跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7796


3381#
發表於 08-9-24 23:55 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:50 發表
我又唔係呀邊個邊個, 我冇記錯細佬係真係1月出世架~~

係啦~~~快啲從實招徠!!!


男爵府

積分: 7796


3382#
發表於 08-9-24 23:56 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:50 發表
好,聽日要開始打仗啦,我要好好休息啦,早抖啦各位,有時間我會再同大家見面架啦,唔好掛住我呀

掛c你哦~~~~~


男爵府

積分: 7796


3383#
發表於 08-9-24 23:58 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-24 23:53 發表
一個月好快過, 頂住啦, 最多你一個月後先再狂出街食dinner囉

到時有啲咩...我都會上嚟分享&分憂架喇............
其實都唔係真係要日日出街嘅...!呢排都出少咗架喇...你地見我成日捕o係度就知啦~~~


大宅

積分: 3763


3384#
發表於 08-9-25 00:05 |只看該作者
外星B又黎料啦
攪到我地成班0801 BB好似好渣咁

Bonnie, 不如你認左外星B係0711算把啦


原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:46 發表
唔記得同你地講外星b嘅野呀~~
今日放工返屋企, 細佬照舊好似小狗咁跟住我爬入房, 就係房門口, 佢居然自己企左起身,
行埋黎我度呀!!
我數住佢架, 總共行左9步呀!!!!
我自己都覺得好surprise................ ...


大宅

積分: 3763


3385#
發表於 08-9-25 00:05 |只看該作者
姑奶係咪同你一齊住架

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:54 發表

我冇講啊~~!可能係我啲神情表露咗出嚟掛
佢再攪事我就鬧鬼佢架喇!!


大宅

積分: 3763


3386#
發表於 08-9-25 00:08 |只看該作者
係啦, 講出黎同我地發洩下就會開心番架啦, 我地實會聽你訴苦既

學Bonnie話齋, 有咩野都笑下咁應下佢嘜算囉, 點頂都係一個月姐, 加油呀

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:58 發表

到時有啲咩...我都會上嚟分享&分憂架喇............
其實都唔係真係要日日出街嘅...!呢排都出少咗架喇...你地見我成日捕o係度就知啦~~~


男爵府

積分: 7796


3387#
發表於 08-9-25 00:26 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 00:05 發表
姑奶係咪同你一齊住架

係啊~~!!不過我地互當透明架~!!!


男爵府

積分: 7796


3388#
發表於 08-9-25 00:27 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 00:08 發表
係啦, 講出黎同我地發洩下就會開心番架啦, 我地實會聽你訴苦既

學Bonnie話齋, 有咩野都笑下咁應下佢嘜算囉, 點頂都係一個月姐, 加油呀

...


我會努力架喇 mouth:


男爵府

積分: 7796


3389#
發表於 08-9-25 00:30 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 00:05 發表
姑奶係咪同你一齊住架

佢痴線架!!!成日唔知頭唔知路, 攪人地bb啲嘢食~!!又話阿女啲嘢擺o係度阻住晒喎!!!!!!佢唔知全屋最阻訂係佢囉!!!!!!!!
講起佢就嬲!!!!!!!!


大宅

積分: 3763


3390#
發表於 08-9-25 00:44 |只看該作者
咁你姑奶真係好衰喎
柔柔咁得意, 佢都話柔柔d野阻住佢, 對住 bb 佢既態度都咁差, 劣!!!

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 00:30 發表

佢痴線架!!!成日唔知頭唔知路, 攪人地bb啲嘢食~!!又話阿女啲嘢擺o係度阻住晒喎!!!!!!佢唔知全屋最阻訂係佢囉!!!!!!!!
講起佢就嬲!!!!!!!!


大宅

積分: 3862


3391#
發表於 08-9-25 00:45 |只看該作者
嘩~~d工人咁精架...
等我第日請左工人都要小心d先, 下次出黎記得醒多幾招俾我呀, 我第一次請工人, 乜都唔識架~~我個印印可能下個月尾番工.
不過, 講開d工人, 我在大陸幫阿爸做野,大陸屋企個工人都好醒, 因為我地做飲食業的,有晚阿爸响屋企煲翅,我地都一齊食的~唔會分少俾佢, 不過果晚食淨左起碼2碗, 結果第2日我諗住食埋佢啦....個工人話當早餐食咗 佢平時都話唔食早餐既,果朝竟然食2碗魚翅做早餐
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 23:32 發表
咁似我之前個工人既,嗰陣Kuri滿月,我地話帶埋佢去食飯,佢話佢食唔慣街外面既嘢,話自己煮公仔麪就得,咁我地都帶咗啲嘢比佢食,佢飯麪都唔食,淨係食咗我兩隻最貴既鮮鮑魚,仲要係糖心搵刀切嗰隻,真係好識食,最後因為佢成 ...


大宅

積分: 3862


3392#
發表於 08-9-25 00:51 |只看該作者
點解唔飲奶既bb都好腳骨力既
唔知佢下次會學乜呢.....細佬,你咁快, 我地d bb好難跟wor~~
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:46 發表
唔記得同你地講外星b嘅野呀~~
今日放工返屋企, 細佬照舊好似小狗咁跟住我爬入房, 就係房門口, 佢居然自己企左起身,
行埋黎我度呀!!
我數住佢架, 總共行左9步呀!!!!
我自己都覺得好surprise................ ...


大宅

積分: 3862


3393#
發表於 08-9-25 00:54 |只看該作者
呢個mami 真係偉大, 一早去排隊, 好彩冇事啫~
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:19 發表

今日又多幾個細路有事,但其實我都好早排隊,排第1,但9點派籌,等比時間驗尿見姑娘,我甘早到都要成11點見姑娘,因為要比尋日果d人所以都未必即日有得驗 ...


男爵府

積分: 7796


3394#
發表於 08-9-25 01:14 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 00:44 發表
咁你姑奶真係好衰喎
柔柔咁得意, 佢都話柔柔d野阻住佢, 對住 bb 佢既態度都咁差, 劣!!!

佢面對住bb就冇嘢囉~!!!但係又成日請柔柔食二手煙!!!雖然佢o係房食~但係啲味都會傳出嚟嘛!!!正慍神!!!!!!


大宅

積分: 3862


3395#
發表於 08-9-25 01:24 |只看該作者
估唔到你姑奶咁冇愛心wor~~
睇黎你真係遲早要搬開住, 日日咁對住, 真係好易人都癲
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 01:14 發表

佢面對住bb就冇嘢囉~!!!但係又成日請柔柔食二手煙!!!雖然佢o係房食~但係啲味都會傳出嚟嘛!!!正慍神!!!!!!


男爵府

積分: 7796


3396#
發表於 08-9-25 02:21 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-25 01:24 發表
估唔到你姑奶咁冇愛心wor~~
睇黎你真係遲早要搬開住, 日日咁對住, 真係好易人都癲

上次我c6問佢, 做乜攪柔柔啲嘢~!點知佢發癲, 喊住咁話我地好似想趕佢走咁喎!!!痴Q線!!!兩單料!!!完全唔關事囉!!
不過我諗, 佢走都係一件好事~~~


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3397#
發表於 08-9-25 04:33 |只看該作者
晚上4:31....失眠........

覆吓 post 先........


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3398#
發表於 08-9-25 04:35 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 01:14 發表

佢面對住bb就冇嘢囉~!!!但係又成日請柔柔食二手煙!!!雖然佢o係房食~但係啲味都會傳出嚟嘛!!!正慍神!!!!!!


D 未嫁得出既女人.....咪左頭左勢........

請柔柔食二手煙.....

買20公升依利孝敬佢.......

[ 本文章最後由 joyjoy815 於 08-9-25 05:12 編輯 ]


大宅

積分: 4072


3399#
發表於 08-9-25 04:37 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:33 發表
晚上4:31....失眠........

覆吓 post 先........


嘩!都諗住淨睇唔覆 post,點知突然見你上嚟……
你失眠就走去覆 post,係因為覆咗個心安樂 d 會瞓得番一或覆 post 好悶,可以覆覆吓瞓得著?


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3400#
發表於 08-9-25 04:39 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-25 00:51 發表
點解唔飲奶既bb都好腳骨力既
唔知佢下次會學乜呢.....細佬,你咁快, 我地d bb好難跟wor~~


下次外星BB 既新進展一定係.......第一句外星話

『外星媽媽..地球D奶粉有事...That's why I don't like to drink milk....我們快點回火星去........』


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo