影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 63751


3381#
發表於 16-11-11 19:26 |只看該作者

回覆樓主:

泰國篇:有朋友話泰國cafe的coffee好好飲,局長,知唔知呢?

我兩公婆like飲coffee, 有新地方的coffee實買


禁止發言

積分: 70805


3382#
發表於 16-11-11 19:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3383#
發表於 16-11-11 19:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


3384#
發表於 16-11-11 19:46 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-11 18:32
話時話機場的侖侖演技唔合格,佢演車教授好好多

車教授係邊套?


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3385#
發表於 16-11-11 20:20 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-11-11+18:32+話時話

原帖由 XOGOGO 於 16-11-11 發表
車教授係邊套?
第二個二十歲,侖侖搭崔智友

你中侖侖毒?




水晶宮

積分: 63751


3386#
發表於 16-11-11 20:21 |只看該作者
XOGOGO 發表於 16-11-11 19:46
車教授係邊套?

第2個二十歲


水晶宮

積分: 63751


3387#
發表於 16-11-11 20:23 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-11 20:20
第二個二十歲,侖侖搭崔智友

你中侖侖毒?

我對侖侖呢套有少少失望,佢演技比瑞英及20都差


水晶宮

積分: 63751


3388#
發表於 16-11-11 20:23 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-11 19:37
我唔飲咖啡所以無試過但我鐘意飲泰國奶茶

我同人講唔飲咖啡少左好多人生樂趣


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


3389#
發表於 16-11-11 20:28 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-11 20:20
第二個二十歲,侖侖搭崔智友

你中侖侖毒?

Very little la! 始終都係大大型英帥,我要同你一齊係度撐大大

我啱啱開signal,完咗signal 睇下有乜好追嘛


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3390#
發表於 16-11-11 20:28 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-11-11+19:37+我

原帖由 靚寶 於 16-11-11 發表
我同人講唔飲咖啡少左好多人生樂趣
鍾意飲而冇得飲就覺得少咗人生樂趣啫,唔鍾意飲就唔會有嘅感覺

你飲唔飲酒?飲紅酒嘅人都係好興咁講,但我兩樣都唔飲




水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3391#
發表於 16-11-11 20:31 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-11+20:20+

原帖由 XOGOGO 於 16-11-11 發表
Very little la! 始終都係大大型英帥,我要同你一齊係度撐大大

我啱 ...
冇衝突嘅,可以鍾意幾個人㗎

Signal 就來J2做喎




水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3392#
發表於 16-11-11 20:45 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-11+20:20+

原帖由 XOGOGO 於 16-11-11 發表
Very little la! 始終都係大大型英帥,我要同你一齊係度撐大大

我啱 ...
車教授角色冇得頂
我覺得僅次於洪洪洪啫




禁止發言

積分: 70805


3393#
發表於 16-11-11 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3394#
發表於 16-11-11 20:50 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-11-11+19:37+我

原帖由 靚寶 於 16-11-11 發表
我同人講唔飲咖啡少左好多人生樂趣
我都係唔飲的, 我連奶茶都少飲, 只識飲檸檬茶。



[


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3395#
發表於 16-11-11 20:57 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-11-11+20:23+我同人

原帖由 janjan28 於 16-11-11 發表
我覺得咖啡好難飲
我覺得未至於難飲,但唔明點解值幾十蚊一杯




禁止發言

積分: 70805


3396#
發表於 16-11-11 21:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3397#
發表於 16-11-11 21:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


3398#
發表於 16-11-11 22:46 |只看該作者
XOGOGO 發表於 16-11-11 20:28
Very little la! 始終都係大大型英帥,我要同你一齊係度撐大大

我啱 ...

signal完全被趙震雄的戲味吸引,好好enjoy好戲之人做的戲


水晶宮

積分: 63751


3399#
發表於 16-11-11 22:46 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-11 20:28
鍾意飲而冇得飲就覺得少咗人生樂趣啫,唔鍾意飲就唔會有嘅感覺

你飲唔飲酒?飲紅酒嘅人都係好興咁 ...

係?!我唔飲紅酒


水晶宮

積分: 63751


3400#
發表於 16-11-11 22:47 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-11 20:45
車教授角色冇得頂
我覺得僅次於洪洪洪啫

你鍾意洪洪洪多d呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo