跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2138


321#
發表於 07-3-2 13:33 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

edmondshirley,

食節瓜+豆腐, 係咪都係另外煲熟, 搞碎先low落d粥處 ?

thanks.


edmondshirley 寫道:
[quote]
sizrachel 寫道:
我細佬一樣見到家姐和我食野, 都會 口噏噏, 真為食 .....今日YO YO 食什麼粥呀 ? 蘋果雪梨水我都試下煲給他們飲先 ...


yoyo 同尋日一樣, 食節瓜+豆腐+雞肉粥 [/quote]


禁止發言

積分: 3833


322#
發表於 07-3-2 13:33 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40434


323#
發表於 07-3-2 13:40 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel 寫道:
phibow :

倉魚比較濕毒 , 不合BB食 ,,,,,


BB食得幾丫, 同埋唔係日日食, ok的, 要比bb試下唔同ga野


男爵府

積分: 9104


324#
發表於 07-3-2 13:42 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

唉~~~見你地d bb 食咁多野,我個女就.......唉!!
霖霖豬其實由出世到而家都好似唔使食咁!!近呢個月大個d先叫做好少少,飲多左奶!!我由差不多六個月開始就俾糊仔同baby food 佢試食,開頭都仲食少少,而家就食親都反胃!!我都唔知佢想點,唉.......上個星期諗住佢唔食糊仔就試下煲d粥佢食,點知一樣反胃,繼續試多兩啖就直頭嘔俾你睇,問你死未!!咁諗住可能係白粥冇味道,所以唔食la,加d baby food 落去,佢一樣係嘔,真係投降!!
呢幾日再轉番食糊仔,頭幾日都係一樣反胃,好彩餵多幾次之後,佢開始肯食,但都係只限十匙巾以內。唉~~~佢本身已經細粒la,再唔食野,我真係驚佢唔識大呀!! :-( :-(


禁止發言

積分: 3833


325#
發表於 07-3-2 13:44 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40434


326#
發表於 07-3-2 13:57 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

之前係咪問過點整粟米丫

首先一粒粒整出o黎, 之後蒸熟, 放落個隔渣器, 用小木捧/匙壓出d粟米肉, d皮唔要, 要放落粥度, 即可


禁止發言

積分: 3833


327#
發表於 07-3-2 13:58 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 880


328#
發表於 07-3-2 14:47 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

hi sizrachel, philow
Thanks..
乜倉魚毒d呀...咁唔俾住細佬食先.


大宅

積分: 1207


329#
發表於 07-3-2 15:26 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel

請問啲肉是否先煲熟後用機打爛會比冇煲熟前用機打爛滑啲 我個b食到"卡住"喉嚨 , 現在唔敢俾佢食呀(煲完俾佢食時已再用匙壓)。 但我係冇煲熟前用機打爛, 有冇關係呢


大宅

積分: 2555


330#
發表於 07-3-2 15:39 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Emen :

我就未煮過魚湯煲粥喇, 不過我平時煮魚湯都會煎一煎條魚, 再加水煮成湯, d 湯會好白架.... 我諗係將d 魚湯用黎煲粥仔 (即魚湯取代水), 咁就係《魚湯煲粥》喇.

我去街市買左新鮮雞比, 返屋企去皮去肥膏, 再用機打碎, 之後就加入粥一齊煮. 咁d 粥都會有雞肉味架.

Emen 寫道:
唔知, 都係試下...因為佢1mix, 就封口 .

1. 另我想問, d人話用魚湯煲粥, 你地知唔知點整架 ?-(

2. 仲有, 整雞肉粥, 又點整? 生滾 or 煲熟d雞, 搞碎low落d粥處 ?

張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


331#
發表於 07-3-2 15:43 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Emen 寫道:
edmondshirley,

食節瓜+豆腐, 係咪都係另外煲熟, 搞碎先low落d粥處 ?

thanks.


我係用機攪碎, 再加入粥一齊煮架. 咁d粥會有味d.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


332#
發表於 07-3-2 15:46 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

viennawong :

你要開始比囡囡試下食下粥仔, 因為淨飲奶會吾夠營養架. 另外, 初初bb學食野係要用好多心機既, 慢慢佢就會好鐘義食架喇 ~ 你要加油呀 !!!
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


333#
發表於 07-3-2 15:49 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

phibow 寫道:
之前係咪問過點整粟米丫

首先一粒粒整出o黎, 之後蒸熟, 放落個隔渣器, 用小木捧/匙壓出d粟米肉, d皮唔要, 要放落粥度, 即可


係呀 ~ 以前都有講過點整粟米架, 不過我怕麻煩都而家都未比過囡囡食添.... =.=
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


334#
發表於 07-3-2 15:50 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SharonFu 寫道:
hi sizrachel, philow
Thanks..
乜倉魚毒d呀...咁唔俾住細佬食先.


倉魚有毒 ?????

吾怕喇 ~ 我都吾係日日比yoyo食, 一次半次吾怕掛.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


335#
發表於 07-3-2 15:53 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SweetBaby2006 寫道:
sizrachel

請問啲肉是否先煲熟後用機打爛會比冇煲熟前用機打爛滑啲 我個b食到"卡住"喉嚨 , 現在唔敢俾佢食呀(煲完俾佢食時已再用匙壓)。 但我係冇煲熟前用機打爛, 有冇關係呢


我通常都係用機打碎左, 再同粥一齊煲熟. 到食果時都要用匙壓一壓架.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


男爵府

積分: 9104


336#
發表於 07-3-2 16:23 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我亞b而家岩岩夠七個月囉,見佢食得咁辛苦咁,真係想遲d先俾佢食固體食物,但健康院d書又話唔好太遲俾佢食喎!!好矛盾呀!! 我都試過俾香蕉蓉佢食,但都係一樣下場,反胃,嘔!!其實我開頭俾白粥bb食都係諗住俾佢試下個質地先,但點知佢會嘔,唉~~~我亞嫲就話買舊瘦肉落少少鹽醃鹹佢,成舊用黎煲粥佢食,咁d粥會有味d,bb應該會食!!但我見健康院d書又話唔好咁早俾bb食鹽同油喎,我都唔知落唔落鹽好。係呢?你地有冇落架?所以我諗住俾bb食多兩日糊仔,等佢習慣左食一樣野先再試第二樣!!我應該會星期一再試下煲瘦肉粥佢試,睇下佢食唔食先!!
sizrachel 寫道:
viennawong :
BABYFOOG 沒有益的 , 不要給BB食, 煲新鮮粥仔給BB食才有營養 , 白粥沒有味BB不會食, 你可先給BB食密早粥 , 一至兩日, 再煲甜味粥粥給他試(如南瓜魚OR雞肉粥) 如BB食, 再試下其他菜和瓜蓉給BB食, 好似我細佬開始食粥時要時時轉下味才食 , 你BB幾大, 你可以給BB食果蓉和BB餅 , 有也可煲一些消滯茶給BB飲, 等BB開胃一點 , 我細佬喜歡食粥也不太飲奶, 所以我也有煲給他飲 ,你可煲菊芽麥芽水給BB飲, 到藥房買3元可分4次 , 煲半小時 , 用來開奶飲 ...一星期可飲一至兩次 .


大宅

積分: 2555


337#
發表於 07-3-2 16:58 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

viennawong :

我無落鹽架 ~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


別墅

積分: 942


338#
發表於 07-3-2 17:40 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

一歲前最好唔鹽, 其實有肉有菜個粥都幾好味架..我個仔次次食唔哂我都食埋


別墅

積分: 880


339#
發表於 07-3-2 17:41 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

viennawong ,
BB d食物唔好放鹽.而小朋友最好盡量食清淡d.
可能你個b仲未習慣吞固體食物..你唔好心急要慢慢來. BB一定要經過吞同嘴饞呢2 個step.
D米糊先用佢食開d奶開稀d同少d俾佢食,之後慢慢開杰d.當佢習慣咗吞你先俾粥仔佢食. D粥仔初初最好是搞爛d米同瘦肉一齊煲.佢食到無問題咪可以俾埋d肉蓉,菜蓉佢一齊食囉.


男爵府

積分: 9104


340#
發表於 07-3-2 18:11 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

多謝晒你地的回應,我會努力試下架la!! thx!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo