親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


3381#
發表於 09-3-30 22:48 |只看該作者
Woon-Woon,

呢個咪就係....正價囉
不過...就算正價,佢都比我之前用果3間平

原帖由 Woon-Woon 於 09-3-30 22:17 發表
helenjoe,

我book 左佢地機場接送, 講埋你個名, 佢地報nt900及nt800, 另外佢地報埋回程去大溪花海, 話友情價nt2700
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1093


3382#
發表於 09-3-30 22:51 |只看該作者
小湘,

多謝你的資料, 都解答左我好多疑問了

原帖由 小湘 於 09-3-30 15:57 發表
我既4日3夜台北之旅已經順利完結, 首先多謝各位比o左咁多資料同意見, fi-fi你介紹果個網上訂書訂mask個website真係好方便呀!! 另外多謝618bb送出o既babyboss 5拆coupon!! 以下有少少個人意見.....

第一日 (26/3) ...


大宅

積分: 2059


3383#
發表於 09-3-30 22:51 |只看該作者
hi, fifi

oh, thank you~~!!


原帖由 fi-fi 於 09-3-30 22:47 發表
himmom,

香港出境時就show id + passport
台灣入境時就show passport+台証

而....出世紙,我就通常會帶COPY


大宅

積分: 1093


3384#
發表於 09-3-30 22:55 |只看該作者
fi-fi,

係呀, 同埋你地個個都話佢服務好, 呢樣對於我地一家大小既黎講係好重要家麻, 我都4月11日出發lu, 仲未plan 好行程, 想做好晴天及雨天的兩手準備

原帖由 fi-fi 於 09-3-30 22:48 發表
Woon-Woon,

呢個咪就係....正價囉
不過...就算正價,佢都比我之前用果3間平


大宅

積分: 1093


3385#
發表於 09-3-30 22:58 |只看該作者
講開babyboss, 我send左email問佢大人中途可唔可以離場, 佢地話唔可以, 同埋只有居民先可以做vip, 我睇過佢張form, 申請時要出示証件, 咁想搏懞都唔得, 佢話外國遊客有八折, 請問你地知唔知仲會唔會有方法可以有大d的discount 呢?


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3386#
發表於 09-3-30 23:40 |只看該作者
原帖由 helenjoe 於 09-3-30 15:28 發表


hi jj2601,

請問你地邊日入住國聯呀? 我地也是呀.
我: 13/4住4晚.

我地一落機, book車去小人國, 玩完, 坐返book車返國聯, 我地想方便和慳時間. 而且之前也book過車. ...

helenjoe

係呀, 我地都係住國聯呀, 不過係
12/4住3晚

我地會12或13/4去小人國, 14/4Babyboss睇吓見唔見到, 另外可否俾Book車資料我....好似摩動力...煩請Pm,
謝謝:) :) :)

又及
我老公聽完你的行程. 又想學你一樣, 落機租車先去小人國, 跟回酒店, 請問你地幾點機呀, 同埋點樣Book摩動力呀, 請覆, 謝謝

[ 本帖最後由 JJ2601 於 09-3-31 00:12 編輯 ]


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3387#
發表於 09-3-30 23:43 |只看該作者
原帖由 Woon-Woon 於 09-3-30 22:58 發表
講開babyboss, 我send左email問佢大人中途可唔可以離場, 佢地話唔可以, 同埋只有居民先可以做vip, 我睇過佢張form, 申請時要出示証件, 咁想搏懞都唔得, 佢話外國遊客有八折, 請問你地知唔知仲會唔會有方法可以有大d ...

woon woon

咁我地香港人點先可以有八折, 係咪即場買票先有, 但係會唔會好full呀


子爵府

積分: 14500


3388#
發表於 09-3-30 23:44 |只看該作者
hi,我又有野想問:
1. 有無d溫泉是可以比3歲小朋友入架
2. 捷運開到幾點?
3. 我會住天成,想問下附近有無d 網吧可以比我上網架,因為我想訂書
謝謝!
]


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3389#
發表於 09-3-30 23:49 |只看該作者
原帖由 安安 於 09-3-30 20:48 發表
FIFI

我星期六出發喇.... 最擔心而家D天氣, 因為我搵左個攝影師幫兩個小朋友影戶外相, 希望天公造美啦

多謝你一直的幫忙, 希望一切順利.影多D靚相, 番來一齊分享吓....好天....一定好天


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3390#
發表於 09-3-30 23:57 |只看該作者
我就係唔記得有shuttle搭, 最終行去咪行到死死o下囉!!
不過我諗唔會等好耐一班車, 話晒果度都係一個大商場! (我見美麗華果d都係2,3個字一班車!)

原帖由 Jennie 於 09-3-30 21:20 發表


小湘>>請問去京華城架shuttle 會唔會等好耐, 響忠孝復興站咩出口近d??
你快樂~~~所以我快樂~~~


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3391#
發表於 09-3-30 23:59 |只看該作者
唔駛客氣!! 都係經驗分享o者!!

原帖由 Woon-Woon 於 09-3-30 22:51 發表
小湘,

多謝你的資料, 都解答左我好多疑問了

你快樂~~~所以我快樂~~~


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3392#
發表於 09-3-31 00:02 |只看該作者
e~~ 佢之前quote比我回程去埋大溪花海再去機場都係nt2200既!!

原帖由 fi-fi 於 09-3-30 22:48 發表
Woon-Woon,

呢個咪就係....正價囉
不過...就算正價,佢都比我之前用果3間平

你快樂~~~所以我快樂~~~


別墅

積分: 754


3393#
發表於 09-3-31 00:10 |只看該作者
fi-fi,

想問吓你有無試過在喺呢個網訂過書:
www.baby-library.com(小書庫童書網)?


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3394#
發表於 09-3-31 00:19 |只看該作者
因為我去果日係星期五, babyboss分o左上下晝兩場, 我大約3點幾o係木柵動物園走, 去到好似around5點, 玩到7點零走, 因為daddy肚餓, 呀仔至冇得做消防員咋!!!

動物園果度, 雖然未行晒, 但係我覺得差不多啦~~
babyboss就真係唔夠時間呀!! 加上呀仔初初去到扭計, 排到佢又唔敢自己入去玩, 晒o左唔少時間!!

個人覺得, 如果你個旅程長d, 分開兩日去玩whole day梗係至好啦!! 不過我得果4日, 咁樣就去唔到多d地方架啦!!!

原帖由 cindyleung0728 於 09-3-30 19:38 發表
請問妳去完木柵動物園, 下晝去babyboss,夠時間玩babyboss嗎?之前聽網友話babyboss要由早玩到尼晚,但孩子也不願走,平日開放時間是10:00-18:00.
而木柵動物園也要玩半天,咁樣會唔會2担地方,也只是到此一遊,玩得唔夠喉? ...
你快樂~~~所以我快樂~~~


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


3395#
發表於 09-3-31 07:22 |只看該作者
小湘:

請問"熊一" & "樂也"是否在西門町都有分店? 我係yahoo search見有好多唔同店, 但係"樂也"這個網址又只得一家店, 唔係幾明
http://www.tanoshiya.tw/page_3.html

因為我地一行九人有一日想係西門町lunch, 唔知妳係去邊間店食呢?
另想問有無熊一web site提供, 我找不到, thanks!

[ 本帖最後由 cherryma 於 09-3-31 07:24 編輯 ]


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


3396#
發表於 09-3-31 07:29 |只看該作者
fi fi, ABCD媽咪,

想問大約晚上7:00到春天check in, 在春天食dinner是否很貴? 附近有沒有好介紹? Thanks!


男爵府

積分: 9345


3397#
發表於 09-3-31 08:37 |只看該作者
小湘,

我上次都quote咗去程/回程加插大溪花海,我記得佢覆我2程的價錢是有分別的(但好似無nt500咁多),不過....不嬲去機場果程係平d

你出發前confirm booking時再輕描淡寫咁提一提個價錢,叫佢confirm你喇

原帖由 小湘 於 09-3-31 00:02 發表
e~~ 佢之前quote比我回程去埋大溪花海再去機場都係nt2200既!!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3398#
發表於 09-3-31 08:39 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-30 21:31 發表
安安,

你搵咗邊間呀?洗唔洗比deposit呀?
影完返嚟分享一下呀...我都想去影全家福,我已經講咗3年喇


我唔係搵影樓, 係上台灣一D攝影發燒友既網度搵人, 重有2 個攝影師添呀........

你快D安排成行啦, 你咁熟台灣


伯爵府

積分: 15067


3399#
發表於 09-3-31 08:39 |只看該作者
原帖由 helenjoe 於 09-3-30 22:07 發表


hi 安安,

祝你們旅程一切順利.....



多謝你呀!!


男爵府

積分: 9345


3400#
發表於 09-3-31 08:41 |只看該作者
jojoyeung

呢間書店我喺網上search書時都入去望過...但就無試過喺呢間訂書,d書係咪平d?
如果你試後返嚟同我哋分享一下呀

其實台灣果邊有好多網上書店嫁,有時間的話...可以慢慢搵下

原帖由 jojoyeung 於 09-3-31 00:10 發表
fi-fi,

想問吓你有無試過在喺呢個網訂過書:
www.baby-library.com(小書庫童書網)?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo