自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 24800


321#
發表於 12-11-20 10:31 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-19 23:52
老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一 ...

我媽媽走果陣, 我大囡3歲, 自己陀住7個月都有去, 媽媽始終係最親, 堂倌要我條腰要掛住的野, 我同亞囡都唔可以瞻仰遺容.
各處鄉村, 各處例, 大家開門見山傾下, 互相遷就下啦! 唔係大家以後會有條 "次" 係個心度, 你老公又夾係中間, 會好慘~


別墅

積分: 763


322#
發表於 12-11-20 10:31 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

應該架,婆婆巳走了,如果你帶埋個女去,你媽媽一定很開心呢!


侯爵府

積分: 23903


323#
發表於 12-11-20 10:33 |只看該作者

引用:大家好,我係樓主C6見到有D朋友話我父母好自

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句
你話鄉下唔興俾小朋友去靈堂,我想問假設父或母死咗,但d仔女仲係小朋友,咁係咪都唔駛去?




禁止訪問

積分: 67524


324#
發表於 12-11-20 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


325#
發表於 12-11-20 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


326#
發表於 12-11-20 10:38 |只看該作者
果個系至親...點解唔去得...樓主媽咪過身已經好唔開心...樓主要求唔系好過份ja...做c6應該要理解下...就算鄉下咩例都好...尊重下自己老婆la...
唔通樓主想個囡撞野咩...都系想盡一點孝心ja..


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


327#
發表於 12-11-20 10:39 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

更親唔怕!又
唔係外人,如果你62 69唔俾咪立字據佢哋有果日一樣唔到囉


大宅

積分: 4549

畀面勳章


328#
發表於 12-11-20 10:41 |只看該作者

引用: what goes around, comes around . . .

原帖由 ivory0915 於 12-11-19 發表
本帖最後由 ivory0915 於 12-11-19 23:59 編輯

what goes around, comes around . . .
agree




侯爵府

積分: 21202

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 15週年勳章


329#
發表於 12-11-20 10:41 |只看該作者
我會直接問小朋友想唔想去囉~~~5歲都有一定既表達能力,同佢傾下睇下佢能否handle倒情緒,最怕佢去完有排都唔開心就唔好啦~~~~


男爵府

積分: 8042


330#
發表於 12-11-20 10:45 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 00:03
我真係好傷心(最難過是老公唔支持我)。但我5歲女兒說都想送婆婆上山,送婆婆最後一程。我現在心好痛。



...

樓主~節哀順變....

呢到好多姐妹都鼎力支持你帶女女去~~
但係反而我有另一番少少見解~~希望唔好介意~

雖然身邊既人有唔少帶小朋友既例子~大多都說無問題~
但而家反而我覺得問題已經唔在於個小朋友了...
而係你咁堅持帶女女去...老爺奶奶老公都唔高興有乜事仲會怪你~
影響夫妻同夫家感情~你媽媽係天上見到都唔會開心唔安樂~
別人網上言論不用負責....真正要面對既係你自己喔!

其實女女係咪由頭跟到尾都唔係一個重點...
辦喪事都只係講求個心既事...你有心..女女有心....媽媽會知道的!
一係咁啦~同老爹奶奶商量下..夜晚唔好去...上山果日先去啦!
一來上山係日光日白..
二來夜晚通常好多野做...又要招呼親友...有個小朋友都唔方便啦~

樓主C6啊~~下次要回應唔一定要用紅字的!!! 紅字真的感覺十分十分無禮貌!!
亦都更加令人覺得你不可理喻!太太而家係極度需要你支持!
而家不是耍固執既時候!太太想帶女女去...你父母唔想!你應該去同父母商量下!諗一個大家都接受到既方案!睇你講~你父母都唔係無得商量既人~


又或者去問下係靈堂做既人...如果帶小朋友有無特別注意啲乜野...真係有需要佢地會教你架喇!



點評

purplechung  我睇到紅色都有同感, 不過無寫出黎  發表於 12-11-20 15:11
豬仔mama  我第一個感覺都覺樓主c6點解會寫紅字, 小學生都知紅字冇禮貌啦~  發表於 12-11-20 11:20
豬仔mama  我第一個感覺都覺樓主c6點解會寫紅字, 小學生都知紅字冇禮貌啦~  發表於 12-11-20 11:18


男爵府

積分: 5913


331#
發表於 12-11-20 10:46 |只看該作者


公爵府

積分: 28457


332#
發表於 12-11-20 10:47 |只看該作者
自己親人百無禁忌 !!


侯爵府

積分: 20551

畀面勳章


333#
發表於 12-11-20 10:51 |只看該作者
之前已回應會帶
再想補充, 我會要求壯男全程mark實呀囡
壯男陽氣重, 冇有怕


子爵府

積分: 13243


334#
發表於 12-11-20 10:54 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

就算係bb都會帶、乜鬼鄉例吖、人係生架嘛…做人唔好咁自私他日男家可否倒轉先?迷信


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


335#
發表於 12-11-20 10:56 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

最主要同女女傾下先,因為個度嘅氣份會另小朋友驚。而且當晚你唔會得閒照顧佢,因你大孝,好多嘅要做,而孫則唔洗做,專注燒金銀。所以當晚有無表兄弟,姐妹陪佢同照顧佢。早排我婆去世,我表妹成十歲都有啲驚,都第二朝就唔係我地表姐妹照顧佢。再唔係4點可以去大酒店,7點前叫老爺奶奶接佢走。因為你老爺奶奶當晚都要出席。第二朝日光日白唔怕啦。帶埋佢去。


大宅

積分: 3627


336#
發表於 12-11-20 10:58 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句
[size=15.199999809265137px][size=15.199999809265137px]樓主C6:


「但太太仍然堅持要囡囡送埋上山
[size=15.199999809265137px]爺爺嫲嫲亦無堅持反對...只係我地真係怕囡囡有事...」

[size=15.199999809265137px]希望你唔好怪你太太呢份堅持,外嫁女(尤其自己已有仔女)不能在父母在生時事事上心,有時午夜夢迴,都會覺得愧為人兒女。而家已到送別時刻,有孫送行也是你岳母的福氣。殯儀館日日幾百幾千人出入送行,唔會有事嘅(都未聽聞殯儀館有色魔﹑拐子佬出沒),去哪裡都好,都係要拖實小朋友。
[size=15.199999809265137px]

[size=15.199999809265137px]各處鄉村各處例,你太太鄉下可能無咁多忌諱,咁佢就唔會能夠真心理解[size=15.199999809265137px]你地唔俾外婆的乖孫女送別的習俗 [size=15.199999809265137px](你講的兒時摯親仙遊你地都無去,當時呢位小姐都未係你太太) ,就等如你唔理解佢[size=15.199999809265137px]「[size=15.199999809265137px]仍然[size=15.199999809265137px]堅持[size=15.199999809265137px]要囡囡送埋上山[size=15.199999809265137px]」一樣。
[size=15.199999809265137px]

[size=15.199999809265137px]媽媽過身,你太太而家一定好難過,何必再為了這事令太太添煩添亂?或者令佢這一生有所遺憾? 愛錫太太的你,最好去問吓香燭舖,做好準備,令你父母都唔使擔心,俾老婆可以放心帶個女去送別外婆。

[size=15.199999809265137px]#你去[size=15.199999809265137px]香燭舖問吓,我記得:
[size=15.199999809265137px]1. 在[size=15.199999809265137px]香燭舖買份「百解」,俾個女袋住;
[size=15.199999809265137px]2. 唔好太夜返屋企,最好順道去吓旺的地方,沾返多D人氣
[size=15.199999809265137px] (吉儀一蚊用咗佢, 糖食咗佢, 封掉咗佢);
[size=15.199999809265137px]3. 返到家樓下/門口燒咗張「百解」,阿女攬過火堆先入屋。
[size=15.199999809265137px]**如果真係好驚,可以俾把較剪仔阿女袋住。


[size=15.199999809265137px]節哀!





水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


337#
發表於 12-11-20 10:58 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

我角得應該係要問番5歲囡囡既意願。 想5想去送婆婆最後一程 會5會驚驚 。大人點樣抝來抝去刀冇用 5同角度既想法刀各有不同。
仲有如果婆婆係g道既話 肯定去刀去得 好5安樂同埋巧傷心囉。



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


338#
發表於 12-11-20 10:58 |只看該作者
我婆婆之前走,我地好多人去送佢最後一程,當中有BB,有2-3歲,BB係太嘈時會喊,所以留一陣就抱返屋企,到依家就來2歲都仲係咁肥肥白白。

至於2-3歲就跟足全程,有大D既表哥表姐睇住。

5歲基本上都大約知咩事,而且佢地本身都同我婆婆(即佢地太婆/太麻)好親,唔帶佢地去又點忍心呢。。。?!

唔帶唔止係會係你自己既遺憾,囡亦可能係囡囡長大咗之後既遺憾。。。


珍珠宮

積分: 43039


339#
發表於 12-11-20 11:00 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

會,就算去一漸,都會!




侯爵府

積分: 20684


340#
發表於 12-11-20 11:01 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

梗要帶啦,咁親,如擔心,比塊玉仔陀住


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo