媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13842


3381#
發表於 04-8-1 23:40 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby,
我想睇下尋晚果張"易服希希"呀..唔知得唔得呢


男爵府

積分: 5443


3382#
發表於 04-8-1 23:42 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

wa 勁呀, 泰山壓頂都出埋. 正! :lol:
不過都好想睇昨晚午夜場, 有無機會重播?


大宅

積分: 2476


3383#
發表於 04-8-1 23:43 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

睇完段片, 希希豬好似又肥美左喎, 點解佢可以咁犀利! 希希豬好暴力呀!

唔知D未出牙BB係唔係鐘意用呢招???? ?-( 亨亨果日都係咁追住皓文架!


希希豬:『呢招係咬Pat Pat,靚仔亨亨哥哥教既!』
希希仔:『好彩你冇牙啫!』


該用戶已被刪除

3384#
發表於 04-8-2 00:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5505


3385#
發表於 04-8-2 00:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

唔好眨眼!


男爵府

積分: 8385


3386#
發表於 04-8-2 00:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
睇完段片, 覺得好搞野, 再諗724亨亨咬人事件仲好笑.
唔夠喉添, 仲有冇呀??

poonhui~
亨亨好彩冇事. 如果唔係真係鬧到佢9彩.
1) 今日我同我老公仲有然然去同公公婆婆飲茶, 個間茶樓好細o家咋, 每次佢地d出爐點心都會推到近門口個度(因為個度可以興熱d點心), 個時我地剛剛到, 見到個點心亞姐推d剛剛出爐既點心出黎, 而我地有格bb車, 個亞姐仲唔比我地入去先, 仲拿d點心出去(有兩盤, 仲有d剛剛蒸完既水滴緊), 拿第一盤點心我老公都睇住有冇滴到d水落然然度, 仲想拿第二盤, 我老公終於忍唔到出聲鬧佢(仲鬧得好勁), 個亞姐先比我入去.
2)我地食完野之後, 咪同然然出下街囉, 有個細路(7-8歲)走賣黎, 我地以為同然然玩所以冇理到, 點知玩玩下用支原子筆畫然然隻手, 佢亞媽見到仲唔出聲, 我地咪鬧佢亞媽, 佢亞媽仲話唔關佢事, 有d咁既亞媽唔怪得之有d咁既仔, 真係激死人呀!! :evil:


男爵府

積分: 5505


3387#
發表於 04-8-2 00:08 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

仲有一幅呀!

希希調戲希希


子爵府

積分: 13842


3388#
發表於 04-8-2 00:12 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

thx^^ vvbaby,
希希豬好man好型呀....希希仔真係夠晒甜美喇 :-P


男爵府

積分: 8385


3389#
發表於 04-8-2 00:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

點解冇人既??????? :cry:


禁止訪問

積分: 1170


3390#
發表於 04-8-2 00:29 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5570


3391#
發表於 04-8-2 00:31 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby,
真係唔該唔該唔該晒你**kiss**,幫我check swimming pool的資料。我鬼咁開心咁同我老公講,佢話下星期日去睇下!而且仲話你地下次可以黎我屋企玩之餘,順便去游下水。﹝啦~~~事先聲明,係我屋企行去要成15-20分鐘,如果抱住bb都幾係野!﹞

好彩睇到"雙希大戰",但係好似應該叫"希希仔比希希豬淩辱記",最後一張,希希豬瞓係度個樣好得戚!好滿足咁!

poonhui,
好彩的湯唔熱,但係果間野都好離譜,明知有bb車係度就應該小心的。我平時去酒樓食飯,好多時的侍應都係傻傻地,唔係bb車個位唔上菜都夠膽死,通常比我xyz佢上天先!﹝對唔住,好似講左粗口添﹞

豹豹媽媽,
豹哥一定合作的。但係講真我覺得豹豹爸爸的攝影技術好好,平時你地post豹哥上黎的相都好正!已經好有studio feel,所以不如你諗諗去唔去影啦!可以慳番的。而且更可以叫你老公搵份part time做下。﹝影相﹞


子爵府

積分: 13842


3392#
發表於 04-8-2 00:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi,
甘下次0係你屋企攪gathering時記住預埋我同嵐嵐呀...


大宅

積分: 3820

醒目開學勳章


3393#
發表於 04-8-2 00:42 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

poonhui,

你老公重可以咁好聲氣同佢講,如果比我老公一定黑口黑面媽到佢飛街 :evil: ,實在太唔小心啦 不過好在亨亨冇事又好在係影完相先發生如果唔係睇怕都冇心機影啦

vvbaby,

你樓下游泳池 是否斧山道呀?有家庭更衣室?需然住得近但一次都未去過 :mrgreen:

野兔

希望楠楠快d無事原來bb有事做媽媽的真係會好擔心&傷心.

Ophelia

你自己都要小心身體呀.

ivybibi,

珈瑋仔d相真係好靚呀,見你地個個都去影攪到我都好想去但老公話好貴唔批(我諗住可能自己一個偷偷地帶matthew去影完先算 :mrgreen: )

豹豹媽媽

豹豹張大頭相好大個仔呀.

baby111,

你要train下希希仔先得啦,唔可以比女仔蝦咁失禮o家
重有呀點解我收唔到拍廣告個email ?-(


禁止訪問

積分: 1170


3394#
發表於 04-8-2 00:47 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4894


3395#
發表於 04-8-2 00:48 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DearAlll~
如大家需要"美贊臣廣告"資料請pm我...我再send比大家 :mrgreen:


男爵府

積分: 5570


3396#
發表於 04-8-2 00:49 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

phoebe^^ ,
好呀!唔只嵐嵐,仲有你肚裡面果個!

cherrychung,
多謝你讚珈瑋仔!快快偷偷地帶Matthew去影相!影完先算,最多咪唔洗佢比錢!


子爵府

積分: 13842


3397#
發表於 04-8-2 00:55 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi,
係呀係呀^^


大宅

積分: 3820

醒目開學勳章


3398#
發表於 04-8-2 00:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

dear all

matthew居然現在發神經(醒左大哭唔肯訓)所以我要閃啦,886


大宅

積分: 1109


3399#
發表於 04-8-2 01:00 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrychung,
我老公都係咁話, 可能係"藝"多幾次先得 ~
ahpei

cherrychung 寫道:
ivybibi,
珈瑋仔d相真係好靚呀,見你地個個都去影攪到我都好想去但老公話好貴唔批(我諗住可能自己一個偷偷地帶matthew去影完先算 :mrgreen: )


大宅

積分: 1109


3400#
發表於 04-8-2 01:09 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

野兔,
希望楠楠快d退燒 ~

衍霆禽晚半夜3點幾醒左 , 我抱起佢發覺"興興"地, 但我屋企無探熱針 (擺左奶奶度), 我估都係有d燒, 今朝又有幾聲咳同鼻水, 耳探37.2, 肚探37.9, 比平時熱, 但又無發呆 ~ 可能又番發, d感冒菌惹黎惹去, 我個仔病完到奶奶, 奶奶病完到我姑仔, 而家又惹到衍霆 , 聽日又要睇e生啦!! :cry:

ahpei

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo