跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15354


321#
發表於 06-1-11 16:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

c9,
係呀~~ 一陣到之前call你出黎丫...
你預大約5:30pm, thx~~~~~~


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


322#
發表於 06-1-11 16:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

點會555jer... 咁晏...
poonsline 寫道:
如果5:55pm 就唔得囉, 因為你阻住我執野放工喎


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


323#
發表於 06-1-11 16:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

仲有, 上次你比我既水泡玩具, 下手你諗住比邊個呀? 等我轉交丫...


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


大宅

積分: 3003


324#
發表於 06-1-11 17:12 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

你諗啦

可樂皓皓 寫道:
仲有, 上次你比我既水泡玩具, 下手你諗住比邊個呀? 等我轉交丫...


大宅

積分: 2115


325#
發表於 06-1-11 17:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院



可樂皓皓 寫道:
c 9,
今日係我加入織女行列以來, 你出現得最多既一日呀~~~


大宅

積分: 3003


326#
發表於 06-1-11 17:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

衰切 ......... 駛唔駛咁呀


大宅

積分: 2115


327#
發表於 06-1-11 17:37 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院



可樂皓皓 寫道:
見係你乍... 益下你啦.... 點呀~~

[quote]
poonsline 寫道:
會露點架喎
[/quote]


大宅

積分: 2115


328#
發表於 06-1-11 17:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

開槍 fer 我呀啦

poonsline 寫道:
衰切 ......... 駛唔駛咁呀


大宅

積分: 3003


329#
發表於 06-1-11 17:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

:-( :-( :-(


大宅

積分: 2115


330#
發表於 06-1-11 17:47 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

我整左個 blog 呀 ~~ 你地都黎睇下啦 !!

♡♡蜜蜜織♡♡


大宅

積分: 3003


331#
發表於 06-1-11 17:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院


乜你仲低級過我架 :lol: 哈


伯爵府

積分: 15560


332#
發表於 06-1-11 17:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

C9,

你真係攪野, 阻住你收工

poonsline 寫道:
如果5:55pm 就唔得囉, 因為你阻住我執野放工喎


伯爵府

積分: 15560


333#
發表於 06-1-11 18:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

咩黎架?
岩唔岩我個黃帝女玩架

可樂皓皓 寫道:
仲有, 上次你比我既水泡玩具, 下手你諗住比邊個呀? 等我轉交丫...


大宅

積分: 3484


334#
發表於 06-1-11 19:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

嘩嘩嘩~~~
乜一個下午咁多版


大宅

積分: 3484


335#
發表於 06-1-11 19:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

c9~~

你d功課好靚靚呀~~


大宅

積分: 3484


336#
發表於 06-1-11 19:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

可樂~~

皓皓張大頭張[size=x-large]勁型仔呀!!!!
攪到我都暈哂大浪~


大宅

積分: 3484


337#
發表於 06-1-11 19:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

又係喎!c9好耐無浦上黎0路喎!
阿切 寫道:


[quote]
可樂皓皓 寫道:
c 9,
今日係我加入織女行列以來, 你出現得最多既一日呀~~~
[/quote]


大宅

積分: 3484


338#
發表於 06-1-11 19:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

honey~~~~~~~

一個字![size=xx-large]呀)))))))))))))))

阿切 寫道:
我整左個 blog 呀 ~~ 你地都黎睇下啦 !!

♡♡蜜蜜織♡♡


大宅

積分: 3484


339#
發表於 06-1-11 19:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

我岩岩又同阿女打邊爐~~哈哈~
阿女同我都係肥牛愛好者! :-P


大宅

積分: 3484


340#
發表於 06-1-11 19:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

563~~

你無樹丫嘛?! :cry: 係咪有d感冒呀?!
563angela 寫道:
我今朝去買送, 差d暈左係街呀~~~ 爬上車先返到屋企咋 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo