烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


水晶宮

積分: 73034

2024年龍年勳章


321#
發表於 12-10-31 23:06 |只看該作者
我有時一日飲兩次 , 有時一次 , 每次二湯匙酵素 + 一杯水(230ml左右) , 冇醉酒的感覺喎 , 不過味道就好似我奶奶在 ecosway 買比我的蔬果酵素. 不過佢地梗係賣得貴好多...
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


322#
發表於 12-11-1 11:48 |只看該作者
想問下生果(如橙,梨)同檸檬洗唔洗去皮架?
酵素液要加幾多水到飲?

之前浸過波蘿, 好好飲, 想試下浸其他.

點評

doggiemama01  這類生過我通常會去皮怕有農藥或苦, 每次飲30ml,一曰最多飲90ml,溝水加冰  發表於 12-11-1 12:18


大宅

積分: 4320


323#
發表於 12-11-1 12:21 |只看該作者
回覆 Rita 的帖子

飲酵素只係為強身健體, 好訓D; 美肌只是BONUS.
最近C6病過, 以前我地實交叉感染; 我又病就冇走雞...
點知TOUCH WOOD, 今次我冇事啵!
唔知關唔關飲酵素事LU~


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


324#
發表於 12-11-4 11:13 |只看該作者

引用:回覆+Rita+的帖子 飲酵素只係為強身健體,+

原帖由 doggiemama01 於 12-11-01 發表
回覆 Rita 的帖子

飲酵素只係為強身健體, 好訓D; 美肌只是BONUS.
昨晚+今早共收了四種味道,最頂是冬棗提子,左下是楊桃,中是士多啤梨,右下是奇異果,
1351998749007.jpg




我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


325#
發表於 12-11-4 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doggiemama01+於+12-11-01+發

原帖由 vane 於 12-11-04 發表
昨晚+今早共收了四種味道,最頂是冬棗提子,左下是楊桃,中是士多啤梨,右下是奇異果,




...
奇異果D白泡泡多到舖滿檸檬個頂,都幾樣哀架
1351998827655.jpg



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


寶石宮

積分: 281776


326#
發表於 12-11-4 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doggiemama01+於+12-11-01+發

原帖由 vane 於 12-11-04 發表
昨晚+今早共收了四種味道,最頂是冬棗提子,左下是楊桃,中是士多啤梨,右下是奇異果,




...
好好成果喎


寶石宮

積分: 281776


327#
發表於 12-11-4 14:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vane+於+12-11-04+發表昨晚+

原帖由 vane 於 12-11-04 發表
奇異果D白泡泡多到舖滿檸檬個頂,都幾樣哀架
奇異果真係超多泡


寶石宮

積分: 281776


328#
發表於 12-11-4 14:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doggiemama01+於+12-11-01+發

原帖由 vane 於 12-11-04 發表
昨晚+今早共收了四種味道,最頂是冬棗提子,左下是楊桃,中是士多啤梨,右下是奇異果,




...
最新大作。。。薑加蜜糖
1352009263169.jpg


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


329#
發表於 12-11-4 15:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vane+於+12-11-04+發表昨晚+

原帖由 milktealai 於 12-11-04 發表
最新大作。。。薑加蜜糖
我都整左樽细既薑,有排等



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 3004


330#
發表於 12-11-4 16:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mius0403 於 12-10-14 發表啱

原帖由 Mius0403 於 12-10-30 發表
今日收成,好重啤酒味,同埋好甜,下次要溝多d水。第一次整好成功,下次試下bk jm 講嘅平果番茄先



...
第二擊,番茄平果
temp_photos.jpg




大宅

積分: 4320


331#
發表於 12-11-4 16:08 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

今日收成了芭樂檸。
1352016354067.jpg


寶石宮

積分: 281776


332#
發表於 12-11-4 16:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milktealai+於+12-11-04+發表

原帖由 vane 於 12-11-04 發表
我都整左樽细既薑,有排等
我要月尾至飲得


寶石宮

積分: 281776


333#
發表於 12-11-4 16:44 |只看該作者

引用:今日收成了芭樂檸。+

原帖由 doggiemama01 於 12-11-04 發表
今日收成了芭樂檸。
好味嗎?


大宅

積分: 4320


334#
發表於 12-11-4 16:46 |只看該作者

回覆:milktealai 的帖子

下星期先試釀薑啤,芭樂也很香!




珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


335#
發表於 12-11-4 17:10 |只看該作者

引用:下星期先試釀薑啤,芭樂也很香! +

原帖由 doggiemama01 於 12-11-04 發表
下星期先試釀薑啤,芭樂也很香!
睇見樽芭樂,口水都流埋




大宅

積分: 4320


336#
發表於 12-11-4 17:38 |只看該作者

回覆:BonBonLin 的帖子

真係好香㗎〜〜




男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


337#
發表於 12-11-5 16:20 |只看該作者

引用:你地有冇日日飲酵素呀+?+有冇覺得身體有咩

原帖由 Rita 於 12-10-31 發表
你地有冇日日飲酵素呀 ? 有冇覺得身體有咩轉變 ?? 分享下.
我都想知,飲咗3日,暫時冇咩感覺,不過我都驚太多糖份




水晶宮

積分: 73034

2024年龍年勳章


338#
發表於 12-11-5 17:15 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子

請問 芭樂是什麼水果 ?

點評

doggiemama01  石榴是也~  發表於 12-11-5 17:20
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


禁止訪問

積分: 2091


339#
發表於 12-11-6 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2091


340#
發表於 12-11-6 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo