同埋間餐廳食野貴吾貴架???

Ivy124 寫道:
哦........
係喎....819點解你唔報名呀?
[quote]
JAY媽 寫道:
買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包....
![]()
![]()
[quote]
用八達通俾錢方便吖嘛!同埋我都只係食一個8蚊飽就飽,叫做平囉!
況且J仔除左M記佢會食之外,出面佢有好多野都吾會食,買左番黎佢一係食少少再吾係就吾食,費時SIDE錢吖嘛!小小靖 寫道:
又食M記?![]()
![]()
![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包....
![]()
![]()
![]()
岩岩醒起嗰日我大嫂帶埋個仔黎我屋企度同J仔反呀~~~~我呢次吾黎喇~~~或者下次再JOIN過你地啦~~~ Ivy124 寫道:
我地約左向將軍澳中心食...但就向將軍澳mtr station度等
唔...我諗你預一個餐$70-80度啦...你同jay仔如果夠食一個餐就唔貴喇,到時我都係同太子兩份食咋...因為太子會食埋飯先出o黎...所以唔駛叫2份咁多![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
你地約左幾點呀?同埋間餐廳食野貴吾貴架???
![]()
![]()
[quote]