心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


321#
發表於 06-8-16 14:44 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

哦........
係喎....819點解你唔報名呀?

[quote]
JAY媽 寫道:
買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包.... [quote]


珍珠宮

積分: 41557


322#
發表於 06-8-16 14:46 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

又食M記?

JAY媽 寫道:
買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包....


公爵府

積分: 26460


323#
發表於 06-8-16 14:48 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
我唔記得左ma

[quote]
靜藍媽媽 寫道:


hehe,令令話衫個!李化兩個
[/quote]

hehe,是旦啦!可能佢果日帶得一個咋


公爵府

積分: 26460


324#
發表於 06-8-16 14:49 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
3點色...
係咪3點色o既t-shirt呀

[quote]
靜藍媽媽 寫道:
禾灰著衫典色七雷
[/quote]


拱刀比李豬到


男爵府

積分: 5993


325#
發表於 06-8-16 14:51 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你地約左幾點呀? 同埋間餐廳食野貴吾貴架???
Ivy124 寫道:
哦........
係喎....819點解你唔報名呀?

[quote]
JAY媽 寫道:
買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包.... [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


326#
發表於 06-8-16 14:52 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

最終可能一個都唔帶喎

靜藍媽媽 寫道:


hehe,是旦啦!可能佢果日帶得一個咋


男爵府

積分: 5993


327#
發表於 06-8-16 14:53 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

用八達通俾錢方便吖嘛!同埋我都只係食一個8蚊飽就飽,叫做平囉! 況且J仔除左M記佢會食之外,出面佢有好多野都吾會食,買左番黎佢一係食少少再吾係就吾食,費時SIDE錢吖嘛!
小小靖 寫道:
又食M記?

[quote]
JAY媽 寫道:
買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包....
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


328#
發表於 06-8-16 14:53 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

哈哈...真係估中呀

靜藍媽媽 寫道:



拱刀比李豬到


公爵府

積分: 26460


329#
發表於 06-8-16 14:55 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
最終可能一個都唔帶喎

[quote]
靜藍媽媽 寫道:


hehe,是旦啦!可能佢果日帶得一個咋
[/quote]


拱又未必!因為細細龍巧痴佢


公爵府

積分: 26460


330#
發表於 06-8-16 14:57 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
哈哈...真係估中呀

[quote]
靜藍媽媽 寫道:



拱刀比李豬到
[/quote]

更械啦!咪一陣禾著七


公爵府

積分: 28065


331#
發表於 06-8-16 14:58 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我地約左向將軍澳中心食...但就向將軍澳mtr station度等

唔...我諗你預一個餐$70-80度啦...你同jay仔如果夠食一個餐就唔貴喇,到時我都係同太子兩份食咋...因為太子會食埋飯先出o黎...所以唔駛叫2份咁多

[quote]
JAY媽 寫道:
你地約左幾點呀? 同埋間餐廳食野貴吾貴架??? [quote]


珍珠宮

積分: 41557


332#
發表於 06-8-16 14:59 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

J媽

IC~~
但M記始終都唔係甘有益喎~~~


公爵府

積分: 28065


333#
發表於 06-8-16 15:01 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我地當3點色party咪得lor...到時個個都要著3點色...除左我之外

[quote]
靜藍媽媽 寫道:


更械啦!咪一陣禾著七


公爵府

積分: 26460


334#
發表於 06-8-16 15:01 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
我地約左向將軍澳中心食...但就向將軍澳mtr station度等

唔...我諗你預一個餐$70-80度啦...你同jay仔如果夠食一個餐就唔貴喇,到時我都係同太子兩份食咋...因為太子會食埋飯先出o黎...所以唔駛叫2份咁多

[quote]
JAY媽 寫道:
你地約左幾點呀? 同埋間餐廳食野貴吾貴架??? [quote]


到時唔械除大人咋咩 禾唔識!因為未去過


男爵府

積分: 5993


335#
發表於 06-8-16 15:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

岩岩醒起嗰日我大嫂帶埋個仔黎我屋企度同J仔反呀~~~~我呢次吾黎喇~~~或者下次再JOIN過你地啦~~~
Ivy124 寫道:
我地約左向將軍澳中心食...但就向將軍澳mtr station度等

唔...我諗你預一個餐$70-80度啦...你同jay仔如果夠食一個餐就唔貴喇,到時我都係同太子兩份食咋...因為太子會食埋飯先出o黎...所以唔駛叫2份咁多

[quote]
JAY媽 寫道:
你地約左幾點呀? 同埋間餐廳食野貴吾貴架??? [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


336#
發表於 06-8-16 15:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁我都知...不過吾係餐餐食,夜晚俾J仔食番D有益既野,我估無問題卦...
小小靖 寫道:
J媽

IC~~
但M記始終都唔係甘有益喎~~~
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


337#
發表於 06-8-16 15:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔緊要啦....下次再約過lor

[quote]
JAY媽 寫道:
岩岩醒起嗰日我大嫂帶埋個仔黎我屋企度同J仔反呀~~~~我呢次吾黎喇~~~或者下次再JOIN過你地啦~~~ [quote]


公爵府

積分: 26460


338#
發表於 06-8-16 15:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[quote]
Ivy124 寫道:
我地當3點色party咪得lor...到時個個都要著3點色...除左我之外

[quote]
靜藍媽媽 寫道:


更械啦!咪一陣禾著七


公爵府

積分: 28065


339#
發表於 06-8-16 15:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我著出o黎咪更加嚇c人 :-(

靜藍媽媽 寫道:


唔械!個個刀唔洗著!剩搖李著


公爵府

積分: 28065


340#
發表於 06-8-16 15:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

做野先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo