跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4981


321#
發表於 06-6-9 18:08 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你send左未呀??
我未收到呀!!

cwinnie: 我依家send張相俾你幫我cut丫, 唔該晒


複式洋房

積分: 314


322#
發表於 06-6-9 18:09 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

send左喇, thank you
cwinnie 寫道:
你預我2:30到啦...
好呀...你send 俾我呀!!
[quote]
wong_betsy 寫道:
京都冇問題丫, 約幾點去搵位?

cwinnie: 我依家send張相俾你幫我cut丫, 唔該晒
[/quote]


大宅

積分: 4981


323#
發表於 06-6-9 18:12 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我收到呀...
唔緊要..我返屋企先幫你整..
整完send返俾你...
我收工啦..
bye
wong_betsy 寫道:
send左喇, thank you [quote]
cwinnie 寫道:
你預我2:30到啦...
好呀...你send 俾我呀!!
[quote]
wong_betsy 寫道:
京都冇問題丫, 約幾點去搵位?

cwinnie: 我依家send張相俾你幫我cut丫, 唔該晒
[/quote][/quote]


複式洋房

積分: 314


324#
發表於 06-6-9 18:13 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

88


男爵府

積分: 5773


325#
發表於 06-6-9 18:56 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

winnie:你BB肯食奶未???有無改善過??


男爵府

積分: 5773


326#
發表於 06-6-9 20:40 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你囡囡几大


大宅

積分: 4981


327#
發表於 06-6-9 23:44 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

都係咁呀..
所以而家試下轉一日食少餐奶...
喂多一餐糊仔..
chu87377 寫道:
winnie:你BB肯食奶未???有無改善過??


男爵府

積分: 5942


328#
發表於 06-6-10 10:07 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

hi,

我想問你地係咪報左24/6個playgroup (4:00pm)? 係咪入去babysky個website報就得架? 我o個日可以join埋你地呀!


大宅

積分: 4981


329#
發表於 06-6-10 10:26 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

好呀...
係呀... 你都報名啦...
果日我地會先飲個下午荼..
跟住再一齊去...
係啦...你同唔同埋你老公來呀??
henhen 寫道:
hi,

我想問你地係咪報左24/6個playgroup (4:00pm)? 係咪入去babysky個website報就得架? 我o個日可以join埋你地呀!


男爵府

積分: 5942


330#
發表於 06-6-10 11:07 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我諗我join唔到tea喇, 好趕呀! 我會同老公去架...

我想問個playgroup係3:00 定4:00開始, 我見1好似係3:00pm bor


男爵府

積分: 5773


331#
發表於 06-6-10 11:11 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

HiHi!!!henhen ,如果你去埋,就又多個BB啦,好熱鬧,好好玩


男爵府

積分: 5773


332#
發表於 06-6-10 11:12 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

henhen:係4:00至5:00


男爵府

積分: 5773


333#
發表於 06-6-10 11:14 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

winnie:約左几點??係米wong_betsy 去


複式洋房

積分: 224


334#
發表於 06-6-10 12:58 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie 寫道:
都係咁呀..
所以而家試下轉一日食少餐奶...
喂多一餐糊仔..
[quote]
chu87377 寫道:
winnie:你BB肯食奶未???有無改善過??
[/quote] cwinnie:妳BB eat 邊隻牌子?


大宅

積分: 4981


335#
發表於 06-6-11 08:24 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

未同 wong_betsy confirm 呀...
[quote]
chu87377 寫道:
winnie:約左几點??係米wong_betsy 去


大宅

積分: 4981


336#
發表於 06-6-11 08:25 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我個女食惠氏呀!!
你個仔尼?
huanghin 寫道:
[quote]
cwinnie 寫道:
都係咁呀..
所以而家試下轉一日食少餐奶...
喂多一餐糊仔..
[quote]
chu87377 寫道:
winnie:你BB肯食奶未???有無改善過??
[/quote] cwinnie:妳BB eat 邊隻牌子?
[/quote]


男爵府

積分: 5773


337#
發表於 06-6-11 11:57 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

winnie:惠氏會吾會好甜,好熱氣


複式洋房

積分: 224


338#
發表於 06-6-11 11:57 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

軒軒食能恩,now轉咗佳膳,我而家係用巢雀糊仔溝佳膳俾軒軒食等佢食返多Dmilk,但係我唔知惠氏得唔得!!妳可以試下!
cwinnie 寫道:
我個女食惠氏呀!!
你個仔尼?
huanghin 寫道:
[quote]
cwinnie 寫道:
都係咁呀..
所以而家試下轉一日食少餐奶...
喂多一餐糊仔..
[quote]
chu87377 寫道:
winnie:你BB肯食奶未???有無改善過??
[/quote] cwinnie:妳BB eat 邊隻牌子?
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5773


339#
發表於 06-6-11 11:59 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你甘早就上


複式洋房

積分: 224


340#
發表於 06-6-11 12:05 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

morning chu87377
chu87377 寫道:
你甘早就上

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo