興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


321#
發表於 12-10-29 16:49 |只看該作者

引用:Quote:雪雪....C+啦,+你咁講....我份人真係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


322#
發表於 12-10-29 16:50 |只看該作者

引用:Quote:業主要賣樓,我俾人逼遷呀~~~mapp200

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


323#
發表於 12-10-29 16:51 |只看該作者

引用:Quote:雪雪....C+啦,+你咁講....我份人真係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


324#
發表於 12-10-29 16:51 |只看該作者
alicealice313 發表於 12-10-29 16:49
你用咗我死佬既金句喎

我用左好耐啦, 你隻佬有冇我咁老先 ??


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


325#
發表於 12-10-29 16:53 |只看該作者
alicealice313 發表於 12-10-29 16:50
無位啦

你隻佬上次話比半張床人地瞓架喎 !!
你地張床係唔係 KING SIZE ??
咁佢地可能半張床都夠架喇.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


326#
發表於 12-10-29 16:56 |只看該作者
alicealice313 發表於 12-10-29 16:51
同意

你個衰野, 一有人話去你屋企瞓就現身,
平時又唔知你去左邊 ??

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


327#
發表於 12-10-29 16:57 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-29 16:38
是但啦, 年齡只係一個數字, 有時應大就大, 應細就細啦.

試問人生有幾多個十年呢 ??

咁相當好命果d真係三十零都可以抱孫嘅

點評

^O^  你講緊古代呀?  發表於 12-10-30 09:34
chinatea  個女一有M來就比人食左呀?30幾歲就有孫,呢d係悲劇啦.  發表於 12-10-29 17:42
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 67215


328#
發表於 12-10-29 16:58 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-29 16:40
同老6299講咗提早搬番去住,不過"造人"無咁方便lor……

無人叫你地鬼殺咁嘈架, 靜靜地都可以造人架

點評

chinatea  咁你係唔係咬住條毛巾先開飯架,唔唔聲咁呀?  發表於 12-10-29 17:43
moonlight9198    發表於 12-10-29 17:18
chinatea    發表於 12-10-29 17:03
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


329#
發表於 12-10-29 17:01 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-29 15:40
我今日買左3磅柑,用來曬果皮,d肉就唔知點食啦,都係要掉.
你曬唔曬呀,我大把地方曬喎,3磅得十一,二塊皮架咋,不過真係好香喎.

點評

moonlight9198  佢可能想晒下命多D喎 !!  發表於 12-10-29 17:19
<br><br>


翡翠宮

積分: 79898

醒目開學勳章 BK Milk勳章


330#
發表於 12-10-29 17:10 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-29 17:01
你曬唔曬呀,我大把地方曬喎,3磅得十一,二塊皮架咋,不過真係好香喎.

我個 fd 比多 1百萬 買個花園 (yl 村屋)

點評

琛媽  咁晒d果皮賣幫補下  發表於 12-10-29 18:00
moonlight9198    發表於 12-10-29 17:19


珍珠宮

積分: 34740


331#
發表於 12-10-29 17:10 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-29 16:08
真係周身都有喎, 咁誇嘅

果d细细粒有膿頭既我都唔理佢喇,係d座瘡困擾我囉。2010年到而家喇!

點評

琛媽  嘩咁耐嗱真係要快d睇好佢喇  發表於 12-10-29 17:19


珍珠宮

積分: 34740


332#
發表於 12-10-29 17:12 |只看該作者
本帖最後由 ^O^ 於 12-10-29 17:13 編輯
ho_mama 發表於 12-10-29 16:11
咁我覺得係濕毒多D喎! 真係睇下中醫條理下一排先啦!

呀, 仲有, 你又試下介下口, 唔好食牛、豆、濕熱野睇 ...

都調左兩個多月喇!
我都唔係經常食牛,間唔中工人會煮,但煮到柴皮咁,我都唔多食。
仲有邊d係濕熱野?
等我星期六見到中醫問下佢食唔食得先。


珍珠宮

積分: 34740


333#
發表於 12-10-29 17:13 |只看該作者
chinatea 以前有聽過鼻,但唔記得左,不如你試下老鴿煲綠豆迫下d毒出來啦. 發表於 半小時前


要問下中醫飲唔飲得先。

點評

moonlight9198  你有冇問下其他中醫 ??  發表於 12-10-29 17:20


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


334#
發表於 12-10-29 17:19 |只看該作者

引用:我今日買左3磅柑,用來曬果皮,d肉就唔知點食

原帖由 chinatea 於 12-10-29 發表
我今日買左3磅柑,用來曬果皮,d肉就唔知點食啦,都係要掉.
整蛋糕得唔得?



點評

chinatea  唔得架,太新鮮啦,而且好酸,我掉哂啦.  發表於 12-10-29 17:45


男爵府

積分: 8729


335#
發表於 12-10-29 17:21 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-29 17:01
你曬唔曬呀,我大把地方曬喎,3磅得十一,二塊皮架咋,不過真係好香喎.

3磅咁少? 係曬就曬多d嘛, 早排我met左八箱 (我+家姐+阿媽)

點評

disneyole  去果欄買啦茶姐!  發表於 12-10-29 19:59
琛媽  嘩.....真係meet到手軟  發表於 12-10-29 18:03
chinatea  天水圍去Q貴啦,廿蚊3磅呀,邊道平d呀?  發表於 12-10-29 17:46


大宅

積分: 3824


336#
發表於 12-10-29 17:22 |只看該作者

引用:Quote:你一於搬去6件媽屋企,+住番一頭半個

原帖由 alicealice313 於 12-10-29 發表
無位啦
6件媽你上次又話有半邊床位嘅? 依家又話無位,莫非阿七阿八制造成功?


男爵府

積分: 8729


337#
發表於 12-10-29 17:22 |只看該作者
火精靈 發表於 12-10-29 17:19
整蛋糕得唔得?

應該唔得, d肉酸到我個為食仔都無興趣


大宅

積分: 3824


338#
發表於 12-10-29 17:23 |只看該作者

引用:Quote:同老6299講咗提早搬番去住,不過"造

原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表
你地以後咪, 小說話, 多做.........事囉.
要貼膠紙封口,費事嘈住6299訓覺~


水晶宮

積分: 67215


339#
發表於 12-10-29 17:23 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-29 17:01
你曬唔曬呀,我大把地方曬喎,3磅得十一,二塊皮架咋,不過真係好香喎.

得咁少你不如直情買一箱mok皮晒啦, 晒完我地會入黎同你比錢分裝架喇

點評

chinatea  係啦....睇下你個懶樣,皮都唔mok下,淫都唔呻下,懶呀你)))  發表於 12-10-29 17:48
Cokelo  懶鬼得你丫   發表於 12-10-29 17:28
may.bb    發表於 12-10-29 17:27
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


340#
發表於 12-10-29 17:27 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-29 16:56
你個衰野, 一有人話去你屋企瞓就現身,
平時又唔知你去左邊 ??
...

我讀中學果時, 中二, 咁有次個個都要見家長,
咁我個女同學, 個 MAMI 浦頭喇,
你地知唔知係點 ??
爆炸頭, 高跟鞋, 貼身牛仔褲,
白色恤衫, 再整件冷衫疊住件恤衫,
我問我同學, 呢個邊個黎架,.
佢話我亞媽囉, 我話你亞媽咁後生既,
佢話係呀, 我同學仲有一對 TWINS 亞哥架,

佢話, 佢亞嫣媽 16歲結婚, 17歲生左佢對TWINS 亞哥,
咁就好似19歲生佢囉, 咁佢亞媽都係33歲度,
讀中二大約係13-14歲度嘛.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo