在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3381#
發表於 04-9-24 00:54 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 你地去左邊度食飯呀?

dobe: 希望你快d攪掂間屋.....唔使咁頻撲啦!!安居樂業

christymammy: 係呀d miss 咁衰呀...(已我所知英藝好似好少人讀架wor....麻麻la


大宅

積分: 4316


3382#
發表於 04-9-24 00:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi 小靜~~~


大宅

積分: 2087


3383#
發表於 04-9-24 01:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
我地去咗大X活食飯去樂湖買傘呀!
[size=large]Hi 小靜


大宅

積分: 4316


3384#
發表於 04-9-24 01:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 又買傘............ ?-( 希希買呀?
今日成我老公d親戚來左我屋企(我煮9大3小).......好累呀..hehe~~不過d送都食唔晒....唔知係咪我煮得唔好食定佢地掛住打牌呢~~哈哈....(我老公幾衰呀...佢地一走佢即刻打機wor....又唔睇仔....激死我la (我已經自己去買送, 洗送, 煮飯同洗碗架啦...佢就係度打牌) 跟住谷鬼氣叫佢收衫law 唔使佢做呀...我最後先打左1圈o乍 :-(


大宅

積分: 2087


3385#
發表於 04-9-24 01:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

如咁多人我一定唔煮,廚房咁細見都要煮咁多野都煩,你煮咗幾多款餸呀?
你老公一d都無幫手嗎 ?


大宅

積分: 4316


3386#
發表於 04-9-24 01:49 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 佢打牌連睇仔都唔得閒la....仲會幫我!佢話佢煮不我話唔使la費是同佢跟手尾~(因為我今日早上買左d送同煲左湯, 費是出街食浪費左la)所以之後下午再去買lor....不過我好簡單架o乍...我都唔係好識煮野....椰子雞湯,蒸肉餅, 煎雞亦, 絲瓜炒瘦肉, 蒸魚, 炒菜............仲有2味勁野....燒味~雞同燒肉....哈哈..仲有d三文魚剌身.........hehe~~

今晚真 "爽" 得我同仔仔訓大床...因為我老公係細房訓左lu hehe~~真係好


大宅

積分: 2087


3387#
發表於 04-9-24 01:50 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我訓啦聽朝右要早起身,goodnight


大宅

積分: 4316


3388#
發表於 04-9-24 01:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我都訓la...........goodnight


大宅

積分: 2368


3389#
發表於 04-9-25 00:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]過嚟喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3390#
發表於 04-9-25 00:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]over~~~~over~~~~
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3391#
發表於 04-9-25 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我要拾屋企d垃圾好耐都無大拾過,今晚晏咗上嚟


大宅

積分: 2368


3392#
發表於 04-9-25 01:13 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今日玩得開唔開心呀 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3393#
發表於 04-9-25 01:17 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 咁乖呀...執野呀...我都好耐無執啦...(不過我屋企成日都好亂架))))))))哈哈

小笨豬新相幾"索"WOR

我明天要去柴灣做節可以唔得閒來傾計lu...我奶奶星期二做節...你地屋企幾時做節呀?


大宅

積分: 2368


3394#
發表於 04-9-25 01:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我mama就正日做,奶奶過面就唔知喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3395#
發表於 04-9-25 01:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:個日我同kgpooh2講開,話搵日上你屋企坐下先 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3396#
發表於 04-9-25 01:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai:個日我同kgpooh2講開,話搵日上你屋企坐下先 :mrgreen: :mrgreen:


下)))))))))來.......我.....度........ 我屋企真係好鬼亂架wor....因為我好懶架.....好少打理....
你地唔怕咪上來law...... 不過真係要有d心理準備..因為好多什物同好亂下....不過都好歡迎你地 :mrgreen:


大宅

積分: 2087


3397#
發表於 04-9-25 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我阿媽都係星期二正日做節 ,
你地覺唔覺小笨豬張相唔似依家個樣 ??


大宅

積分: 4316


3398#
發表於 04-9-25 02:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 唔係呀....幾似呀... 果時好似瘦d law..


大宅

積分: 4316


3399#
發表於 04-9-25 02:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~


大宅

積分: 2368


3400#
發表於 04-9-25 23:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]hihi :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo