Emen 寫道:
唔知, 都係試下...因為佢1mix, 就封口.
1. 另我想問, d人話用魚湯煲粥, 你地知唔知點整架 ?-(
2. 仲有, 整雞肉粥, 又點整? 生滾 or 煲熟d雞, 搞碎low落d粥處 ?
Emen 寫道:
edmondshirley,
食節瓜+豆腐, 係咪都係另外煲熟, 搞碎先low落d粥處 ?
thanks.
phibow 寫道:
之前係咪問過點整粟米丫
首先一粒粒整出o黎, 之後蒸熟, 放落個隔渣器, 用小木捧/匙壓出d粟米肉, d皮唔要, 要放落粥度, 即可
SharonFu 寫道:
hi sizrachel, philow
Thanks..
乜倉魚毒d呀...咁唔俾住細佬食先.
SweetBaby2006 寫道:
sizrachel
請問啲肉是否先煲熟後用機打爛會比冇煲熟前用機打爛滑啲![]()
我個b食到"卡住"喉嚨
![]()
, 現在唔敢俾佢食呀(煲完俾佢食時已再用匙壓)。 但我係冇煲熟前用機打爛, 有冇關係呢
![]()
我都試過俾香蕉蓉佢食,但都係一樣下場,反胃,嘔!!其實我開頭俾白粥bb食都係諗住俾佢試下個質地先,但點知佢會嘔,唉~~~我亞嫲就話買舊瘦肉落少少鹽醃鹹佢,成舊用黎煲粥佢食,咁d粥會有味d,bb應該會食!!但我見健康院d書又話唔好咁早俾bb食鹽同油喎,我都唔知落唔落鹽好。係呢?你地有冇落架?所以我諗住俾bb食多兩日糊仔,等佢習慣左食一樣野先再試第二樣!!我應該會星期一再試下煲瘦肉粥佢試,睇下佢食唔食先!!

sizrachel 寫道:
viennawong :
BABYFOOG 沒有益的 , 不要給BB食, 煲新鮮粥仔給BB食才有營養 , 白粥沒有味BB不會食, 你可先給BB食密早粥 , 一至兩日, 再煲甜味粥粥給他試(如南瓜魚OR雞肉粥) 如BB食, 再試下其他菜和瓜蓉給BB食, 好似我細佬開始食粥時要時時轉下味才食 , 你BB幾大, 你可以給BB食果蓉和BB餅 , 有也可煲一些消滯茶給BB飲, 等BB開胃一點 , 我細佬喜歡食粥也不太飲奶, 所以我也有煲給他飲 ,你可煲菊芽麥芽水給BB飲, 到藥房買3元可分4次 , 煲半小時 , 用來開奶飲 ...一星期可飲一至兩次 .