跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3381#
發表於 08-3-14 11:32 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 11:14 發表
yeah....開始聽到身邊好多人都係開始好番... 大家都要保重呀 yy都好番好多喇..touchwood..無咳..無fever... ...



太好啦!!!!! :D
大家都唔駛咁擔心啦!!!!!:)
theo今日肯吐痰,仲好主動咁同我講話有痰呀!!
佢今日跟左我返工,自己坐埋一邊玩,好乖!!


珍珠宮

積分: 46394


3382#
發表於 08-3-14 11:35 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 11:14 發表
yeah....開始聽到身邊好多人都係開始好番... 大家都要保重呀 yy都好番好多喇..touchwood..無咳..無fever... ...


個個都好番就好喇
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46394


3383#
發表於 08-3-14 11:36 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-3-14 11:32 發表



太好啦!!!!! :D
大家都唔駛咁擔心啦!!!!!:)
theo今日肯吐痰,仲好主動咁同我講話有痰呀!!
佢今日跟左我返工,自己坐埋一邊玩,好乖!!


Theo 真乖仔
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3384#
發表於 08-3-14 11:47 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-3-14 11:36 發表


Theo 真乖仔





theo坐係我老細張大班椅度,
今日佢係老細


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3385#
發表於 08-3-14 11:49 |只看該作者
咁大膽
原文章由 050109 於 08-3-14 11:47 發表





theo坐係我老細張大班椅度,
今日佢係老細


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3386#
發表於 08-3-14 11:54 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 11:49 發表
咁大膽



佢仲同我主任講:我聽日抱起你丟你落海
阿仔,媽咪冇免炒金牌架!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3387#
發表於 08-3-14 11:57 |只看該作者
佢真係好想你唔做返去湊佢wor... :-( :-( :-( :-(
原文章由 050109 於 08-3-14 11:54 發表



佢仲同我主任講:我聽日抱起你丟你落海
阿仔,媽咪冇免炒金牌架!!!


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3388#
發表於 08-3-14 12:11 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 11:57 發表
佢真係好想你唔做返去湊佢wor... :-( :-( :-( :-(




係,佢唔鐘意我返工,佢成日都叫我唔好返工
我話唔返工冇錢錢喎,佢話佢有,
跟住就攞空氣放係我隻手到話:比你架,錢錢呀


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3389#
發表於 08-3-14 12:12 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 11:57 發表
佢真係好想你唔做返去湊佢wor... :-( :-( :-( :-(




係,佢唔鐘意我返工,佢成日都叫我唔好返工
我話唔返工冇錢錢喎,佢話佢有,
跟住就攞空氣放係我隻手到話:比你架,錢錢呀


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3390#
發表於 08-3-14 12:17 |只看該作者
yy都係咁...不過佢會話嗌baba比錢我囉...真係毛就有條 :-( :-( :-(
原文章由 050109 於 08-3-14 12:12 發表




係,佢唔鐘意我返工,佢成日都叫我唔好返工
我話唔返工冇錢錢喎,佢話佢有,
跟住就攞空氣放係我隻手到話:比你架,錢錢呀


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3391#
發表於 08-3-14 12:27 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 12:17 發表
yy都係咁...不過佢會話嗌baba比錢我囉...真係毛就有條 :-( :-( :-(



哈哈,叫爸爸比,yy真係錫哂你喎!!yy真抵錫!!:lol :lol
theo病o個日佢話好開心,因為媽咪陪左佢成日,
有陣時真係覺得好心"up":(
覺得自己欠左佢咁 ........


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3392#
發表於 08-3-14 12:33 |只看該作者
因為佢知自己無呀麻... 尋日yy去左99度...返到黎粒聲唔出...忍到返到屋企...我諗佢真係忍唔到...係咁大:-( :-( :-( ...好似受左好多委屈咁:-( :-( 果刻我都覺得自己好似欠左佢咁:-( :-(
原文章由 050109 於 08-3-14 12:27 發表



哈哈,叫爸爸比,yy真係錫哂你喎!!yy真抵錫!!:lol :lol
theo病o個日佢話好開心,因為媽咪陪左佢成日,
有陣時真係覺得好心"up":(
覺得自己欠左佢咁 ........ ...


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3393#
發表於 08-3-14 13:05 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 12:33 發表
因為佢知自己無呀麻... 尋日yy去左99度...返到黎粒聲唔出...忍到返到屋企...我諗佢真係忍唔到...係咁大:-( :-( :-( ...好似受左好多委屈咁:-( :-( 果刻我都覺得自己好似欠左佢咁:-( :-( ...




好想陪住佢,又唔可以唔返工......

所以幾辛苦都好,夜晚我一定湊佢返黎,
情願聽朝早d起身湊佢過去......


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3394#
發表於 08-3-14 13:23 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-3-14 13:05 發表




好想陪住佢,又唔可以唔返工......

所以幾辛苦都好,夜晚我一定湊佢返黎,
情願聽朝早d起身湊佢過去......


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3395#
發表於 08-3-14 13:48 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-14 13:23 發表



所以幾時都話做媽媽辛苦,
爸爸係唔會去諗呢d問題


男爵府

積分: 9669


3396#
發表於 08-3-14 13:49 |只看該作者
e 家個個都冇事就好啦

原文章由 portiabb 於 08-3-14 12:33 發表
因為佢知自己無呀麻... 尋日yy去左99度...返到黎粒聲唔出...忍到返到屋企...我諗佢真係忍唔到...係咁大:-( :-( :-( ...好似受左好多委屈咁:-( :-( 果刻我都覺得自己好似欠左佢咁:-( :-( ...


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3397#
發表於 08-3-14 14:16 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-3-14 13:49 發表
e 家個個都冇事就好啦




仲有你同yy媽咪呀,
好返d未呀??


男爵府

積分: 9669


3398#
發表於 08-3-14 14:53 |只看該作者
e家好好多啦,多謝晒!:lol :lol :lol



原文章由 050109 於 08-3-14 14:16 發表




仲有你同yy媽咪呀,
好返d未呀??


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3399#
發表於 08-3-14 14:58 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-3-14 14:53 發表
e家好好多啦,多謝晒!:lol :lol :lol





好返記住帶nc去食大餐慶祝呀!!!:lol :lol :lol
小朋友一病就廋,要谷返漲nc呀!!!:lol


別墅

積分: 713


3400#
發表於 08-3-14 19:39 |只看該作者
咁就好啦!大家都開始慢慢好.
zoe就差d啦!噚晚突然面青青,標泠汗,淨係話好唔舒服 .我咪call佢睇開個医生,医生都覺得奇怪,食完成個療程嘅抗生素d痰都係又黃又杰,d药散?佢次次都食呢种.
咁我咪夜嘛嘛周圍揾人幫我返工囉!
zoe今日見完医生,医生話"個肺好清喎!幫佢鬆鬆d痰啦!",而zoe次次都係咁!見到醫生個样己經好番一半,食咗医生俾佢塊餅直頭好番哂!mouth:
而細佬就慘啦!無事都要打針!因為細佬成日都傷風咳,流感針由12月拖到2月先打,都係因為咁!佢都好耐無見醫生啦!見完醫生一句"ok!"咁就左边脾流感針,右边脾就肺炎鏈球菌針,細佬就更係 ,仲喊到 .
更係啦!2針都由mama親自

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo