-9-28 00:16


大宅

積分: 2403


340#
發表於 11-9-27 09:08 |只看該作者
morning, 我今朝體溫升番DD... 36.7....如果今日唔M, 我想試下聽朝CHECK.... TODAY DAY 30, my cycle is 28-30... 今日係高溫(OVER36.6)第13日........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo