影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 93980


321#
發表於 13-3-8 18:18 |只看該作者

回覆:elsawong 的帖子

今天有line line 真開心呀。雖然真係唔知佢地會唔會睇,但感覺實在良好


子爵府

積分: 10265

好媽媽勳章


322#
發表於 13-3-8 19:11 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

呢兩日仲心大心細, 1516買唔買飛睇在中, 不過已經決定無得睇了


因為22號要做lasik, 要休息休息, 你哋睇得開心d啦!


珍珠宮

積分: 40438


323#
發表於 13-3-8 19:13 |只看該作者
elsawong 發表於 13-3-8 17:26
嘻嘻,對住 JYJ 的line講咗好多儍話,但自我感覺良好,真係好似好close

每次都提儍B我係HK fans,等佢知HK fans line line...希望佢嚟HK...


翡翠宮

積分: 93980


324#
發表於 13-3-8 19:36 |只看該作者
大家看過未. 有天出席綜藝..可以為小女孩撥扇, 比水水佢飲..還飲同一枝水. 好照顧妹妹啊. 女兒傻瓜, 在韓國人眼中你食我口水尾和我食你口水尾是沒有問題的...WELL, CULTURAL DIFFERENCE.

http://v.youku.com/v_show/id_XMTUyODcyMTQ4.html


翡翠宮

積分: 93980


325#
發表於 13-3-8 19:52 |只看該作者
今天JYJ LINE LINE和大家玩猜猜我是誰? 現在MAGMAG又和大家玩下吧...
WHO'S THAT?

點評

ChrisWong    發表於 13-3-8 20:00


翡翠宮

積分: 93980


326#
發表於 13-3-8 20:00 |只看該作者
3.8婦女節..玉春和各位天屋姐姐請安.

點評

雪菜肉c    發表於 13-3-8 23:17


翡翠宮

積分: 93980


327#
發表於 13-3-8 20:16 |只看該作者
以下完全是MAGMAG私心時間. 我都蠻喜歡黃凱芹, 有小小才子FEEL但又好神秘.
看一個人, 不是憑自己感覺..看看跟他沒有什麼利益往來就知他是什麼人.
我不是抽水, 今天公海見到肉C有個"COLD金曲"剛巧見到咋..

今天的東方日報
====================
黃凱芹愧對學友 要Say Sorry

八十年代歌手黃凱芹(Chris)面對昔日同門的「歌神」張學友,心裏有愧,學友當年留下的一句說話,至今仍令他未能釋懷,他希望可以跟學友道歉,惜多年來一直與學友緣慳一面。
...
憶起當年寶麗金(環球唱片前身)盛世時,Chris形容當時歌手間中在公司碰到面,因各有各忙,大家都很少交談,他說:「人大咗依家見唔到面,反而會留意關心佢哋會點,好似老人家咁。」眼見昔日同門王馨平再次彈起、以及走紅的鄭嘉穎,他也戥他們開心,但想到學友就令他感到慚愧,他想對學友說聲:「sorry,抱歉。」

收花牌感動
事緣去年Chris開演唱會,看到學友送他的花牌,令他非常感動,他說︰「我同佢唔熟,同公司咁多年冇乜偈傾過,當時學友好紅,喺公司撞到佢係好神奇,有次喺活動度佢同我講:『Chris,你都冇播我歌嘅!』,到依家我都住個心度。」因為當時他也在電台當DJ,確實比較少播學友的歌,他強調非對學友有偏見,而是潛意識有鋤強扶弱心態,他說:「因為嗰時知道好多節目都會播學友嘅歌,所以我就揀啲少人播嘅歌,佢兜口兜面同我講,即係佢有留意我個節目,當時好想同佢講聲對唔住,當日見到佢個花牌,我真係依家都好慚愧。」

拒簽王維基
自嘆與學友無緣的他,去年緊記學友舉行演唱會時,送上花牌回禮。而早已移居加拿大的他,近年不時返港開騷,本月底更將在灣仔伊館舉行兩場演唱會,他說:「我係好被動,人哋覺得你冇價值都唔會搵你,唱咗咁多年我冇咩求,最緊要製作認真,畀到我有新鮮感,而歌迷又睇得開心。」去年王維基的電視台也有斟他做主持,但他說:「覺得冇乜挑戰性,點唔起心裏面團火,結果傾唔成。」

採訪:音樂組
原文:http://orientaldaily.on.cc/cnt/e ... pubdate=20130308See More


翡翠宮

積分: 93980


328#
發表於 13-3-8 20:34 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-8 16:06
請問「公投」係post天屋, 抑或PM MagMag呀? Thanks.
CHRIS,都冇人理我...只是有收到PM..又不是投票..

我要從新整理, 我下個星期尾會得閒一點..所以要下個星期二開始. 只可以投"搬" "不搬"


珍珠宮

積分: 40438


329#
發表於 13-3-8 20:42 |只看該作者
MagDog 發表於 13-3-8 20:16
以下完全是MAGMAG私心時間. 我都蠻喜歡黃凱芹, 有小小才子FEEL但又好神秘.
看一個人, 不是憑自己感覺..看 ...


噢,無諗過係天屋會見到黄凱芹名字,多謝妳MagMag!

黄凱芹=Christopher Wong=Chris Wong



上次Chris con & 學友con我都有睇架!

點評

MagDog  CHRIS,   我現在在公海狂攝學友呀.  發表於 13-3-8 20:46


珍珠宮

積分: 40438


330#
發表於 13-3-8 20:57 |只看該作者
MagDog 發表於 13-3-8 20:34
CHRIS,都冇人理我...只是有收到PM..又不是投票..

我要從新整理, 我下個星期尾會得閒一點..所以要 ...

我好consider妳架!


以為得番我未投,所以忍唔住問吓囉。



我好簡單,大部分時間我都係入天屋傾計睇嘢,所以天屋搬、不搬我都會跟住。




如果搬,記得搵我,我會揾天天搬運公司幫手嘞,費用全免,天天搬運做事認真又細心,妳可大可放心。


珍珠宮

積分: 40438


331#
發表於 13-3-8 21:10 |只看該作者
...

MagDog CHRIS, 我現在在公海狂攝學友呀.



真係狂攝,但學友歌好少cold door喎!



翡翠宮

積分: 93980


332#
發表於 13-3-8 21:29 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-8 21:10
...
MagDog CHRIS, 我現在在公海狂攝學友呀.
CHRIS,
OH MY GOD, sun!! 我今天見到肉c嬪宮個肚皮..忍左幾耐..回到家狂攝啦. 肉c個肚皮好高難度嫁..要cold door. 我本來想洗佢版, 都放輕手腳先.


大宅

積分: 3171


333#
發表於 13-3-8 22:15 |只看該作者
http://www.youtube.com/watch?v=_7CvXfcXur4

大家有看過嗎?


珍珠宮

積分: 40438


334#
發表於 13-3-8 22:16 |只看該作者
湖南衛視元宵喜樂會-朴有天剪輯MV《飯制》








翡翠宮

積分: 93980


335#
發表於 13-3-8 22:21 |只看該作者
ynit 發表於 13-3-8 22:15
http://www.youtube.com/watch?v=_7CvXfcXur4

大家有看過嗎?
點會未睇過呢, 我?! 我套dvd是狂看的...不過冇字幕..日文識聽小小. thx.


翡翠宮

積分: 93980


336#
發表於 13-3-8 22:27 |只看該作者
紅叔bb啊. cr. as logo

btw, 天屋part 10開了三天已到hit!!!

點評

雪菜肉c    發表於 13-3-8 23:22


侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


337#
發表於 13-3-8 22:31 |只看該作者
我E家先發現有LEE個POST


翡翠宮

積分: 93980


338#
發表於 13-3-8 22:35 |只看該作者
哈爾濱 發表於 13-3-8 22:31
我E家先發現有LEE個POST
harbin
呵呵, 你依家先知. 因為天屋比較低調. 但你都係影視游下水的啊. 都摸唔入來.?

anyway, 歡迎你..得閒入來玩.


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


339#
發表於 13-3-8 22:43 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


340#
發表於 13-3-8 23:12 |只看該作者
回覆 MagDog 的帖子

我其實見到個POST好耐, 但我覺得個名有點老實所以冇入(但我冇睇邊個開既). 但剛剛先見到原來係你開既, 所以走入來八下, 原來咁正, 我會多D入來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo